  • 21. Data: 2010-08-08 14:47:49
    Temat: Re: 195 KK a miejsce odprawiania rytuałów religijnych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-08 16:04, Użytkownik Animka napisał:

    > Odchrzań się.
    > Dzielnicowym to najpierw był mój kolega, który w tym czasie
    > studiował....a jeszcze wcześniej zanim trafił do policji - reperował windy.

    Nie pisz głupot i nie zaprzeczaj sama sobie.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-08-08 22:13:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 16:47, RadoslawF pisze:

    > Nie pisz głupot i nie zaprzeczaj sama sobie.
    > :-)

    To Ty pajacyku za mnie śmiesz zaprzeczać. Zajmij się w takim razie
    swoimi sprawami, albo udzielaj porad - na swoim poziomie -
    osobie-wątkotwórcy.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-08-09 10:03:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-09 00:13, Użytkownik Animka napisał:

    > To Ty pajacyku za mnie śmiesz zaprzeczać. Zajmij się w takim razie
    > swoimi sprawami, albo udzielaj porad - na swoim poziomie -
    > osobie-wątkotwórcy.

    Udowodniłem ci pisanie głupot i sprzeczności to nazwałaś
    mnie pajacykiem, to kim ty jestś ? idiotką która nie pamięta
    co sama pisze czy normalnie kłamiesz ?
    I dla przypomnienia, to ty pierwsza napisałeś do mnie
    w tym wątku.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-08-09 19:31:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 19:38:01 +0200, Jotte napisał(a):
    /..../
    > To zależy.
    > Lezie wąską drogą katohołota do Częstochowy, korek za dziadostwem na
    > setki metrów, ale ta trzoda się tym nie przejmuje, klechy z przodu,
    > klechy z tyłu i lezą.
    > Co zrobisz?

    Sprawdzasz w kodexie drogowym i urządzasz autobiczowanie z powodu
    ignorancji.

    > Ale z drugiej strony mój kumpel nie mogąc przed laty wyjechać z osiedla
    > przez procesję katohołoty walnął wkurzony po klaksonie i po gazie,
    > rozgonił bydło i tyle (wiem, bo siedziałem obok). Dziś trudno, bo mendy
    > obstawiają takie spędy.

    Zamiłowanie do mordu i brak poszanowania dla prawa to typowa cecha
    oszołomstwa ateistycznego.

  • 25. Data: 2010-08-09 19:36:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3pl1t$7ar$1@news.net.icm.edu.pl Smok Eustachy
    <s...@w...pl> pisze:

    > Sprawdzasz w kodexie drogowym i urządzasz autobiczowanie z powodu
    > ignorancji.
    Musisz w takim razie sam się wbić na pal.

    > Zamiłowanie do mordu i brak poszanowania dla prawa to typowa cecha
    > oszołomstwa ateistycznego.
    Aha.

    --
    Jotte