  • 1. Data: 2005-10-06 09:03:01
    Temat: Adres TPsa i inne kruczki
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    1. nie przejrzałem googli, za 2 dni wyjeżdżam na 3 miesiące za granicę,
    sprawę z TPsa opisywałem kilkukrotnie, prosze o pilną i sensowną pomoc:

    2. pozew o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania złożyłem przeciwko TPsa
    podając adres z KRS (Nowy Świat 6/12). Nie podałem w pozwie kodu pocztowego
    (napisałem "z siedzibą w Warszawie ul. Nowy Świat 6/12")

    3. Po przewałkowaniu w sądzie wyższej instancji sprawę rozpatruje sąd w
    Gdyni. Właśnie dostałem pismo o konieczności zapłaty 30 zł i wskazania
    prawidłowego adresu siedziby pozwanego. Czy chodzi ten kod pocztowy czy
    może o podanie "adresu do korespondecji" jaki jest na fakturach ?

    4. Czy to oznacza, że po 9 miesiącach od złożenia pozwu, TPsa jeszcze go nie
    otrzymała?

    5. Co mam zrobić gdy wyjeżdżam bna 3 miesiące zagranicę? brat odbierze
    polecony, termin 7 dni i... co wtedy? Można jakoś "zawiesić" sprawę?
    na przedstawiciela w postaci adwokata mnie nie stać.

    pozdrawiam i z góry dziękuję
    Szymon Bzoma

  • 2. Data: 2005-10-06 09:35:26
    Temat: Re: Adres TPsa i inne kruczki
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon Bzoma napisał(a):

> [...]
    > prawidłowego adresu siedziby pozwanego. Czy chodzi ten kod pocztowy czy
    > może o podanie "adresu do korespondecji" jaki jest na fakturach ?

    A skad mamy to wiedziec? Nie znamy adresu TPSA (przynajmniej ja nie
    znam). Podaj taki jak masz na fakturach. Kod pocztowy nie jest
    niezbednym elementem.

    > 4. Czy to oznacza, że po 9 miesiącach od złożenia pozwu, TPsa jeszcze go nie
    > otrzymała?

    Skoro nie podales poprawnie ich adresu to jak mieli go dostac ?

    > 5. Co mam zrobić gdy wyjeżdżam bna 3 miesiące zagranicę? brat odbierze
    > polecony, termin 7 dni i... co wtedy? Można jakoś "zawiesić" sprawę?
    > na przedstawiciela w postaci adwokata mnie nie stać.

    Ustanowic brata lub kogos z rodziny pelnomocnikiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-06 15:26:36
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > A skad mamy to wiedziec? Nie znamy adresu TPSA (przynajmniej ja nie
    > znam). Podaj taki jak masz na fakturach. Kod pocztowy nie jest
    > niezbednym elementem.

    No właśnie a skąd ja mam wiedzieć? Podałem adres z KRS a dostaję pismo z
    sądu, że mam podać prawidłowy. Pytam się więc, czy "niepodanie" kodu jest
    równoznaczne z wadą adresu w oczach sądu.

    > Skoro nie podales poprawnie ich adresu to jak mieli go dostac ?

    w moim mniemaniu podałem adres spółki, jakim ona legitymuje się w KRS. Czyli
    adres ich siedziby. Może nie odbierają poczty z sądu, o ile sąd nie wyśle im
    na adres do korespondencji (inny niż ten w aktach rejestrowych...).

    jeżeli masz wiedzę, to mi napisz, jak to mam zinterpretować.
    Dzięki z góry
    Szymon

    > Ustanowic brata lub kogos z rodziny pelnomocnikiem.

    thx
    Szymon

  • 4. Data: 2005-10-06 15:50:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Szymon Bzoma napisał(a):

    > No właśnie a skąd ja mam wiedzieć? Podałem adres z KRS a dostaję pismo z
    > sądu, że mam podać prawidłowy. Pytam się więc, czy "niepodanie" kodu jest
    > równoznaczne z wadą adresu w oczach sądu.

    ZTCW 9 miesiecy temu adres w/w spółki brzmiał "nieco" inaczej ;-)

    M.

  • 5. Data: 2005-10-06 19:30:37
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

> [...]

    No hej
    czyli jak podam adres :

    Siedziba główna:
    Telekomunikacja Polska ul. Twarda 18 00-105 Warszawa

    to będzie okej?
    pozdrawiam i dzięki
    Szymon

  • 6. Data: 2005-10-06 22:20:19
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 6 Oct 2005 19:30:37 +0000 (UTC), *Szymon Bzoma*
    <news:di3u0t$jik$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > No hej
    > czyli jak podam adres :

    > Siedziba główna:
    > Telekomunikacja Polska ul. Twarda 18 00-105 Warszawa

    To odeślą do Katowic, bo tam jest kancelaria.
    Zadzwoń na 9393 (niebieska linia-bezpłatnie ze stacjonarnego), to Ci podadzą
    adres.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-10-07 05:51:56
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):
    > To odeślą do Katowic, bo tam jest kancelaria.
    > Zadzwoń na 9393 (niebieska linia-bezpłatnie ze stacjonarnego), to Ci
    podadzą
    > adres.

    tego akurat nie mogę zrobić z domu, bo mi odcięli telefon za to, co jest w
    sądzie :)
    poza tym, ja potrzebuje PRAWIDŁOWY adres dla sądu, żeby mi nie oddalili
    sprawy. I to jest problem. Chyba do diabła istnieje jakieś wyjaśnienie co to
    znaczy PRAWIDŁOWY w świetle tego co miał na myśli sędzia...
    tragedia swoją drogą jak to wszystko w sadach wygląda. prawników tyle, by
    bez żenady mogli sobie wołać 2000 za sprawę wartą 85 zł, a procedury sądowe
    są jasne i przejrzyste dla każdego, urzędnicy sądowi mili i pomocni, nic
    tylko dawać się firmom ru...ć w tą i z powrotem, bo je stac na prawników.
    pozdrawiam
    Szymon

  • 8. Data: 2005-10-07 06:14:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Szymon Bzoma napisał(a):

    > Siedziba główna:
    > Telekomunikacja Polska ul. Twarda 18 00-105 Warszawa
    >
    > to będzie okej?

    Ja bym napisał "z siedzibą w"

    M.