  • 1. Data: 2004-05-15 00:05:32
    Temat: Witam wszystkich mam pytanko odnośnie praw do programu
    Od: "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanie odnośnie programu który pisze.
    Pracuje w pewnej firmie L gdzie podpisywałem umowę o pracę. Ta firam L ten
    program chce sprzedać (żadnych innych aneksów w umowie nie bylo), na co ja
    nie chce się zgodzić. Po pierwsze program może jeszcze zawierać błędy po
    drugie nie jest doskonały pod względem funkcjonalności a po trzecie może być
    promowany pod moim Imieniem i Nazwiskiem czego jeszcze nie chcę ze względów
    powyżej. Firma mi zagroziła zwlonieniem

  • 2. Data: 2004-05-15 07:30:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik toTomek napisał:
    > Mam pytanie odnośnie programu który pisze.
    [..]
    > promowany pod moim Imieniem i Nazwiskiem czego jeszcze nie chcę ze względów
    > powyżej. Firma mi zagroziła zwlonieniem

    Ja już bym Cię zwolnił.
    Nie masz nic do gadania w kwestii sprzedaży tego programu, możesz za to zakazać
    firmowania go Twoim oznaczeniem - pseudonimem czy też imieniem i nazwiskiem.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-05-15 09:56:54
    Od: "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl>

    > Ja już bym Cię zwolnił.
    > Nie masz nic do gadania w kwestii sprzedaży tego programu,

    Co do tego czy byś mnie zwolnił czy nie to nie ma nic do gadania. I tak mam
    zamiar odejść.

    I dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Tomasz J

  • 4. Data: 2004-05-15 16:49:42
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Co do tego czy byś mnie zwolnił czy nie to nie ma nic do gadania. I tak
    mam
    > zamiar odejść.
    >
    > I dziękuje za odpowiedź.

    na twoim miejscu zaczekałbym aż jakiś prawnik zweryfikuje poradę, którą
    udzielił ci przed chwilą mechanik urządzeń hydraulicznych, reżyser,
    scenarzysta, kompozytor i mednedżer w jednej osobie, znana i niezbyt wysoko
    ceniona na tej grupie postać.

    ps.
    Ja jestem prawnikiem... ale niestety na twoje pytanie nie znam odpowiedzi.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-05-15 22:42:27
    Od: "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > udzielił ci przed chwilą mechanik urządzeń hydraulicznych, reżyser,
    > scenarzysta, kompozytor i mednedżer w jednej osobie, znana i niezbyt

    :) dziekuje juz mniej wiecej kilka osob przeslalo mi kilka odpowiedzi na
    moje pytanie. z tego co zaczynam rozumieć powinienem pracodawce przekonać do
    nie sprzedawania programu bo sie wkopie i to strasznie. i z tego co mi
    mowiono naleza mi sie jakies profity (chyba) ale ja ich nie chce i napisze
    stosowne oswiadczenie. ktos zaraz mi zarzuci dlaczego itd. bo program jest
    wielkim molochem. ktos moze uznac molochem program ktory zawierak kilka
    tysiecy linii tu jest ich znacznie wiecej i niech cos sie wysypie:)
    dla wytlumaczenia moloch w moim rozumieniu to tak jak stwierdzenie "gigant
    na glinianych nogach" :)

    Pozdrawiam i dziękuje wszystkim
    Tomasz J