  • 1. Data: 2004-05-15 00:05:04
    Temat: Witam wszystkich mam pytanko odnośnie praw do programu
    Od: "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanie odnośnie programu który pisze.
    Pracuje w pewnej firmie L gdzie podpisywałem umowę o pracę. Ta firam L ten
    program chce sprzedać (żadnych innych aneksów w umowie nie bylo), na co ja
    nie chce się zgodzić. Po pierwsze program może jeszcze zawierać błędy po
    drugie nie jest doskonały pod względem funkcjonalności a po trzecie może być
    promowany pod moim Imieniem i Nazwiskiem czego jeszcze nie chcę ze względów
    powyżej. Firma mi zagroziła zwlonieniem co msm robić?

    1. nie zgodzę się na sprzedanie = zwolnienie z pracy
    2. zgodzę się mogę ponosić (chyba) odpowiedzialnosc
    3. i wogoole mi sie to nie podoba

    Pozdrawiam
    Tomasz Jędrzejczak