  • 1. Data: 2005-04-13 19:46:09
    Temat: dopjazd do pracy ?
    Od: "Michal" <s...@o...pl>

    Mam takie pytanko mam pracownika który mieszka okolo 30 km od firmy czy ja
    jako pracodawca musze mu doplacac za dojazd ????

  • 2. Data: 2005-04-13 19:55:49
    Temat: Re: dopjazd do pracy ?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie pytanko mam pracownika który mieszka okolo 30 km od firmy czy ja
    > jako pracodawca musze mu doplacac za dojazd ????

    jezeli dojezda z innej miejscowosci to zryczaltowany koszt uzyskania
    przychodow wynosi 127,82 zl miesiecznie
    (w 2004)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-13 20:08:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Mam takie pytanko mam pracownika który mieszka okolo 30 km od firmy
    czy ja
    > jako pracodawca musze mu doplacac za dojazd ????

    Nie musisz ale mozesz.

    --
    Krzysiek, Krakow