  • 71. Data: 2019-07-13 19:27:59
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 18:39:11 +0200, u2 napisał(a):

    > z tego co pisał to jest czynnym kulsonem, ale co to ma do rzeczy ? to
    > żydek nadający z gazowni, on tobie nie pomoże, tylko najchętniej
    > sprytnie udupi:)

    Nie można nie zauważyć, jak za "każdą razą" sączy na nowo
    jad.

  • 72. Data: 2019-07-13 19:43:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 19:27, mariusz7402 pisze:
    > Nie można nie zauważyć, jak za "każdą razą" sączy na nowo
    > jad.

    on nie chce tobie pomóc, on chce ciebie wpędzić w kozi róg, paczaj na
    Marcina P. z Amber G. on miał również kuratora, a kręcił lody w
    najlepsze, mimo wielu wyroków skazujących:)

    ty się pożarłeś ze swoim kuratorem, więc masz przeciwko siebie całą
    machinę, jesteś młody niedoświadczony, jeśli nie wyrwiesz zarzutów za
    fałszywe oskarżenie, to będziesz miał duże szczęście:)

    --
    I love love

  • 73. Data: 2019-07-13 20:26:51
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 19:43:50 +0200, u2 napisał(a):

    > on nie chce tobie pomóc, on chce ciebie wpędzić w kozi róg, paczaj na
    > Marcina P. z Amber G. on miał również kuratora, a kręcił lody w
    > najlepsze, mimo wielu wyroków skazujących:)

    Przecież napisałem Ci, że sączy na nowo.

    > ty się pożarłeś ze swoim kuratorem,

    Ja się z nikim nie pożarłem, to ja im podrzuciłem przynętę a oni
    łykali wszystko niczym młody dzik, który zabłądziwszy na poligonie nie
    chciał, "z głodu" zapewne zauważyć, że te takie białe to nie kłąki tylko
    zawleczki.

    > więc masz przeciwko siebie całą
    > machinę, jesteś młody niedoświadczony,

    Twoim synem nie mógłbym być już.

    > jeśli nie wyrwiesz zarzutów za
    > fałszywe oskarżenie, to będziesz miał duże szczęście:)

    A nie zastanowiła Cię ta liczba mnoga w innym wątku?

  • 74. Data: 2019-07-13 20:27:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 20:26, mariusz7402 pisze:

> [...]
    > łykali wszystko niczym młody dzik, który zabłądziwszy na poligonie nie
    > chciał, "z głodu" zapewne zauważyć, że te takie białe to nie kłąki tylko

    jak zarzucasz przynętę, to powinieneś wiedzieć jak ją zarzucić, piszę że
    jesteś młody i niedoświadczony, bęcki ty na razie zbierasz, bo sąd daje
    wiarę kuratorowi, a nie tobie:)

    --
    I love love

  • 75. Data: 2019-07-13 20:34:16
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 20:27:41 +0200, u2 napisał(a):

    > jak zarzucasz przynętę, to powinieneś wiedzieć jak ją zarzucić,

    Jakieś rady? Zamieniamy się w słuch.

    > piszę że
    > jesteś młody i niedoświadczony,

    Po czym wnosisz?

    > bęcki ty na razie zbierasz, bo sąd daje
    > wiarę kuratorowi,

    A kto powiedział ze daje?

  • 76. Data: 2019-07-13 20:37:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 20:34, mariusz7402 pisze:

    > Jakieś rady? Zamieniamy się w słuch.

    w TV Trwam jest niezły program wędkarski:)

    --
    I love love

  • 77. Data: 2019-07-13 20:51:28
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 20:37:40 +0200, u2 napisał(a):

    > w TV Trwam jest niezły program wędkarski:)
    Ale na rybach jest "za spokojnie" bo być musi "by się nie spłoszyły".
    Zdecydowanie wolę jak ktoś czyta
    ;)

  • 78. Data: 2019-07-13 21:40:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 20:51, mariusz7402 pisze:
    > Ale na rybach jest "za spokojnie" bo być musi "by się nie spłoszyły".

    obejrzyj to porozmawiamy:)

    --
    I love love

  • 79. Data: 2019-07-13 21:52:33
    Od: mariusz7402 <m...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 21:40:54 +0200, u2 napisał(a):

    > obejrzyj to porozmawiamy:)

    Znaczy się teraz leci?
    A na co łowią?

  • 80. Data: 2019-07-13 23:26:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 21:52, mariusz7402 pisze:

    > Znaczy się teraz leci?
    > A na co łowią?

    głupa rżniesz, sędzia tego nie lubi:)

    --