  • 1. Data: 2006-12-29 13:58:11
    Temat: Wpłaty na fundacje charytatywne bez opłat prowizji
    Od: "sobar" <s...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Może komuś przyda się taka informacja:

    w banku PEKAO S.A. (tym z żubrem w znaku firmowym) wpłaty gotówkowe
    na cele użyteczne społecznie (charytatywne, fundacje, organizacje
    społeczne) zwolnione są od opłat (prowizji). Niezależnie od tego, w
    jakim banku (np. BPH, PKO BP, itd.) ma ta instytucja swoje konto.

    http://www.pekao.com.pl/tabele1s1.pdf?/lang=PL/11016
    5-412715-97692

    Jeśliby więc ktoś miał zamiar dokonać takiej wpłaty (do czego
    gorąco zachęcam :) to polecam ten bank. Wpłacając w banku, w
    przeciwieństwie do korzystania z przekazu pocztowego, otrzymujemy
    komputerowe potwierdzenie, że pieniądze wpłynęły na wskazane
    konto.

    Nie jestem w żaden sposób związany z bankiem PEKAO S.A., po prostu
    niedawno chciałem dokonać takich wpłat na rzecz paru organizacji i
    przypadkiem odkryłem, że nie muszę biegać do oddziałów różnych
    banków, w których mają swoje konta, bo opłat uniknę też
    wpłacając wszystkim w placówce PEKAO S.A. Nie sprawdzałem, czy
    jakiś inny bank zachowuje się tak przyzwoicie.

    Pozdrawiam,
    Bartek S.

  • 2. Data: 2006-12-29 22:52:25
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    a ja chcialem nadmienic, ze najlepiej sobie otworzyc konto w banku gdzie
    nie ma oplat za przelewy i wtedy placenie rachunkow i innych bzdet jest
    darmowe, jak rowniez wplacenie darowizny na OPP,
    ja mam takie konto w bph, jedyny minus to oplata za konto, ale jak ktos
    robi troszeczke tych przelewow to wychodzi na plus

    --
    Pozdro
    Harry