  • 51. Data: 2010-02-18 20:05:48
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Pana poddani w kapitalizmie.

    Jakiej możliwości nie mają?

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2010-02-18 20:14:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:00:41 +0100, Jotte napisał(a):

    > Tylko, że nie jest istotne, co to oznacza dla ciebie.

    No to oświeć mnie co oznacza natychmiastowy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 53. Data: 2010-02-18 20:19:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gv0nvvfwvj64.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net MadMan

  • 54. Data: 2010-02-18 20:33:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:19:30 +0100, Jotte napisał(a):

    > Spytaj ustawodawcy jeśli chcesz szczegółów. :)

    Ustawodawca poinformował mnie wystarczająco szczegółowo, to ty szukasz
    dziury w całym.
    Abonament płacisz jeśli używasz odbiornika telewizyjnego. Jeśli masz
    telewizor i używasz jedynie jako monitora do oglądania filmów -
    abonamentu płacić nie musisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 55. Data: 2010-02-18 20:43:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:zf5d9rcka7nd$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net MadMan
    <m...@n...wp.pl> pisze:

    > Ustawodawca poinformował mnie wystarczająco szczegółowo, to ty szukasz
    > dziury w całym.
    Tak ci się tylko wydaje (płacić, oczywiście, i tak możesz) albo nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem(co także płaceniu przez ciebie nie przeszkadza).

    > Abonament płacisz jeśli używasz odbiornika telewizyjnego.
    Poproszę o podstawę prawną tej tezy.

  • 56. Data: 2010-02-18 20:58:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

> [...]
    > Abonament płacisz jeśli używasz odbiornika telewizyjnego. Jeśli masz
    > telewizor i używasz jedynie jako monitora do oglądania filmów -

    Nie.
    Nikogo nie interesuje czy uzywasz jakis funkcji czy nie.
    Wazne ze je masz i mozesz uzywac.
    To, ze masz sprawny telewizor oznacza, ze go uzywasz (przez domnieniamie)
    Ze tego nie robisdz twoja sprawa.

  • 57. Data: 2010-02-18 21:01:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:43:49 +0100, Jotte napisał(a):

    > Poproszę o podstawę prawną tej tezy.

    > Poproszę o podstawę prawną tej tezy.

    Ustawa o opłatach abonamentowych art. 2 ust. 1, 2.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 58. Data: 2010-02-18 21:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    castrol wrote:

    > W zasadzie racja. Urzadzenie sluzy do natychmiastowego odbioru TV, nawet
    > jesli jej w danyum lokalu nie ma. Troche jest to absurdalne :)

    A co ja za to moge.
    Piszna berdyczow (czytaj do poczty) to dostaniesz zwolnienie z obowiazku
    opłacania abonamentu bo nie masz sygnalu.
    Sprawny telewizor masz miec zarejestrowany, jesli z jakichs innych
    powodow nie jestes w stanie ogladac programow (np. niewidomy, gluchy) to
    ubiegasz sie o zwolnienie.
    Dopoki zwolnienia nie masz nic cie z oplat nie zwalnia.

  • 59. Data: 2010-02-18 21:05:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@1...googlegroups.com
    *gr* napisał(-a):

    > Socjalizm rządzi abonament płacisz za posiadanie odbiornika.

    Za posiadanie odbiornika zapłaciłem przed wyniesiem go ze sklepu :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 60. Data: 2010-02-18 21:09:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:58:32 -0600, witek napisał(a):

    > Nikogo nie interesuje czy uzywasz jakis funkcji czy nie.
    > Wazne ze je masz i mozesz uzywac.
    > To, ze masz sprawny telewizor oznacza, ze go uzywasz (przez domnieniamie)
    > Ze tego nie robisdz twoja sprawa.

    W jaki sposób chcesz używać telewizora bez anteny?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138