  • 31. Data: 2005-02-03 12:12:55
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Bzdura.

    To Ty tak uwazasz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 32. Data: 2005-02-03 12:15:32
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" wrote:

    > 2. Niechciana ciąża to zawsze dramat.

    Kobieto, przebudz sie.

    shi

  • 33. Data: 2005-02-03 12:16:53
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pozwole sobie na pewne podsumowanie:
    >
    > Macie racje co niektórzy (zwłaszcza jedna bojownicza, bojowniczka ;) ), że
    > nic nie zrobie

    Brawo. Rozsądny wybór.

    >i że to troche za późno - choć pewno przed też bym nic nie zrobił.

    A tego nie rozumiem. Posiadając silne przekonanie, że coś jest złe,
    starałabym się zapobiec niż czekać spokojnie, aż coś się stanie i potem
    dumać, czy wydać sprawców w ręce sprawiedliwości.

    > Owszem wtrącanie sie komuś w życie nie jest prawidłowe, ale to prowadzi do
    > ogólnej znieczulicy i obojętności na to co sie dzieję wokół Nas. Nie
    ukrywam,
    > że gryzie mnie sumienie, bo może mógłbym coś zrobić (a może i nie - nie
    wiem).

    Jestem pewna, że znajdziesz w życiu wiele sytuacji, w których będziesz mógł
    się przeciwstawić ogólnej znieczulicy, takich, gdzie skutki działań będą
    wyłącznie _dobre_.

    > Tak to jest wybór tej kobiety, jej prawo, ale smutno mi i szkoda, że nie ma
    > nic do pwiedzenia to dziecko, biorąc po uwagę, że wiele ludzi nie może mieć
    > własnych dzieci.

    Rany, dlaczego ja nigdy nie jestem w stanie zrozumieć tego argumentu? Jeden
    chce, jeden nie chce, nie zawsze w życiu mamy to co chcemy, a często mamy
    coś, czego nie chcemy, życie.

    > Powtarzam każdy z Nas ma wybór i zdaje sobie z tego sprawę,
    > szanuje to.

    Bardzo miło, że doszedłeś do takich wniosków. Odwołuję palanta i przepraszam.

    JoP

  • 34. Data: 2005-02-03 12:17:50
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał(a):

    > Bzdura.

    A kiedy nie? Zwracam uwagę na słowo kluczowe: niechciana. Niechciana.
    Niechciana.

    JoP

  • 35. Data: 2005-02-03 12:19:56
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Artur \Shiva\ Włodarczyk <s...@p...pl> napisał(a):

    > Kobieto, przebudz sie.

    Nie śpię od 7.30. Ale jak chcesz mi tłumaczyć, że _niechciana_ ciąża to
    największe szczęście, to chętnie posłucham, tylko czekaj chwilę, skoczę po
    popcorn i colę. Dla ustalenia uwagi: niechciana =/= nieplanowana.

    JoP

  • 36. Data: 2005-02-03 12:20:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisali:

    > To Ty tak uwazasz.

    Nie, bo znam kilka przypadkow niechcianych ciaz, ktore wcale zadna
    tragedia nie byly.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 37. Data: 2005-02-03 12:25:56
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Nie, bo znam kilka przypadkow niechcianych ciaz, ktore wcale zadna
    > tragedia nie byly.

    To widac nie znasz realiow zycia i warunkow jakie panuja u znacznej
    czesci mieszkancow Polski.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 38. Data: 2005-02-03 12:28:04
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jolanta Pers napisał:

    > Nie śpię od 7.30. Ale jak chcesz mi tłumaczyć, że _niechciana_ ciąża to
    > największe szczęście, to chętnie posłucham, tylko czekaj chwilę, skoczę po
    > popcorn i colę. Dla ustalenia uwagi: niechciana =/= nieplanowana.

    Proponuje slowo zawsze zastapic zwrotem "w przewazajacej wiekszosci".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 39. Data: 2005-02-03 12:32:14
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał(a):

    > Supesedes:
    > Ale przyszla mi kdo glowy taka mysl... Zalozmy, ze ktos wyjezdza z zona,
    > do kraju, w ktorym zabojstwo zony traktuje sie bardzo liberalnie.
    > No i ten ktos sie zony pozbywa. Czepiac sie go, czy nie?

    Zależy, co Twoje sumienie mówi o zabijaniu żony.

    JoP

  • 40. Data: 2005-02-03 12:33:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisali:

    > To widac nie znasz realiow zycia i warunkow jakie panuja u znacznej
    > czesci mieszkancow Polski.

    Co maja do tego realia. Jak napisalem, znam kilka przypadkow niechcianych
    ciaz, ktore nie byly zadna tragedia. Czyli stwierdzenie, ze kazda
    niechciana ciaza jest tragedia jest bzdura.

    I jeszcze jedno: Znam wieksze zyciowe tragedie. Znam ludzi, ktorzy zyja
    ponizej minimum socjalnego - nie stac ich ani na jedzenie ani na leki.
    Czy rozboj w ich wykonaniu jest usprawiedliwiony?