  • 41. Data: 2009-08-15 11:32:16
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 14, 9:03 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > nie do konca - jakim prawem to robi?

    (Dyskusja zeszła na poboczny temat wręcz wracam do poprzedniego wątku)

    Otóż to, jakim prawem? Czyli co... idziesz do klubu, sam lub z kimś, a
    wejście zastawia ci jakaś "małpa" i mówi: "ciebie i ciebie nie
    wpuszczę a ty i ty możesz wejść".

    Co wtedy? Pytasz: "a przepraszam, kim Pan jest? Czy Pan pracuje w tym
    lokalu czy stoi tutaj tylko tak prywatnie? A czy posiada Pan ważną
    umowe o pracę czy pracuje Pan 'na czarno'? Czy jest Pan tutaj
    zatrudniony jako licencjonowany pracownik ochrony? Bo jeśli nie to czy
    wie Pan, że nie posiada najmniejszego prawa stosować środków przymusu
    bezpośredniego? Przepraszam Pana, muszę przejść."

    Jeśli teraz on wypchnie cię, lub jakoś poturbuje, albo zajdzie jeszcze
    coś bardziej dramatycznego to teraz co można zrobić?
    Bo rozumiem, że na 112 nie WOLNO dzwonić dopóki ta "małpa" cię nie
    zgwałci!

  • 42. Data: 2009-08-15 11:43:54
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 15, 8:44 am, BK <b...@g...com> wrote:

    > Jest chyba roznica zadzwonic na 112 jak zlapia zlodzieja, a zadzwonic
    > sobie wieczorem na pogadanke "co by bylo gdyby" w temacie selekcji w
    > klubach. Na 112 powinno sie dzwonic w sytuacjach alarmowych [dlatego
    > to telefon alarmowy], a nie po darmowa porade prawna czy zeby sobie
    > filozoficznie porozwazac o selekcji w klubach.

    Chyba lepsze i skuteczniejsze są kroki PREWENCYJNE, co nie?
    Jeśli ktoś jest o tyle mądrzejszy, iż woli w sytuacji "nieco
    wątpliwej" najpierw porozumieć się z organami ścigania niż raczej niż
    iść 'va bank' a potem ze złamamnymi kończynami wzywać ALARMOWO pomocy
    to chyba nie jest to postawa godna potępienia społecznie?
    Poza tym, jeśli ktoś NAJPIERW PRZED sytuacją ryzykowną zadzwonił do
    przedstawicieli cywilizacji (np. Policji) to i od razu zaopatruje się
    w razie czego w znaczący dowód w ewentulanej późniejszej sprawie...

    > To wspolny numer dla pogotowia, strazy pozarnej i policji i czasami sie warto
    jednak
    > nad soba zastanowic.

    Stosowne służby powinny umieć tak zorganizowac swą pracę ażeby umieć
    obsłużyć różne przypadki o bardzo zróżnicowanych stopniach
    obiektywnego zagrożenia. (Jeśli tego nie potrafią to należy zatrudnić
    lepszych menadżerów-dowódców, a władze miasta powinny wyasygnować
    więcej pieniędzy na działalność tej instytucji.) Co to - czy 112 jest
    DLA OZDOBY??? Skoro to telefon ALARMOWY to nie należy oczekiwać od
    poszkodowanych (lub obawiających się takiej sytuacji) żeby OBAWIALI
    SIĘ TAM ZADZWONIĆ!!!

  • 43. Data: 2009-08-15 11:44:01
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

  • 44. Data: 2009-08-15 11:48:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > masz misję

    mowi sie MISIE...

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 45. Data: 2009-08-15 11:48:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > to gdzie mam dzwonić w przypadku sytuacji łamania prawa w której czuję
    > się poszkodowany?

    z takim pytaniem mozesz ewentualnie w ciagu dnia na normalny numer komendy
    aczkolwiek chyba nie wierzysz, ze to co usłyszysz bedzie miało jakakolwiek
    moc czy nawet sens...?

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 46. Data: 2009-08-15 12:32:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Sie, 13:44, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > DLA OZDOBY??? Skoro to telefon ALARMOWY to nie należy oczekiwać od
    > poszkodowanych (lub obawiających się takiej sytuacji) żeby OBAWIALI

    Smarkaty nawiedzony egoista, ktory uwaza, ze jego teoretyczne
    rozwazania o selekcji w klubach sa najistotniejszym problemem na
    swiecie.

    Czlowieku nie dzwoniles w momencie, w ktorym cos Ci groziles.
    Siedziales na swoim pryszczatym mlodocianym tylku w domu przed kompem
    i zastanawiales sie jak zbawic swiat.

    Z takimi problemami to sobie mozesz do policj maila napisac albo na
    zwykly numer [tak GENIUSZU policja ma inne numery niz 112] a nie na
    numer alarmowy.

  • 47. Data: 2009-08-15 14:37:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Smarkaty nawiedzony egoista, ktory uwaza, ze jego teoretyczne
    > rozwazania o selekcji w klubach sa najistotniejszym problemem na
    > swiecie.

    I tak, i nie.

    "Z pierwszym ogniwem zaczyna się kucie łańcucha. Pierwsze ocenzurowane
    słowo, pierwsza zabroniona myśl, pierwsza odebrana wolność skuwa nas
    nieodwołalnie".

    Z pozoru - duperela.

    Ale ignorowanie takich dupereli to prosta droga do totalitaryzmu.

    [ciach]

    > Z takimi problemami to sobie mozesz do policj maila napisac albo na
    > zwykly numer [tak GENIUSZU policja ma inne numery niz 112] a nie na
    > numer alarmowy.

    Zgoda, aczkolwiek 112 z reguły jest przekierowywane do dyżurnego na
    najbliższym komisariacie, więc w sumie na jedno wychodzi.

  • 48. Data: 2009-08-15 15:27:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alojzy Zakalec a...@g...com ...

    > Chyba lepsze i skuteczniejsze są kroki PREWENCYJNE, co nie?

    tak, ale powziete z głową - podpowiedziano ci - znajdz numer do jakiegos
    komisariatu i tam spokojnie sobie pogadaj a nie wypytuj na 112.
    P.S. Oczywisci w idealnym swiecie masz racje - sluzby tak powinny to
    zorganizowac, zebys mogl dodzwonic sie zawsze i zawsze ktos czekał na twój
    telefon. Ale tak sie nie da, obojetnie jak wielkie pieniadze by
    zainwestowac.

  • 49. Data: 2009-08-15 15:27:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wie Pan, że nie posiada najmniejszego prawa stosować środków przymusu
    > bezpośredniego? Przepraszam Pana, muszę przejść."

    przypominam towje slowa: to jego klub, moze sobie poprosic o pomoc kogo
    chce i robic co chce.
    z tym dyskutuje - jakim prawem taki ochroniarz np. wyrzuca mnie siła z
    klubu, szarpiac mnie, nie pozwalajc zabrac np. kurtki.
    Ty twierdziłes ze moze robic co chce, bo to "jego" klub, mnie wydaje sie to
    conajmniej dziwne.

> [...]
    > coś bardziej dramatycznego to teraz co można zrobić?
    > Bo rozumiem, że na 112 nie WOLNO dzwonić dopóki ta "małpa" cię nie

    Naprawde to zrozumiałes z przytyku jaki ci zrobiono a propos korzystania ze
    112? Cóz, to smutne...

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 50. Data: 2009-08-15 16:29:33
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 15, 5:27 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik Alojzy Zakalec a...@g...com ...

    > tak, ale powziete z głową - podpowiedziano ci - znajdz numer do jakiegos
    > komisariatu i tam spokojnie sobie pogadaj a nie wypytuj na 112.

    Tylko dlaczego tak ciężko się dowiedzieć co i gdzie? Policja powinna
    być wrażliwa na najdrobniejsze objawy załamania porządku prawnego -
    vide: "ZERO TOLERANCJI"

    > P.S. Oczywisci w idealnym swiecie masz racje - sluzby tak powinny to
    > zorganizowac, zebys mogl dodzwonic sie zawsze i zawsze ktos czekał na twój
    > telefon. Ale tak sie nie da

    eee tam się nie da... wystarczy, żeby tam prcaujące osoby "pierwszego
    kontaktu" co podnoszą słuchawkę szybko i sprawnie oceniły stopień
    sytuacji i błyskawicznie przekierowały rozmowę do adekwatnych
    oddziałów...
    twierdzienie "że się nia da" trąci skrajną indolencją