  • 1. Data: 2005-05-31 16:26:38
    Temat: Wezwanie na Policje
    Od: gienas <m...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie dostalem dzis wezwanie na policje zreszta na dzis na
    godzine 21 na wezwaniu widniejeeje tylko gdzie na ktora godizne i kiedy
    i "w charakterze R500-60/05" Domyslam sie ze pewnie chodzi o
    wyjasnieenie pewnej sprawy. Jednak bezposrednio nie jest napisane i
    skad ja mam wiedziec co Policja chce odemnie.

    --
    Pozdrawiam Marcin >>> GG 1994294 <<<

  • 2. Data: 2005-05-31 18:41:25
    Temat: Re: Wezwanie na Policje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gienas" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jak pójdziesz, to się dowiesz. Charakter udziału się wykreśla i z tego
    co pamiętam, to są tam możliwości świadek, biegły, podejrzany. Ten
    zacytowany tekst jest pewnie w rubryce "w sprawie". Jeśli jesteś strona
    postępowania, to czasem się tak robi, ze się liczbę dziennika wpisuje.
    Choć ta powinna mieć tutaj postać "R-60/05".

  • 3. Data: 2005-05-31 21:47:50
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 31/05/2005 20:41, Robert Tomasik wrote :
> [...]
    > postępowania, to czasem się tak robi, ze się liczbę dziennika wpisuje.
    > Choć ta powinna mieć tutaj postać "R-60/05".

    Może to RSD jest? Pytający podał: "R500-60/05". "5" może wyglądać jak
    "S" a "0" jak "D" jeśli osoba wypisująca pisze nieczytelnie...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 4. Data: 2005-05-31 22:29:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Może to RSD jest? Pytający podał: "R500-60/05". "5" może wyglądać jak
    > "S" a "0" jak "D" jeśli osoba wypisująca pisze nieczytelnie...

    Tez może, ale wówczas o jedno zero za dużo wychodzi.