  • 11. Data: 2003-06-19 07:30:47
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Thu, 19 Jun 2003 08:12:11 +0200, "Big Jack" <w...@t...cy> wrote:

    > A Ty nie jesteś czasem jej pracownikiem?

    a co to zmienia ???

  • 12. Data: 2003-06-19 07:37:04
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

  • 13. Data: 2003-06-19 08:16:41
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > O ile sie nie myle to windykatorem wynajmowanym przez IDEE jest Intrum
    > Justitia duza miedzynarodowa firma http://www.intrum.com/ - zanim wiec
    > zacznie zabierac głos warto sprawdzic pewne rzeczy, no chyba ze sie lubi
    > gadac bzdury

    Przykro mi ale niestety Ty opowiadasz bzudry. Miałem zaległość w IDEI i
    firma DEX zajmowała się moją windykacją. Dodatkowo dzwoniąc do IDEI
    wymieniają tą firmę jako współpracującą z nimi. Być może piszesz o innej
    tyle samo wartej co ta pierwsza.

  • 14. Data: 2003-06-19 08:38:28
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <w...@t...cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: bcqubs$et1$...@n...news.tpi.pl
    > użytkownik *Przyjazny Andrzej* <a...@l...pl>
    > napisał:

    A Ty nie jesteś czasem jej pracownikiem?

    Nie. Dlaczego? Mogę ci powiedzieć, że ERA. PLUS, PKP też zatrudniają sporo
    ludzi, ale czy z tego wynika że jestem pacownikiem tych firm? Albo że jest
    taka mała firma o nazwie "Małgocha" - czy z tego wynika że ja tam pracuję?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 15. Data: 2003-06-19 09:35:10
    Temat: [ot] Agencja Kruk
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bcrt04$l5e$1@atlantis.news.tpi.pl> Przyjazny Andrzej wrote:

    > Użytkownik "Big Jack" <w...@t...cy> napisał w wiadomoœci
    >
    > A Ty nie jesteœ czasem jej pracownikiem?
    >
    > Nie. Dlaczego?

    Moze dlatego, że nie potrafisz ustawić poprawnego: kodowania,
    delimera sygnatury, cytowania, oraz zostawiasz troche zbędnych
    pustych linii w swoich postach.

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 16. Data: 2003-06-19 10:03:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości

    > Przykro mi ale niestety Ty opowiadasz bzudry.

    Jak znajde list wyslany do mnie przez Intrum w sprawie 20 zl ktore bylam
    winna IDEI to nie omieszkam Ci zeskanowac i wyslac. Nie zmienia to jednak
    faktu, ze piszesz bzdury na temat firm windykacyjnych. Nie trzeba miec duzej
    wyobrazni, zeby zalozyc ze firma tak duza jak IDEA nie zlecalaby windykacji
    firmie skladajacej sie jak napisales z "dziadka odbierającego telefony od
    12-16"

    HaNkA

  • 17. Data: 2003-06-19 10:43:43
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > swój dług wobec IDEI wpłacając im na konto. Wysłałem fax z potwierdzeniem
    do
    > tej firmy i nic...nie odpisali...prosiłem o korektę załużenia też
    > nic....minął rok. Więc ich pie*.*. A gość straszył mnie kiedyś sądem..ale
    > jak wpłacę dzisiaj to może uda się coś załatwić. Wydaję mi się , że w 50%
    > przypadkach firmy te to jednosobowa agencja składająca się z dziadka
    > odbierającego telefony od 12-16 nie potrafiącym powiedzieć nic więcej jak
    > wierzyciel. Sprowadza się to do wysyłania listów z pogróżkami.........

    Potwierdzam. Cztery lata temu, tez miałem dług w IDEI , jakies 300 pare
    złotych. Firma windykacyjna Intrium zadała już ode mnie ponad 800 złotych.
    Zapłaciłem wtedy jedynie to co byłem winny IDEI bezposrednio w salonie
    firmowym i sprawa się skończyła

    Sebasto

  • 18. Data: 2003-06-19 12:10:37
    Od: "spock" <s...@o...net>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Rzecz w tym, że poważna... oni zatrudniają około 400 osób i sa naprawdę
    > skuteczni. Trzeba trzymać wszystkie kwity!

    ROTFL - "poważna" firma zatrudniająca 400 osób żałująca 5 zł na list
    polecony. Niech się wypchają - nigdy nie dostałem żadnego wezwania od nich,
    a jutro zapytam się na poczcie czy te potwierdzenia dostarczenia mi
    przesyłek to nie jest jakiś kit. A może kolega z Kruka?

  • 19. Data: 2003-06-19 12:45:09
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "spock" <s...@o...net> napisał w wiadomości

    > Niech się wypchają - nigdy nie dostałem żadnego wezwania od nich,
    > a jutro zapytam się na poczcie czy te potwierdzenia dostarczenia mi
    > przesyłek to nie jest jakiś kit. A może kolega z Kruka?

    Daj spokoj, nie masz co pytac. Jakie potwierdzenia ? Przeciez wiadomo, ze to
    sciema obliczona na wystraszenie niezorientowanych.

    marekz

  • 20. Data: 2003-06-19 13:09:17
    Od: "spock" <s...@o...net>

    > Nie zlamala,po prostu Kruk zajmuje sie obslugiwaniem dlugow UPC na
    podstawie
    > odpowiedniej umowy a trudno sciagac wierzytelnosci od nieznanych z adresu
    > osob.Tutaj zlamania prawa nie ma na pewno.

    OK, to z innej "beczki" - ja podpisałem umowę z PTK i to PTK byłem winny
    pieniądze (a dług spłaciłem). Teraz jakaś firma UPC, o której nie mam
    zielonego pojęcia i z którą nigdy nic nie podpisywałem domaga się jakiś
    pieniędzy od razu kierując sprawę do Kruka, nie informując mnie wcześniej że
    to oni przejęłi PTK razem z dłuznikami. Czy to jest w porządku z prawnego
    punktu widzenia? Ja naprawdę zdziwiłem się jak się dowiedziałem że UPC coś
    odemnie chce - dopiero jak trochę poszperaem to się okazało że UPC wykupiła
    PTK...