    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Date: Sat, 30 Dec 2006 19:31:31 +0100

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 19:30:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Od zawsze tak było, z tego co pamiętam. O ile ostatnio nie zmieniło się (bo nie
    > chce mi się sprawdzać), to co najmniej takie uprawnienia Poczcie nadaje §1
    > ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 7 lipca 2005 r. w sprawie
    > określenia jednostek operatora publicznego przeprowadzających kontrolę
    > wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych i
    > uiszczania opłat abonamentowych za ich używanie, wzoru upoważnienia do
    > wykonywania czynności kontrolnych oraz zasad i trybu wydawania tych upoważnień.

    To takie samo rozporządzenie jak to które pozwalało strażnikom miejskim
    karać za przekroczenie prędkości, ale tu mam przewagę bo nikogo nie muszę
    do mieszkania wpuszczać ,bo żaden minister nie może wydawać rozporządzeń "
    ważniejszych niż Konstytucja".
    Ciekawy jestem kiedy w naszym Kraju będzie porządek
    akala