  • 51. Data: 2009-08-15 16:39:41
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 15, 5:27 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > przypominam towje slowa: to jego klub, moze sobie poprosic o pomoc kogo
    > chce i robic co chce.
    > z tym dyskutuje - jakim prawem taki ochroniarz np. wyrzuca mnie siła z
    > klubu, szarpiac mnie, nie pozwalajc zabrac np. kurtki.
    > Ty twierdziłes ze moze robic co chce, bo to "jego" klub, mnie wydaje sie to
    > conajmniej dziwne.

    tak ale mnie marzyłoby się abyśmy tutaj ustalili jakieś KONKRETY:
    paragrafy, rozporządzenia itp. - tak aby potem panienka ze 112 nie
    kazała mi iść do właściciela "klubu" z problemem, że "małapa"
    tarasująca wejście obiła mi pysk...

    a problem nie wydaje mi się zbyt banalny ażeby dzwonić na 112
    ludzka godność jest bardzo cenną wartością (pomimo, że coniektórzy
    tego nie rozumieją)
    także kwestia przeciwdziałania zgorszeniu publicznemu - wspomniany
    wpływ wychowaczy na adolescentnych, bardzo niestabilnych psychicznie,
    nastolatków

    na tyle niestabilych psychicznie, że wystarczy ów przysłowiowy "efekt
    motyla" aby miały zjebany życiorys

  • 52. Data: 2009-08-15 16:39:50
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

  • 53. Data: 2009-08-15 16:53:52
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Zgoda, aczkolwiek 112 z reguły jest przekierowywane do dyżurnego na
    > najbliższym komisariacie, więc w sumie na jedno wychodzi.

    Nic podobnego.

    Piotr

  • 54. Data: 2009-08-15 17:01:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Alojzy Zakalec pisze:
    > to gdzie mam dzwonić w przypadku sytuacji łamania prawa w której czuję
    > się poszkodowany?
    Czujesz się poszkodowany (sprawa cywilna) - do swojego prawnika.
    Jest łamane prawo w zakresie kodeksu karnego i spraw ściganych z urzędu
    - odpowiednie służby (policję), które urzędowo tym się zajmą.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 55. Data: 2009-08-15 17:20:44
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 15, 7:01 pm, BartekK <s...@N...org> wrote:
> [...]
    > Jest łamane prawo w zakresie kodeksu karnego i spraw ściganych z urzędu
    > - odpowiednie służby (policję), które urzędowo tym się zajmą.

    a choćby sprawa owego przeciwdziałania zgorszeniu publicznemu - do
    kogo należy?

  • 56. Data: 2009-08-15 17:57:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zgoda, aczkolwiek 112 z reguły jest przekierowywane do dyżurnego na
    > najbliższym komisariacie, więc w sumie na jedno wychodzi.

    ???
    112 najcesciej odbiera straz pozarna.

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 57. Data: 2009-08-15 18:10:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek pisze:

    > Nic podobnego.

    Może w Twojej okolicy albo w ciągu ostatniego roku coś się zmieniło...

  • 58. Data: 2009-08-15 18:11:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekK pisze:

    > Czujesz się poszkodowany (sprawa cywilna) - do swojego prawnika.

    ROTFL

    > Jest łamane prawo w zakresie kodeksu karnego i spraw ściganych z urzędu

    W tym przypadku - jest.

  • 59. Data: 2009-08-15 18:11:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik pisze:

    > ???
    > 112 najcesciej odbiera straz pozarna.

    Pewnie zależy od okolicy albo coś ostatnio pozmieniali.

  • 60. Data: 2009-08-15 18:12:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tylko dlaczego tak ciężko się dowiedzieć co i gdzie? Policja powinna
    > być wrażliwa na najdrobniejsze objawy załamania porządku prawnego -
    > vide: "ZERO TOLERANCJI"

    jak sie ma to o czym piszesz do tego o czym ja pisałem?
    Przeciez ja sie zgadzam ze nalezy reagowac nawet na tak błache zdarzenia
    jak wyrzucenie z klubu, popychanie przez pseudo ochorniarza i
    uniemozliwienie zabrania kurtki.
    Ale nie zgadzam sie na dzwonienie z pytaniem teoretycznym na 112 (zwróc
    uwage - nie w trakcie zdarzenia ale z pytaniem teoretycznym!)

    > eee tam się nie da... wystarczy, żeby tam prcaujące osoby "pierwszego
    > kontaktu" co podnoszą słuchawkę szybko i sprawnie oceniły stopień
    > sytuacji i błyskawicznie przekierowały rozmowę do adekwatnych
    > oddziałów...
    > twierdzienie "że się nia da" trąci skrajną indolencją

    czyli twoje dzialanie ma na celu zmienianie swiata?
    Co prawda wiesz, ze w obecnej sytuacji mozesz komus naprawde potrzebujacemu
    pomocy odebrac mozliwosc dodzwonienia sie, ale robisz to po to, aby w
    służbach dokonywały sie szybsze zmiany?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert