  • 31. Data: 2006-12-30 00:23:24
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message
    news:op.tlch4lc1rgp2nr@sempron...

    > Kurcze, musze chyba cos zrobic z ta ksiazeczka abonamentowa :P Moglbym
    > poprosic o namiary na dalsze informacje? Bo poki co wszystko sprowadza sie
    > do chodzenia na poczte ... raz do roku ale zawsze.

    Proszę bardzo.

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=RTV

    prawie na samym dole jest wyszukiwarka numerów kont.

  • 32. Data: 2006-12-30 00:31:27
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-12-2006 o 01:23:24 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Prosz? bardzo.
    > http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=RTV
    > prawie na samym dole jest wyszukiwarka numerów kont.

    Dzieki serdeczne. Napisali prawie to co na stronie KRRiT ... za wyjatkiem
    owej wyszukiwarki.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 33. Data: 2006-12-30 00:38:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    inanse&F=RTV

    > Dzieki serdeczne. Napisali prawie to co na stronie KRRiT ... za wyjatkiem
    > owej wyszukiwarki.

    bo ściaganie abonamentu należy do poczty a nie KRRiT

  • 34. Data: 2006-12-30 06:40:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    witek napisał(a):
    > A w jaki sposób oni wykrywają odbiorniki, a nie nadajniki?

    Normalnie: patrza, czy fala jest wchodzaca, czy wychodzaca ;)

    > Dlaczego za granicą polacy są tacy praworządni, a w Polsce poczciarzowi
    > który robi dokładnie to samo wszyscy chcą obić gebę.

    Mala roznica: ktostam zadeklarowal telefonicznie, ze tv nie oglada i sie
    odczepili = panstwo z definicji ufa obywatelowi (u nas: panstwo z
    definicji NIE ufa obywatelowi, prawie tak samo, jednak PRAWIE robi duza
    roznice).
    Ja TVP w ZADNEJ postaci nie ogladam, i nie widze najmniejszego powodu
    placic na to podatek.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 35. Data: 2006-12-30 11:28:46
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Hej "Zbynek Ltd." <sp2scf>
    > Niesamowite. To czarna wołga dotarła i do Anglii.
    > Wiesz, że jak odwrócą ciąg urządzeń, to przez te anteny wysyłają
    > fale do sterowania mózgiem?
    > Krótko mówiąc bzdura.

    To tam sie jeszcze nie montuje w telewizorku mikronadajniczkow do
    rozpoznania, czy telewizorek dziala, pracuje i co odbiera?
    ;)
    Zacofane te Angliki. LOL.

    pozdr.czes/sp2ukb

  • 36. Data: 2006-12-30 15:32:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Normalnie: patrza, czy fala jest wchodzaca, czy wychodzaca ;)

    aha.

> [...]
    > odczepili = panstwo z definicji ufa obywatelowi (u nas: panstwo z
    > definicji NIE ufa obywatelowi, prawie tak samo, jednak PRAWIE robi duza

    Relacja dwustronna. Państwo może ufać, bo obywatel nie kombinuje jak koń pod
    górę przy najbliższej okazji, jak się tylku uzdę popusci.
    Ale nie oto pytałem. Dlaczego ci sami ludzie w polsce zachowują się inaczej,
    a za granicą grzecznie kasują bilet w autobusie i nawet im do głowy nie
    przyjdzie by jechac na gapę? To ma się nijak do ufania lub nie państwa do
    obywateli.

    > Ja TVP w ZADNEJ postaci nie ogladam, i nie widze najmniejszego powodu
    > placic na to podatek.

    Nie masz obowiązku płacić "podatku" jak nie masz TV. Skoro nie oglądasz, to
    uczyń go "niezdolnym do oglądania TV" i wyrejstruj.
    Nikt się nie przyczepi.

  • 37. Data: 2006-12-30 16:02:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    latet napisał(a) :

    > Technicznie to jest mozliwe. Przeciez nawet mozna
    > zdalnie "podglądać" obraz wyświetlany u kogoś przez
    > monitor komputerowy.
    >
    > Natomiast sądzę, że namierzenie tak dokładnie w którym
    > mieszkaniu w duzym bloku jest TV - byloby bardzo trudne.
    > Co innego w Anglii, gdzie wiekszosc ludzi mieszka w smiesznych,
    > malych czerwonych - ale jednak domkach.

    Fakt, że namierzenie mogłoby być możliwe, w końcu odbiornik, to
    też nadajnik :-) Ale, czy sądzisz, że ichnia poczta
    zainwestowałaby w sprzęt za bardzo konkretne pieniądze tylko po
    to, aby sprawdzić czy Smith ma TV?
    Jego zakup nigdy by się nie zwrócił.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 38. Data: 2006-12-30 18:31:31
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 19:30:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Od zawsze tak było, z tego co pamiętam. O ile ostatnio nie zmieniło się (bo nie
    > chce mi się sprawdzać), to co najmniej takie uprawnienia Poczcie nadaje §1
    > ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 7 lipca 2005 r. w sprawie
    > określenia jednostek operatora publicznego przeprowadzających kontrolę
    > wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych i
    > uiszczania opłat abonamentowych za ich używanie, wzoru upoważnienia do
    > wykonywania czynności kontrolnych oraz zasad i trybu wydawania tych upoważnień.

    To takie samo rozporządzenie jak to które pozwalało strażnikom miejskim
    karać za przekroczenie prędkości, ale tu mam przewagę bo nikogo nie muszę
    do mieszkania wpuszczać ,bo żaden minister nie może wydawać rozporządzeń "
    ważniejszych niż Konstytucja".
    Ciekawy jestem kiedy w naszym Kraju będzie porządek
    akala

  • 39. Data: 2006-12-30 18:39:39
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    akala napisał(a):
> [...]
    > do mieszkania wpuszczać ,bo żaden minister nie może wydawać rozporządzeń "

    a co takiego napisali w konstytucji?

    KG

  • 40. Data: 2006-12-30 18:53:36
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał:

    > hmm, czy u nas czegos nie uczą na wydziałach elektroniki.

    Uczą, uczą - trzeba było na wykładach nie przysypiać. :)

    > A w jaki sposób oni wykrywają odbiorniki, a nie nadajniki?

    Przytłaczająca wiekszość urządzeń elektronicznych sieje promieniowaniem
    elektromagnetycznym, że aż miło i odczytanie ich widma emisyjnego
    wcale nie wymaga jakichś kosmicznych technologii. Oczywiście z
    niektórymi jest dużo łatwiej (przedwojenne radio lampowe), z innymi
    trudniej (małe radio tranzystorowe), ale się da.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de