  • 61. Data: 2019-07-13 13:46:16
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 06:38, mariusz7402 pisze:

    > Czyli chcesz powiedzieć, że "powiedziałem" to wtedy kiedy kuratora nie było
    > u mnie? Tak? Ciekawe. I on, nie rozmawiając ze mną, to usłyszał.
    > Nooo........................to jest bardzo ciekawa koncepcja. Życzę mu
    > powodzenia w udowadnianiu takiej tezy.

    Już gdzieś Ci to pisałem. Przed wejściem przez okno, albo po wyjściu :-)
    Wiem, że głupie, ale udowodnij, ze nie. Albo spotkaliście się w sklepie.

    > No to niech strzela dalej. Dzieląc czas wszystkich nagrań na jednosekundowe
    > odcinki "dam gościowi spory magazynek amunicji". Będzie zabawa.

    Żadna. Kto mu każe odnosić się do każdej sekundy?

  • 62. Data: 2019-07-13 13:47:10
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 13:26:08 +0200, u2 napisał(a):

    > no dobra, ile dostałeś ? poszedłeś na ugodę z prorokiem, czy biłeś pianę
    > w sądzie ?:)

    A co "miałem dostać", jeśli wszystko było wyreżyserowane, wziąłem to co
    chciałem, wg scenariusza. Żadna ugoda. Bo sam się wyłożył. Nikogo nie biłem
    jak na razie.

  • 63. Data: 2019-07-13 13:59:09
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 13:46:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Już gdzieś Ci to pisałem. Przed wejściem przez okno, albo po wyjściu :-)
    > Wiem, że głupie, ale udowodnij, ze nie.
    Już gdzieś Ci to pisałem. Ty musisz być byłym policjantem. Patrz pkt 0.
    Albo "wyssałeś to z mlekiem matki".

    > Albo spotkaliście się w sklepie.
    W którym sklepie?

    > Żadna.
    Dla niego na pewno.

    > Kto mu każe odnosić się do każdej sekundy?
    On sam.

  • 64. Data: 2019-07-13 14:08:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-13, mariusz7402 <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > u mnie? Tak? Ciekawe. I on, nie rozmawiając ze mną, to usłyszał.
    > Nooo........................to jest bardzo ciekawa koncepcja. Życzę mu

    Chcę powiedziec, że powiedziałeś to w dowolnym momencie gdy kurator mogł
    wciąż być obecny a Ty już wyłączyłeś nagrywanie. Kiedy skonczyłeś
    nagrywać? Czubówna nawijała dobę z okładem?

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2019-07-13 15:06:27
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 12:08:38 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Chcę powiedziec, że powiedziałeś to w dowolnym momencie gdy kurator mogł
    > wciąż być obecny a Ty już wyłączyłeś nagrywanie.
    Chcesz powiedzieć, że "gadałem coś obciążając się" po tym jak zamknąłem za
    nim drzwi?

    > Kiedy skonczyłeś nagrywać?
    Jak wsiadł do samochodu i zniknął za zakrętem.

    > Czubówna nawijała dobę z okładem?
    Kuratorzy pracują 24h na dobę okładem?

  • 66. Data: 2019-07-13 16:56:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 13:47, mariusz7402 pisze:
    > A co "miałem dostać", jeśli wszystko było wyreżyserowane, wziąłem to co
    > chciałem, wg scenariusza. Żadna ugoda. Bo sam się wyłożył. Nikogo nie biłem
    > jak na razie.

    no to napisz ile dostałeś według scenariusza:)

    --
    I love love

  • 67. Data: 2019-07-13 17:35:09
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 16:56:27 +0200, u2 napisał(a):

    > no to napisz ile dostałeś według scenariusza:)
    Nic nie "dostałem". Szczegóły scenariusza dopiero po "projekcji" filmu :)
    To chyba oczywiste?

  • 68. Data: 2019-07-13 18:17:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 17:35, mariusz7402 pisze:
    > Nic nie "dostałem". Szczegóły scenariusza dopiero po "projekcji" filmu

    jeszcze w sądzie nie było projekcji twojego filmu ?:)

    --
    I love love

  • 69. Data: 2019-07-13 18:39:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 13:59, mariusz7402 pisze:
    > Już gdzieś Ci to pisałem. Ty musisz być byłym policjantem.

    z tego co pisał to jest czynnym kulsonem, ale co to ma do rzeczy ? to
    żydek nadający z gazowni, on tobie nie pomoże, tylko najchętniej
    sprytnie udupi:)

    --
    I love love

  • 70. Data: 2019-07-13 19:24:29
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 18:17:45 +0200, u2 napisał(a):

    > jeszcze w sądzie nie było projekcji twojego filmu ?:)

    W wersji "kinowej" zgrywamy właśnie podsynchrony i zastanawiamy się nad
    "serialem", bo materiału roboczego jest sporo i szkoda byłoby marnować tyle
    "taśmy", zważywszy na fakt, że pozyskana była za "dewizy". Tak czy inaczej
    szczegóły będą w "napisach końcowych".