  • 11. Data: 2005-04-14 14:18:05
    Temat: Re: 07 zgło? się..... a to Polska własnie
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jak uczestniczy w rozmowie i nie wykorzystuje tego publicznie to zgoda nie
    > jest wymagana
    > Prokurator dupa

    jesteś pewien że prokurator, a nie autor tej opowiastki bez morału?

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2005-04-14 14:22:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > Ze tez ludziom sie chce takie bajki wymyslac. :]

    A innym to ogladać w TV. Co niektórzy swoją wiedzę prawniczą czerpią z
    takich programów;))

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-04-14 14:27:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jesteś pewien że prokurator, a nie autor tej opowiastki bez morału?

    nie jestem pewien, ale w polosce wszystko jest mozliwe

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 14. Data: 2005-04-14 18:50:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>
    napisał w wiadomości news:d3ksi3$ppo$1@inews.gazeta.pl...

    > Nagral jej rozmowy z
    > przyjaciolka, zaniosl do sadu i dostal 2 lata za to ze dostarczyl i
    > podsluchal wiadomosc "nie przeznaczona dla niego!"

    I tu tkwi szkopuł. Swoje rozmowy można nagrywać, ale nie cudze.

  • 15. Data: 2005-04-14 19:13:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Niedawno w tv bylo o jakims malzenstwie. Maz przypuszczal, ze zona go
    > zdradzala, a ze sprawa rozwodowa byla w toku takie tasmy na ktorych zona
    > mowi, o nil same zle rzeczy itp... mogly mu pomoc. Chcial udowodnic, ze
    > zoa go nie kochala, ze byla z nim dla kasy.... Nagral jej rozmowy z
    > przyjaciolka, zaniosl do sadu i dostal 2 lata za to ze dostarczyl i
    > podsluchal wiadomosc "nie przeznaczona dla niego!"

    Czy ty umiesz czytać?

    Robert (i słusznie) się dziwi plotkom o karaniu za nagranie WŁASNEJ ROZMOWY.

    A ty wypisujesz tutaj o NAGRYWANIU CUDZYCH ROZMÓW (żona nie stanowi
    własności męża, więc rozmowy pomiędzy nią oraz jej przyjaciółką nie są w
    żadnym sensie rozmowami męża).

    IMHO jeszcze za mało dostał.

  • 16. Data: 2005-04-16 03:55:54
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    SzerszeN napisał(a):

    > prawo jest jakie jest, ja tez sie nie zgadzam z czyms takim jak
    > nielegalne zebranie dowodow :)

    bracie, niech uscisne twa dlon. Tez jestem za wprowadzeniem tortur ;)

  • 17. Data: 2005-04-16 03:59:10
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Aleksander napisał(a):

    > ten uważnie, dostojnie wysłuchał, zapoznał się z aktami i dowodami i
    > postanowił:

    a skad wiadomo, ze wysluchal "dostojnie" ?
    sluchal przy kliencie?

    ponadto, policja juz nie przyjmuje zawiadomien o przestepstwie?

    ci koledzy od opowiastek naprawde mogluby sie doksztalcic nieco, zeby to
    bardziej wiarygodnie wygladalo.

    pozdr.

    m.