    From: Alojzy Zakalec <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Date: Sat, 15 Aug 2009 04:44:01 -0700 (PDT)
    <d...@s...googlegroups.com>
    <e...@v...googlegroups.com>
    <h65jrr$7t4$1@news.onet.pl>
    <d...@g...googlegroups.com>

    On Aug 15, 8:44 am, BK <b...@g...com> wrote:

    > Jest chyba roznica zadzwonic na 112 jak zlapia zlodzieja, a zadzwonic
    > sobie wieczorem na pogadanke "co by bylo gdyby" w temacie selekcji w
    > klubach. Na 112 powinno sie dzwonic w sytuacjach alarmowych [dlatego
    > to telefon alarmowy], a nie po darmowa porade prawna czy zeby sobie
    > filozoficznie porozwazac o selekcji w klubach.

    Chyba lepsze i skuteczniejsze są kroki PREWENCYJNE, co nie?
    Jeśli ktoś jest o tyle mądrzejszy, iż woli w sytuacji "nieco
    wątpliwej" najpierw porozumieć się z organami ścigania niż raczej niż
    iść 'va bank' a potem ze złamamnymi kończynami wzywać ALARMOWO pomocy
    to chyba nie jest to postawa godna potępienia społecznie?
    Poza tym, jeśli ktoś NAJPIERW PRZED sytuacją ryzykowną zadzwonił do
    przedstawicieli cywilizacji (np. Policji) to i od razu zaopatruje się
    w razie czego w znaczący dowód w ewentulanej późniejszej sprawie...

    > To wspolny numer dla pogotowia, strazy pozarnej i policji i czasami sie warto
    jednak
    > nad soba zastanowic.

    Stosowne służby powinny umieć tak zorganizowac swą pracę ażeby umieć
    obsłużyć różne przypadki o bardzo zróżnicowanych stopniach
    obiektywnego zagrożenia. (Jeśli tego nie potrafią to należy zatrudnić
    lepszych menadżerów-dowódców, a władze miasta powinny wyasygnować
    więcej pieniędzy na działalność tej instytucji.) Co to - czy 112 jest
    DLA OZDOBY??? Skoro to telefon ALARMOWY to nie należy oczekiwać od
    poszkodowanych (lub obawiających się takiej sytuacji) żeby OBAWIALI
    SIĘ TAM ZADZWONIĆ!!!