  • 1. Data: 2005-04-13 21:49:04
    Temat: 07 zgłoś się..... a to Polska własnie
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Sent: Wednesday, April 13, 2005 10:38 PM
    Subject: 07 zgłoś się..... a to Polska własnie

    Super program był w TV ostatnio , 07 zgłoś się czy cos takiego.
    nie ważny tytuł ale treść.
    .....Otóż pewnemu gościowi skradli koparkę za jedyne 180 tyś zł.
    Niby drobiazg, ale w końcu nie igła.
    powiadomiona Policja szukała ...... i nic.
    Ale złodziej , nic nie będzie robił darmo.
    Wiec po tygodniu dzwoni do właściciela i ..... za 80 tyś okupu odzyska
    koparkę.
    Właściciel nie ma lasy. To złodziej daje upust i dzwoni, że spuszcza na 40
    tyś.
    Lecz właściciel nadal nie ma kasy.
    Dostaje zatem ostateczne ultimatum od złodzieja, że za 30 tyś okupu dostanie
    koparkę i ani grosza mniej. To ostateczna decyzja.
    Ale właściciel zamiast uczciwie zapłacić, zaczął kombinować. nagrał na
    magnetofon ostatnie żądania okupu i wysłuchiwał ich sobie, aż wpadł, że to
    głos jednego z dalszych znajomych .
    Uradowany z materiałami dowodowymi poleciał na policję.
    Cóż , praworządna policja nic nie może zrobić, jak jej nie każe prokurator.
    No to właściciel raz jeszcze zabrał wszystkie materiały i do prokuratora.

    ten uważnie, dostojnie wysłuchał, zapoznał się z aktami i dowodami i
    postanowił:
    1. Zebrane dowody - nagrania były robione bez zgody drugiej strony,
    złodzieja, a to poważne przestępstwo i nie mogą być dowodami.
    2. Za nagrywanie bez zgody pana złodzieja- szantażysty , były właściciel
    koparki musi stanąć przed sądem i zostać ukarany.

    tak oto została pokazana sprawa drobnej kradzieży koparki. Panowie z
    komisji śledczych, zastanówcie się co robicie, a może aferzyści nie życzą
    sobie by ich zdemaskować???

    ...................ostatni gasi światło

    pzdr Alx
    Dla mnie to nic nowego na temat polskiej "sprawiedliwo?ci"
    Wy?lij to do pl.soc.prawo i posłuchaj co kretyni majš do powiedzenia.
    Zastrzelš cię setkami paragrafów, aby osłonić tego prokuratora. Spróbuj im
    się sprzeciwić i powiedz co?, że to niesprawiedliwe co się stało, to zrobiš
    z ciebie złodzieja, wariata, idiotę, zboka, paranoika, psychola, maniaka i
    nie wiadomo co jeszcze.

  • 2. Data: 2005-04-13 21:58:51
    Temat: Re: 07 zgło? się..... a to Polska własnie
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Ze tez ludziom sie chce takie bajki wymyslac. :]

  • 3. Data: 2005-04-13 22:05:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    Skąd ty takie realia żeś wziął? Od kiedy na nagranie mojej własnej
    rozmowy jest wymagane zezwolenie?

  • 4. Data: 2005-04-13 22:27:55
    Od: "Helmut Wierzba" <w...@d...you.want>

> [...]
    > No to wła?ciciel raz jeszcze zabrał wszystkie materiały i do prokuratora.
    >
    > ten uważnie, dostojnie wysłuchał, zapoznał się z aktami i dowodami i
    > postanowił:
    > 1. Zebrane dowody - nagrania były robione bez zgody drugiej strony,
    > złodzieja, a to poważne przestępstwo i nie mogš być dowodami.
    > 2. Za nagrywanie bez zgody pana złodzieja- szantażysty , były wła?ciciel
    > koparki musi stanšć przed sšdem i zostać ukarany.

    > tak oto została pokazana sprawa drobnej kradzieży koparki. Panowie z
    > komisji ?ledczych, zastanówcie się co robicie, a może aferzy?ci nie życzš

    Jak to ten gang się nazywa w Polsce? Ministerstwo Srawiedliwości? W USA było
    kiedyś podobne ugrupowanie. Nazywali się Cosa Nostra.
    Jak to jest Falkenstein z tą srawiedliwością w Polsce? Napisz coś głupiego
    jak na głupka przystało. Może Lawa coś doda.

    Helmut

  • 5. Data: 2005-04-14 04:45:46
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd ty takie realia żeś wziął? Od kiedy na nagranie mojej własnej
    > rozmowy jest wymagane zezwolenie?

    Niedawno w tv bylo o jakims malzenstwie. Maz przypuszczal, ze zona go
    zdradzala, a ze sprawa rozwodowa byla w toku takie tasmy na ktorych zona
    mowi, o nil same zle rzeczy itp... mogly mu pomoc. Chcial udowodnic, ze
    zoa go nie kochala, ze byla z nim dla kasy.... Nagral jej rozmowy z
    przyjaciolka, zaniosl do sadu i dostal 2 lata za to ze dostarczyl i
    podsluchal wiadomosc "nie przeznaczona dla niego!"

    Po odwolaniu chyba tylko 5tys mial zaplacic ale i tak zgroza...

  • 6. Data: 2005-04-14 06:38:16
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > przyjaciolka, zaniosl do sadu i dostal 2 lata za to ze dostarczyl i
    > podsluchal wiadomosc "nie przeznaczona dla niego!"

    Nie widzisz różnicy? W pierwszym przypadku gość nagrał swoją własną rozmowę,
    do czego ma pełne prawo, w drugiej nagrał rozmowę dwóch innych osób między
    sobą nie będąc do tego uprawnionym.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-04-14 06:44:08
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    > Nagral jej rozmowy z
    > przyjaciolka

    a czy czujesz roznice pomiedzy nagraniem swoich rozmow a cudzych?

  • 8. Data: 2005-04-14 07:58:45
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a czy czujesz roznice pomiedzy nagraniem swoich rozmow a cudzych?
    A czy ktokolwiek czuje roznice pomiedzy zeznaniem na sali sadowej a
    zebraniem materialow, ktore pokazuja prawde...
    Chociaz to akurat wyraz na ktorym PRAWU nie zalezy:-(

  • 9. Data: 2005-04-14 09:53:02
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Lukasz Goralczyk napisał(a):

    > A czy ktokolwiek czuje roznice pomiedzy zeznaniem na sali sadowej a
    > zebraniem materialow, ktore pokazuja prawde...
    > Chociaz to akurat wyraz na ktorym PRAWU nie zalezy:-(

    prawo jest jakie jest, ja tez sie nie zgadzam z czyms takim jak
    nielegalne zebranie dowodow :)

    co czesto ukazuja amerykanskie filmy, durne procedury itp

    ale coz takie prawo niestety

  • 10. Data: 2005-04-14 11:46:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > 2. Za nagrywanie bez zgody pana złodzieja- szantażysty , były właściciel
    > koparki musi stanąć przed sądem i zostać ukarany.

    jak uczestniczy w rozmowie i nie wykorzystuje tego publicznie to zgoda nie
    jest wymagana
    Prokurator dupa

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...