  • 1. Data: 2011-12-09 17:17:48
    Temat: Re: Dział_spadku_a_pieniądze_w_banku...
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Złóż w sądzie wniosek o dział spadku ze zgodnym ustalenie kto co bierze. W wniosku
    nalezy wskazac kto chce kase a kto samochód. Wniosek ma spełniać wymóg pisma
    procesowego.
    W razie dalszych pytan: s...@t...pl
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-12-11 07:46:15
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-09 18:17, Kazik pisze:

> [...]
    nalezy wskazac kto chce kase a kto samochód. Wniosek ma spełniać wymóg pisma

    Tylko, o ile zrozumiałem wątkotwórcę, obaj z bratem nie wiedzą ile tej
    kasy jest, a oficjalnie bank im nie powie bez postanowienia o nabyciu.
    No więc niech podzielą się zgodnie po połowie, wyjmą kasę, po czym niech
    każden podaruje drugiemu co-trzeba (pół auta, jeszcze przed
    przerejestrowaniem i trochę kasy). Jeśli są braćmi, to Vincent ich nie
    okradnie.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 3. Data: 2011-12-11 08:20:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/11/2011 1:46 AM, sqlwiel wrote:

> [...]
    > każden podaruje drugiemu co-trzeba (pół auta, jeszcze przed
    > przerejestrowaniem i trochę kasy). Jeśli są braćmi, to Vincent ich nie

    ja tylko w kwestii formalnej zwracam uwage, ze takie wzajemne darowizny
    nie spełniają definicji z ustawy i nie podlegają zwolnieniu.

    W zaleznosci od wartosci tego samochodu taniej go już bedzie sprzedać
    jeden drugiemu i zapłacić PCC.
    Jesli samochód jest tani, to nikt nie zabrania wam sprzedać go drożej, a
    podatek PCC i tak płaci się od wartości rynkowej.