  • 11. Data: 2004-05-15 22:02:43
    Temat: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Od: k...@n...op.pl

    > Gdzie to przeczytałeś?

    Jest taka gazeta .. "dzien jak codzien u Arka"

    ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-05-16 04:40:56
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@n...op.pl news:c86423$hiv$1@druid.ceti.pl

    > Jest taka gazeta .. "dzien jak codzien u Arka"
    > ;-)

    "Glos kobierzyna" ;) ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2004-05-16 11:05:29
    Od: scx <s...@w...pl>

    Arek się wziął i wyklepał:

    > Jakoś policjantów, którzy w biały dzień rozstrzelali dwójkę nastolatków
    > nie spotkała żadna kara. Siedzą sobie w ciepełku, chronieni przez kumpli
    > i ich znajomków lekarzy.

    <CIACH>

    > Ale jak masz wątpliwości to zrób sobie test - pójdź do policyjnej siłowni,
    > na korytarz komisariatiu, albo zrób nasłuch radia policyjnego.
    > Jeśli nie odkryjesz ze zgrozą, że nie odróżniasz ich języka od języka
    > najniższych z najniższych dołów społecznych to stawiam Ci skrzynkę piwa.

    <CIACH>

> [...]
    > - będzie kierować się szacunkiem do obywateli
    > - przejawiającym się także w posługiwaniu się językiem jeśli już nie
    > literackim to przynajmniej bez kurw i hujów co drugie słowo
    > - będzie respektować godnośc ludzi, przestrzegać ich praw
    > - a słowa o konieczności ochrony zdrowia i życia obywateli nie będą dla
    > nich powodem do rechotu
    > - że będzie bezwzględnie tępić łamiących prawo w ich szeregach a nie
    > podmywać tyłki zwykłych bandziorów tylko dlatego, że są policjantami.
    > - nie będzie zaczepiać niełamiących prawa i nienaruszających porządku

    A ja się chłopie z Tobą zgadzam i tyle.

    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac

  • 14. Data: 2004-05-16 15:59:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jest taka gazeta .. "dzien jak codzien u Arka"

    Nie, no może ma rację. Napisał, że czytał, to chciał bym to źródło
    znaleźć. Bo jak dotąd poza postem Arka jakoś nikt o tym nie mówi i nie
    pisze. A to byłaby afera.

  • 15. Data: 2004-05-17 13:30:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Nie, no może ma rację. Napisał, że czytał, to chciał bym to źródło
    > znaleźć. Bo jak dotąd poza postem Arka jakoś nikt o tym nie mówi i nie
    > pisze. A to byłaby afera.

    Prokurator się wypowiadał. Pisali o tym w notkach prasowych.
    Nie zrobiłem zakładki, ale pewnie bez trudu znajdziesz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2004-05-17 14:26:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c8aerd$r4q$1@news.onet.pl

    > Prokurator się wypowiadał. Pisali o tym w notkach prasowych.
    > Nie zrobiłem zakładki, ale pewnie bez trudu znajdziesz.

    Rotfl!

    Caly buzdygan ;)

    Widzialem talibow w klewkach! Gdzie? Poszukaj, sam znajdzsz.

    Znam sie najlepiej na wszystkim na swiecie! Nie wierzysz? Poszukj w
    internecie (no w sumie znajdziesz - http://www.raf256.com/arnold/ )
    ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-05-17 14:58:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Prokurator się wypowiadał. Pisali o tym w notkach prasowych.
    > Nie zrobiłem zakładki, ale pewnie bez trudu znajdziesz.

    Podaj jakieś słowa kluczowe które zapamiętałeś. Bo jak szukam zagubionych
    kul w googlach, to zabija mnie ilością śmieci.

  • 18. Data: 2004-05-17 15:01:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie, no może ma rację. Napisał, że czytał, to chciał bym to źródło
    > znaleźć. Bo jak dotąd poza postem Arka jakoś nikt o tym nie mówi i nie
    > pisze. A to byłaby afera.

    Arnold B. sam jest jedną wielką aferą ;)

  • 19. Data: 2004-05-17 15:18:38
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Arnold B. sam jest jedną wielką aferą

    była taka wypowiedź prokuratora (koło piątku), że nie odnaleziono pocisku,
    który zabił tego chłopaka, więc nie będzie można ustalić,
    kto konkretnie z tej czwórki spowodował śmierć;

  • 20. Data: 2004-05-17 15:51:41
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    wiadomości news:c8ak3q$8en$1@news2.ipartners.pl...

    > Arnold B. sam jest jedną wielką aferą ;)
    Ty sam mądrzejszy nie jesteś. No i ta orientacja seksualna.
    Razem z arkiem tworzycie całkiem barwną parę;))

    Leszek