  • 1. Data: 2004-05-15 08:04:11
    Temat: Predkość
    Od: nigol<n...@p...onet.pl>

    Czy należy jechać 50/h, jeżeli jest ograniczenie znakiem 60/h w
    terenie zabudowanym.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-15 08:07:14
    Temat: Re: Predkość
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Czy należy jechać 50/h, jeżeli jest ograniczenie znakiem 60/h w
    > terenie zabudowanym.

    Można jechać 60 km/h.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2004-05-15 08:07:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik nigol napisał:
    > Czy należy jechać 50/h, jeżeli jest ograniczenie znakiem 60/h w
    > terenie zabudowanym.

    Nie. Możesz jechać nawet 110 jeśli taki znak będzie stał.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2004-05-15 08:09:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "nigol" <n...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c84itr$4ed$1@fargo.cgs.pl

    > Czy należy jechać 50/h, jeżeli jest ograniczenie znakiem 60/h w
    > terenie zabudowanym.

    Należy jechać z prędkością nie przekraczającą
    dopuszczoną na danym odcinku drogi i nie
    istotne jest w jakim terenie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej

  • 5. Data: 2004-05-15 08:21:58
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:
    > Można jechać 60 km/h.

    w takim razie po co Sejm wprowadził ograniczenie do 50 kph w terenie
    zabudowanym, skoro w większości przypadków prędkość regulują znaki?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2004-05-15 08:26:15
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > w takim razie po co Sejm wprowadził ograniczenie do 50 kph w terenie
    > zabudowanym, skoro w większości przypadków prędkość regulują znaki?

    Wydaje mi się, że jest na odwrót - na większości drogach w obszarze
    zabudowanym nie ma znaków określających maksymalną dopuszczalą prędkość. Na
    niektórych trasach jest podwyższenie ograniczenia do 80km/h, a na niektórych
    obniżenie do 40km/h itd. Nie rozumiem problemu?

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2004-05-15 09:20:58
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <s...@...pl> napisał:

    >w takim razie po co Sejm wprowadził ograniczenie do 50 kph w terenie
    >zabudowanym, skoro w większości przypadków prędkość regulują znaki?
    Bo organiczenie obowiązuje na obszarze, a nie terenie i jest to zasada
    generalna, którą można w uzasadnionych wypadkach zmienić za pomocą
    właśnie znaków drogowych, które tu mają moc nadrzędną.

    Artur Golański

  • 8. Data: 2004-05-15 10:37:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > w takim razie po co Sejm wprowadził ograniczenie do 50 kph w terenie
    > zabudowanym,

    A czy to co robi sejm musi miec sens?

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 9. Data: 2004-05-15 20:29:40
    Od: k...@n...op.pl

    nigol <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy należy jechać 50/h, jeżeli jest ograniczenie znakiem 60/h w
    > terenie zabudowanym.

    Cos mi sie wydaje, ze nie mowisz o terenie zabudowanym, tylko
    o sytuacji, gdy najpierw masz "zielony znak" a pozniej
    ograniczenie do 60 ... a to nie jest wtedy teren zabudowany.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2004-05-16 08:57:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    k...@n...op.pl napisał:

    >Cos mi sie wydaje, ze nie mowisz o terenie zabudowanym,
    On pisał o "obszarze" zabudowanym ;-)

    >najpierw masz "zielony znak" a pozniej ograniczenie do 60
    Znak ograniczenia prędkości obowiązuje zawsze i to niezależnie czy
    jest na obszarze zabudowanym czy poza.

    Artur Golański