    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Date: Sat, 15 Aug 2009 15:27:03 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Otóż to, jakim prawem? Czyli co... idziesz do klubu, sam lub z kimś, a
    > wejście zastawia ci jakaś "małpa" i mówi: "ciebie i ciebie nie
    > wpuszczę a ty i ty możesz wejść".
    >
    > Co wtedy? Pytasz: "a przepraszam, kim Pan jest? Czy Pan pracuje w tym
    > lokalu czy stoi tutaj tylko tak prywatnie? A czy posiada Pan ważną
    > umowe o pracę czy pracuje Pan 'na czarno'? Czy jest Pan tutaj
    > zatrudniony jako licencjonowany pracownik ochrony? Bo jeśli nie to czy
    > wie Pan, że nie posiada najmniejszego prawa stosować środków przymusu
    > bezpośredniego? Przepraszam Pana, muszę przejść."

    przypominam towje slowa: to jego klub, moze sobie poprosic o pomoc kogo
    chce i robic co chce.
    z tym dyskutuje - jakim prawem taki ochroniarz np. wyrzuca mnie siła z
    klubu, szarpiac mnie, nie pozwalajc zabrac np. kurtki.
    Ty twierdziłes ze moze robic co chce, bo to "jego" klub, mnie wydaje sie to
    conajmniej dziwne.

    > Jeśli teraz on wypchnie cię, lub jakoś poturbuje, albo zajdzie jeszcze
    > coś bardziej dramatycznego to teraz co można zrobić?
    > Bo rozumiem, że na 112 nie WOLNO dzwonić dopóki ta "małpa" cię nie
    > zgwałci!

    Naprawde to zrozumiałes z przytyku jaki ci zrobiono a propos korzystania ze
    112? Cóz, to smutne...

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish