  • 91. Data: 2005-02-03 17:06:11
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Naprawdę sądzisz, że podejście matki do dziecka zależy od tego kim był
    > jego ojciec?

    Wydaje mi sie, ze jakis wplyw moze to miec.

    > Za nią zadecydował już los. Teraz może już tylko urodzić, a jej wyborem
    > jest czy pozostawić dziecko przy sobie czy je zostawić do adopcji.

    Czy uwazasz, ze czlowiek jest niewolnikiem jakiejs mistycznej sily,
    ktora nazywasz losem?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 92. Data: 2005-02-03 17:10:01
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To co, kto mi pomoże znaleźć kasę na 'zabieg usunięcia', hmm? ;-P
    > I niech nikt nie śmie krytykować, bo to prywatna i delikatna! ;->

    To jest zupelnie inna sprawa.

    > Ale abstrahując od kwestii moralnych, religijnych czy politycznych (bo
    > to nie ta grupa), to aborcja jest przestępstwem - i człowiek pytał się o
    > kwestie prawne, a nie o czyjeś poglądy na temat wartości ludzkiego
    > życia, definicji człowieka itepe

    A ktory to artykul KK czyni z kobiety poddajacej sie aborcji przestepce?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 93. Data: 2005-02-03 17:11:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Mithos rzecze:
    > Czy uwazasz, ze czlowiek jest niewolnikiem jakiejs mistycznej sily,
    > ktora nazywasz losem?

    Jeżeli wybrałeś to gdzie się urodziłeś, jak i kiedy.
    Jeżeli wybrałeś swój wygląd, swoje zdolności, wady itp.
    Jeżeli wybrałeś sobie choroby i cierpienia też.
    To nie.

    Jeżeli tak to sam sobie odpowiedz na to pytanie. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 94. Data: 2005-02-03 17:12:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Było się aktywizować i działać przed, nie po fakcie.

    Co racja, to racja...

  • 95. Data: 2005-02-03 17:19:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Czy naprawdę chcesz się ze mną spotkać bym wyjaśnił Ci, że próby
    > dyskredytowania kogoś przez obrzucanie go gównem źle się kończą dla
    > obrzucającego?
    > Pytanie nie jest retoryczne, a więcej ostrzeżeń nie będzie.

    Buzdygan... Ty się w końcu doczekasz, że spotkają się z tobą wszyscy,
    którym obiecywałeś spotkanie...

  • 96. Data: 2005-02-03 17:21:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Buzdygan... Ty się w końcu doczekasz, że spotkają się z tobą wszyscy,
    > którym obiecywałeś spotkanie...

    Czekam niecierpliwie.

    Na razie to Ci, których odwiedziłem okazywali się skończonymi
    tchórzami, nawet gdy byli w grupie jak to miało miejsce na spotkaniu
    we Wrocławiu :(

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 97. Data: 2005-02-03 17:23:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > a po jakim czasie po stosunku dochodzi do zaplodnienia?

    Nie wiem. Ponoć po około kilkunastu godzinach.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 98. Data: 2005-02-03 17:31:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > To jest zupelnie inna sprawa.

    Ano. Znacznie gorsza. Dziecko można wychować. Moża oddać do adopcji.
    Ciąże rzadko trwają po kilka(naście) lat.

    A w tym przypadku? ;-P

    > A ktory to artykul KK czyni z kobiety poddajacej sie aborcji przestepce?

    A gdzie ja coś takiego napisałem?

    Przestępstwo popełnia wykonujący aborcję oraz np. ten zbierający
    fundusze - odpowiednio paragraf 1 oraz 2 artykułu 152 kodeksu karnego.

    No, chyba że sama sobie - wtedy zdaje się podpada pod paragraf 1?

  • 99. Data: 2005-02-03 17:55:21
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Na razie to Ci, których odwiedziłem okazywali się skończonymi
    > tchórzami, nawet gdy byli w grupie jak to miało miejsce na spotkaniu
    > we Wrocławiu :(

    Chciales bic cala grupe ludzi (ile to jest grupa?)? Albo wiec musisz byc
    mega killerem, albo tamci okazali sie totalnymi leszczami...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 100. Data: 2005-02-03 18:03:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Mithos rzecze:
    > Chciales bic cala grupe ludzi (ile to jest grupa?)?

    Nie całą, tylko kilku internetowych gierojów.
    A grupa liczyła gdzieś z 20 osób.

    > Albo wiec musisz byc mega killerem, albo tamci
    > okazali sie totalnymi leszczami...

    Nie mnie oceniać.

    Arek

    --