1. Data: 2005-05-31 16:52:48
Temat:praca na czarno - wypadek
Od:"kias" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zatrudniony na czarno na budowie ulegl powaznemu wypadkowi - nie moze
chodzic:-(( . czy jest jakas szansa uzyskania odszkodowania z zus-u,
ewentualnie odszkodowania od pracodawcy. jakie warunki nalezaloby spelnic w
takim wypadku? czy praktycznie teraz pokrzywdzony jest zdany wylacznie na
siebie?

2. Data: 2005-05-31 18:11:28
Temat:Re: praca na czarno - wypadek
Od:Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kias napisał:
> [...]
> takim wypadku? czy praktycznie teraz pokrzywdzony jest zdany wylacznie na

Ustalic istnienie stosunku pracy przed sadem pracy.

Mithos