  • 1. Data: 2019-07-10 07:30:46
    Temat: Kierownik
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Kierownik pewnego OPS wydaje zarządzenie o treści :

    Zarządzenie NR 11/2015
    Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Pierdziszewie
    z dnia 28 stycznia 2015 r.
    w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w
    Pierdziszewie

    Na podstawie § 10 i § 12 ust. 1 pkt. 3 Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Pierdziszewie
    wprowadzonego Uchwałą Nr XXX/123/2012 Rady Gminy Pierdziszewa z dnia 26
    lipca 2012 r. oraz Uchwałą Nr XXX/110/2015 Rady Gminy Pierdziszewa z dnia
    31 marca 2015 r.

    Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zarządza, co następuje:

    § 1
    Zmienia się Regulamin Organizacyjny w Ośrodku Pomocy Społecznej w
    Pierdziszewie stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 31/2012 Kierownika
    Ośrodka pomocy Społecznej w Pierdziszewie z dnia 18 czerwca 2012 r. w ten
    sposób, że otrzymuje w całości brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego
    Zarządzenia.

    § 2
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

    KIEROWNIK
    Jan Nowak

    Ww dokument w postaci PDF (jest to skan dokumentu papierowego) zamieszczony
    zostaje w lokalnym BIP-ie, nie wiadomo kiedy, ale sam PDF został
    wygenerowany 10 kwietnia 2015r.

    1. Jaki rodzaj przestępstwa popełnił Kierownik ?

    2. Czy czy decyzje podjęte przez OPS oraz wystawione dokumenty (pisma,
    zaświadczenia itp) w okresie następującym po dacie Zarządzenia 11/2015
    posiadają moc prawną?

  • 2. Data: 2019-07-10 11:27:25
    Temat: Re: Kierownik
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I od razu widać, że P0 do spółki z PSL to byli złodzieje.
    A jak złodzieje, to i pijacy ;-)

    -----

  • 3. Data: 2019-07-10 11:43:26
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 11:27:25 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > I od razu widać, że P0 do spółki z PSL to byli złodzieje.
    > A jak złodzieje, to i pijacy ;-)
    >

    > -----

    Nie rozumiesz tekstu, który przeczytałeś.

  • 4. Data: 2019-07-10 15:33:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 07:30, roman pisze:

    > 1. Jaki rodzaj przestępstwa popełnił Kierownik ?

    Ja bym zaczął od pytania, czemu twierdzisz, że popełnił jakiekolwiek. Co
    spowodowało, że w 2012 roku Kierownik Regulamin ustanowić mógł, a - w
    Twojej ocenie - w 2015 roku już nie? Bo z Twego posta to jasno nie wynika.

    > 2. Czy czy decyzje podjęte przez OPS oraz wystawione dokumenty (pisma,
    > zaświadczenia itp) w okresie następującym po dacie Zarządzenia 11/2015
    > posiadają moc prawną?

    A co do tego ma brzmienie Regulaminu? Jakiś dokument podbity przez kogoś
    z pracowników, kto byłby nieuprawniony, to ewentualnie można by
    podważać, ale te podbite przez Kierownika?

  • 5. Data: 2019-07-10 17:15:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie rozumiesz tekstu, który napisał szympans siedzący przy twojej klawiaturze.

    -----

  • 6. Data: 2019-07-10 18:15:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Ja bym zaczął od pytania, czemu twierdzisz, że popełnił jakiekolwiek.
    Bo zapewne pytek ma w tym interes.

  • 7. Data: 2019-07-10 18:23:09
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Przeczytaj raz jeszcze to co jest pomiędzy kreskami: ------------

  • 8. Data: 2019-07-10 18:49:31
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > z pracowników, kto byłby nieuprawniony, to ewentualnie można by
    > podważać, ale te podbite przez Kierownika?

    Streszczenie:
    Zarządzenie NR 11/2015 [...] z dnia 28 stycznia 2015 r.
    w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w
    Pierdziszewie

    Na podstawie [...] oraz Uchwałą Nr XXX/110/2015 Rady Gminy Pierdziszewa z
    dnia 31 marca 2015 r.

    Z urzędniczego na nasze:

    W dniu 28 stycznia wydane zostało Zarządzenie, w którym to zarządzeniu
    podstawą prawną jest Uchwała, która tego dnia jeszcze nie istniała.

  • 9. Data: 2019-07-10 18:54:29
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-10 o 17:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie rozumiesz tekstu, który napisał szympans siedzący przy twojej
    > klawiaturze.
    >

    > -----

    Kiedy ty nauczysz szympansa cytować nad treścią wiadomości.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-07-10 19:01:11
    Od: roman <r...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2019 18:54:29 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Kiedy ty nauczysz szympansa cytować nad treścią wiadomości.
    >

    > Pozdrawiam

    Ale trop miał dobry.