  • 1. Data: 2011-12-09 22:49:00
    Temat: A może jednak pan się myli, panie komisarzu ?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    "Policjant z nagrania nie jest Andrzejem Czajką" - podkomisarz Daniel Niezdropa
    . A może jednak pan się myli, panie komisarzu ?

    Uważnym blogerom śledczym, tym wszystkim, którzy przyczynili się do ujawnienia
    wielu aktów prowokacji policyjnych 11 listopada, polecam zestawienie szczegółów
    pokazanych na tych fotografiach.

    Uważnym blogerom śledczym, tym wszystkim, którzy przyczynili się do ujawnienia
    wielu aktów prowokacji policyjnych 11 listopada, polecam zestawienie szczegółów
    pokazanych na tych fotografiach.

    http://m.nowyekran.pl/23400654f19dae10922303b42c11c4
    63,14,0.jpg

    Czy to naszego bohatera widzimy w czasie pracy?, Skupiony, spokojny, uważny.
    Wzór funkcjonariusza.

    Zatrzymanemu handlarzowi narkotyków nic nie zagraża. Wzór cnót policyjnych.
    Wzorowy policjant. Więc co się stało?. Czy ów policjant, podobnie jak
    zatrzymani. poddany został badaniu trzeźwości czy obecności innych substancji
    zmieniających nastrój?. Zachowanie tego policjanta, zarejestrowane na materiale
    filmowym, przypomina jako żywo, zwierzęcą wręcz chęć totalnego unicestwienia
    człowieka. Działanie znaną z przeszłości.

    Tak działało ZOMO !. Wystarczy wspomnieć podobne działania milicjantów z
    warszawskiego komisariatu z ul. Jezuickiej, z okresu stanu wojennego, oraz jego
    następstwa. Wtedy było podobnie.

    Uważnym blogerom śledczym, tym wszystkim, którzy przyczynili się do ujawnienia
    wielu aktów prowokowania przez policję przemocy w dniu 11 listopada 2011 r. poza
    oficjalnym przemarszem patriotów, polecam zestawienie szczegółów pokazanych na
    tych fotografiach.

    Jakie wnioski z nich wypływają? Jakie wspólne elementy występują na
    fotografiach? Kogo prezentują te zdjęcia?

    PS. Serdecznie dziękuję wszystkim tym, których zaangażowanie w wyjaśnienie
    sprawy bestialskiego pobicia Daniela Kloca, oraz fałszywego jego oskarżenia o
    czyny, których nie popełnił, pozwala na pokazanie prawdziwego oblicza
    policyjnych prowokacji. W szczególności dziękuję Pani, która nadesłała materiały
    źródłowe, dot. policyjnej pracy Andrzeja Cz.

    pp. Sforkowi, Pluszakowi, Rebeliantce, OHV, i innym.

    A. Słonawski

    http://dosc.nowyekran.pl/post/43210,policjant-z-nagr
    ania-nie-jest-andrzejem-czajka-podkomisarz-daniel-ni
    ezdropa-a-moze-jednak-pan-sie-myli-panie-komisarzu

    boukun

  • 2. Data: 2011-12-09 23:32:18
    Temat: Re: A może jednak pan się myli, panie komisarzu ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/9/2011 4:49 PM, boukun wrote:

    [ciach spam]

    > boukun

    a sam sie twardo zapierałeś, że spamu nie wysyłasz.
    Wiec czy mógłbyś łaskawie spadać ze swoimi rewelacjami

  • 3. Data: 2011-12-09 23:36:08
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > On 12/9/2011 4:49 PM, boukun wrote:
    > a sam sie twardo zapierałeś, że spamu nie wysyłasz.
    > Wiec czy mógłbyś łaskawie spadać ze swoimi rewelacjami

    To nie jest spam, jest społeczne zapotrzebowanie na tego rodzaju newsy, bo w
    publicznej telewizji istnieje cenzura na ten temat...

    boukun

  • 4. Data: 2011-12-10 00:11:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/9/2011 5:36 PM, boukun wrote:

    > To nie jest spam, jest społeczne zapotrzebowanie na tego rodzaju newsy,
    > bo w publicznej telewizji istnieje cenzura na ten temat...
    >
    > boukun

    to jest spam.
    niezaleznie od tego co ci sie w twojej głowie uroiło.
    EOT, bo mi sie zaraz oberwie za wyciaganie cie z KF.
    Zreszta tez cie tam wsadzam, bo tam twoje miejsce.

  • 5. Data: 2011-12-10 08:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-10 00:36, Użytkownik boukun napisał:

    > To nie jest spam, jest społeczne zapotrzebowanie na tego rodzaju newsy,
    > bo w publicznej telewizji istnieje cenzura na ten temat...

    Potrzeba wysyłającego to jeszcze nie "społeczne zapotrzebowanie".
    "Zanotuj to sobie Jasiu i podkreśl, wężykiem."

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-12-10 22:38:19
    Od: "Azotox Moon" <p...@y...com>

    RadoslawF wrote:

    > Potrzeba wysyłającego to jeszcze nie "społeczne zapotrzebowanie".
    > "Zanotuj to sobie Jasiu i podkreśl, wężykiem."

    Jeżeli to nie dotyczy "stosowania prawa" w III RP, to ja nie wiem czego
    innego.
    definicja spamu jest dosyć łatwa i można ją wyszukać.
    a, że temat nie każdemu miły, to już inna sprawa.

    azotox moon

  • 7. Data: 2011-12-10 23:25:16
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > to jest spam.
    > niezaleznie od tego co ci sie w twojej głowie uroiło.
    > EOT, bo mi sie zaraz oberwie za wyciaganie cie z KF.
    > Zreszta tez cie tam wsadzam, bo tam twoje miejsce.

    Myślisz, że jest więcej takich chorych jak ty?

    boukun

  • 8. Data: 2011-12-11 10:47:14
    Od: "Azotox Moon" <p...@y...com>

    boukun wrote:

    > Myślisz, że jest więcej takich chorych jak ty?

    pewnie kilka milionów?
    :)

    moon