  • 11. Data: 2003-11-18 08:41:07
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    R De wrote:

    > Chyba można. Wiem, że policja zwraca uwagę na panie, kierujące w butach na
    > wysokim obcasie. To jest niebezpieczne, ale boso ???

    To sie tak tylko "panom policjantom" wydaje.

    Kobieta z mala stopa lepiej operuje pedalami gdy ma but na obcasie dobrze
    trzymajacy sie nogi.
    Dawniej kierowcy SAN-ow (nakie autobusy) czasem podkladali cos by wlasnie
    miec wygodne oparcie stopy. Takie oparcie zapewnia kobiecie obcas.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-11-18 09:46:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Bogusław Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bpclpd$hds$2@galaxy.uci.agh.edu.pl

    > [......................]
    > To sie tak tylko "panom policjantom" wydaje.
    >
    > Kobieta z mala stopa lepiej operuje pedalami gdy ma but na obcasie
    > dobrze trzymajacy sie nogi.

    Wierutna bzdura.

    > Dawniej kierowcy SAN-ow (nakie autobusy) czasem podkladali cos by
    > wlasnie miec wygodne oparcie stopy. Takie oparcie zapewnia kobiecie
    > obcas.

    Widać iż nie byłeś kierowcą San'a i w ogóle kierowca
    zawodowym i nie wiesz po co to "coś" było podkładne.
    Stosowano to prawie we wszystkich ówczesnych
    samochodach ciężarowych ze względu na zbyt ostry
    kąt nachylenia padału *gazu* w stosunku do stopy
    kierowcy.
    Skutkiem tego było szybkie męczenie się i drętwienie
    stopy w zgięciu (stawie) Po podłożeniu np. kawałka
    grubej deski (na podłodze) powodowało iż ten kąt
    był bardziej rozwarty i stopa nie była tak spięta.
    (napięta w stawie)

    Kobieta jadąca w wysokich obcasach na zbyt rozwarty
    kąt pomiędzy pedałem gazu, a płaszczyzną stopy i
    pedał robi się "za nisko" i jazda nie jest bezpieczna.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,

  • 13. Data: 2003-11-18 10:01:44
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    > Czy samochodem mozna kierowac boso? Jeżeli tak - czy także motocyklem można
    > jeździć boso?

    Widać, że nigdy nie jeździłeś motocyklem. Po pierwsze: biegi w motorku zmienia
    sie stopą (mniej więcej u nasady palców - dół, góra) i prawdopodobnie przy
    dłuższej jeździe nabawił byś się siniaka. Po drugie: jazda boso jest
    niebezpieczna - możliwość zaliczenia szlifa stopy przy podparciu, nie mówiąc
    już o wywrotce. Po trzecie: istnieje możliwość poparzenia od rury wydech. i
    cylindrów. Po czwarte: zimno by chyba było jak cholera - nawet latem.

    Moim skromnym zdaniem - same minusy :-)

  • 14. Data: 2003-11-18 10:06:00
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: g...@p...onet.pl

    > A czy kobieta może jeździć samochodem topless? Pod warunkiem że ma
    > przyciemniane szyby. Bo facet może :-)

    A czy kobieta może się opalać na zwykłej plaży topless?

  • 15. Data: 2003-11-18 10:11:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    g...@p...onet.pl rzecze:
    > A czy kobieta może się opalać na zwykłej plaży topless?

    Może. Nasze dziewczyny się opalają i nikt się nie burzy.

    pozdrawiam
    Arek

  • 16. Data: 2003-11-18 10:25:10
    Od: g...@p...onet.pl

    > g...@p...onet.pl rzecze:
    >
    > Może. Nasze dziewczyny się opalają i nikt się nie burzy.

    Wiem, że się nie burzy, ja się też nie burzę :-)) (chyba że stare spasione
    zazdrosne baby), ale czy to jest zgodne z prawem?

  • 17. Data: 2003-11-18 10:32:26
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Wierutna bzdura.

    ale gadasz glupoty!
    ja mam nawet duza stope, prowadze praktycznie wylacznie na wysokim obcasie i
    w sandalach i w butach trzymajacych kostke i nigdy w niczym mi to nie
    przeszkadzalo!
    powiem wiecej - jak mam jechac w adidasach - to jakos zle mi sie operuje
    gazem!

    > Kobieta jadąca w wysokich obcasach na zbyt rozwarty
    > kąt pomiędzy pedałem gazu, a płaszczyzną stopy i
    > pedał robi się "za nisko" i jazda nie jest bezpieczna.

    zbyt rozwarty? moze o innym kacie myslisz?
    bo jak napisales - jestes facetem i pewnie rzadko jezdzisz w butach na
    obcasach!
    moze warto sprobowac?

    aaa jeszczepoisales o jakims dretwieniu - wiesz mi czasem to tylko na
    dlugich trasach dretwieje - ale lewy nadgarstek! i w poprzednich autach
    jeszcze kark

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 18. Data: 2003-11-18 10:32:56
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Motocyklem pewno można tylko zimą paluszki Ci zmarzną. Tomek

    a w lecie mozna sobie pazur zerwac:-)

  • 19. Data: 2003-11-18 10:34:13
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > cylindrów. Po czwarte: zimno by chyba było jak cholera - nawet latem.

    eee tam - ostatnio na wakacjach podziwialam wszystkich jezdzacych
    jednosladami w klapkach:-)

  • 20. Data: 2003-11-18 11:19:21
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    ania wrote:

> [...]
    > przeszkadzalo!
    > powiem wiecej - jak mam jechac w adidasach - to jakos zle mi sie operuje

    Dzieki Pani Aniu..

    To co pisalem to wlasnie na podstawie opinii kobiety, ktora kierowala
    pojazdem WSPANIALE... w butach na obcasie wysokim wlasnie...
    Boguslaw