  • 21. Data: 2002-08-16 11:35:22
    Temat: Re:
    Od: poreba <d...@p...com>

    Michał Cieślicki <y...@a...pl> popełnił 13 sie 2002 na pl.soc.prawo utwór
    news:slrn.pl.alhquh.n1m.yoshi@karuzela.yoshi.one.pl:

    No i co? Zagadałeś merytorycznie, użyłeś w tekście
    "alt.pl.comp.os.hacking", zrobiłeś na tę grupę FUTa
    I już nie ma expierta ;(
    A tak się miło zapowiadało
    (po boukunie mam niestrawność, ten lepszy)

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2002-08-16 21:56:07
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    poreba <d...@p...com> quotation:
    > No i co? Zagadałeś merytorycznie, użyłeś w tekście
    > "alt.pl.comp.os.hacking", zrobiłeś na tę grupę FUTa
    > I już nie ma expierta ;(
    > A tak się miło zapowiadało
    > (po boukunie mam niestrawność, ten lepszy)

    Aż mi głupio :/ Doszedłem do wniosku, że to jest prawda, że on
    jest bardzo ciężko chorym człowiekiem i zrobiło mi się głupio,
    że się z niego nabijamy; dlatego go splonkowałem.

    BTW: To chyba pierwszy troll niepełnosprawny umysłowo, prawda?

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb

  • 23. Data: 2002-08-16 22:57:35
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Michał Cieślicki wrote:

> [...]
    > że się z niego nabijamy; dlatego go splonkowałem.
    >
    > BTW: To chyba pierwszy troll niepełnosprawny umysłowo, prawda?

    I po trollu znow tutaj przylazles aby dyskutowac o swoich problemach
    zdrowotnych ?
    Jeden pisze ze ma zolte papiery, inny sie zajmuje szantazowaniem
    uzytkownikow internetu,
    jeszcze inny rozsyla spam pornograficzny, kolejny czyta cudza prywatna
    poczte e-mail.

    Czy naprawde w krajowym internecie nie moze panowac porzadek jak w
    Europie ?
    Czy ludzie nie majacy nic do powiedzenia, na niczym sie nie znajacy,
    musza nas nekac swoimi omamami,
    spamerskimi offtopickami ?

    Jest czarna lista krajowych trolli.
    Moze ci ludzie popadli w depresje i wymagaja pomocy terapeutow ?
    Moze sie czuja bezwartosciowi, odrzuceni przez srodowisko, pelni
    kompleksow
    i usiluja rekomensowac swoje braki, wady, problemy agresja na usenecie ?
    Moze zamiast ich zwalczac powinnismy im jednak pomoc, wskazac terapeute
    ?
    Trolle internetowe nie maja juz kontaktu z realnym swiatem, blakaja sie
    po usenecie,
    zostali zwolnieni z pracy po uzaleznieniu sie od internetu,
    w glebokiej depresji , nie wiedza co mowia i czynia,
    szkodza, obrazaja innych,
    a jednoczesnie w kazdym poscie pisza o swoich chorobach.

    Czy Marek Kotanski nie moglby ich objac swoim programem terapii ?
    Ciagle chodza za mna po grupach usenetowych, wypisuja glupoty,
    offtopicki, lamerskie
    komentarze.
    A przeciez juz wielokrotnie mowilem, ze nie zajmuje sie terapia
    uzaleznien internetowych,
    bo nie mam czasu, bo uzaleznionych sa dzisiatki, setki.
    Ci ludzie sie zagubili, nie wiedza co robic ze soba,
    nie potrafiac nic napisac na temat dyskusji,
    jedynie bluzgaja niemadroscia i wulgarnoscia.

    Jest to przykre, ale szczegolnie w czasie wizyty Ojca Swietego
    powinnismy im okazac wspolczucie
    i wsparcie.
    Niech pisza o swoich zoltych, zielonych, czy niebieskich papierach, o
    swoich chorobach umyslowych, nerwicach, depresjach.
    Niech nasz tolerancja bedzie naszym udzialem w ich terapii naszym
    kosztem.

    Czy ktos zna adres e-mail Marka Kotanskiego, gdyz chcialbym oby objal
    trolli usenetowych programem
    leczenia depresji.

    Duzo czytalem nt. uzaleznien internetowych, szczegolnie materialy
    osrodka w Princeton,
    gdyz wokol siebie widzialem pelno ludzi, ktorzy sie zagubili i
    codziennie siedzieli bez ruchu godzinami przed internetem, wlepiajac
    bezmyslny wzrok w ekran na ktorym wyswietlaly sie kolejne beztresciowe
    obrazki.

  • 24. Data: 2002-08-17 06:10:00
    Temat: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Michał Cieślicki <y...@a...pl> wrote in

    > begin Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:
    [...]

    > Czy on zawsze takie bzdury pociskał, czy to jest po prostu
    > efekt ostatnich upałów?

    nie, to poprostu expert - najbardziej pokręcony wariat na news://
    polecam - http://www.raf256.com/abuse :)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 25. Data: 2002-08-17 08:30:27
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <r...@r...com> quotation:

    > nie, to poprostu expert - najbardziej pokręcony wariat na news://
    > polecam - http://www.raf256.com/abuse :)

    Już czytałem. Przeczytałem także expertyzę ;p

    Naprawdę sądzisz, że warto zawiadomić jakieś służby medyczne?
    Jeśli mieszka sam, to może mu grozić i jego sąsiadom poważne
    niebezpieczeństwo.

    Proponuję nie przeszkadzać tutaj, dlatego ustawiam FUT na
    najodpowiedniejszą grupę: alt.jacek :)

  • 26. Data: 2002-08-17 09:01:34
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Ty lamerski spamerze, trollu zasmiecajacy caly polski usenet.
    Czy zawsze musisz wszystkim szkodzic ?

    Napisalem ze tematem bezpieczenstwa pgp zajmowalem sie w firmie 10 lat
    temu, gdyz na MIT pgp byl znany i wszyscy go testowali.

    Ty trollu jeden.
    Odpisal mi wczoraj autor publikacji nt. mozliwej metody odczytywania
    informacji zaszyfrowanej pgp przez osobe trzecia i dokladnie
    potwierdzil, ze ta wiedza jest znana od 10 lat.

    I jest to Dr Schneier z Columbia University, wspolautor publikacji na
    ktora sie dzisiaj powoluje cala swiatowa prasa specjalistyczna, cytujac
    w jaki sposob osoba postronna moze przeczytac informacje zaszyfrowana
    pgp.

    Opusc usenet trollu i przestan go zasmiecac swoimi tekstami, bo jest to
    niezdrowe, abys szkodzil ludziom i mieszal im w glowach swoja
    indolencja.
    Nie znasz sie, nie masz pojecia o czym dyskutuje, to przestan
    zamulac usenet swoimi wypocinami.
    Potrzebujesz pomocy terapeuty od uzaleznien internetowych, gdyz blakasz
    sie bez przerwy po usenecie a nie potrafisz napisac nic
    na temat.

    Wynocha stad trollu, sio na drzewo.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 27. Data: 2002-08-20 19:54:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    Michał Cieślicki <y...@a...pl> niebacznie popelnil

> [...]
    > że się z niego nabijamy; dlatego go splonkowałem.
    >
    > BTW: To chyba pierwszy troll niepełnosprawny umysłowo, prawda?
    Sprawia czasami takie wrazenie, niestety mylne.
    Byc moze jest glupi, ale na pewno nie nieinteligentny,
    UWAGA: w duzych dawkach moze byc szkodliwy, przyjmowany zfgodnie ze
    wskazaniami dobrze działa na przeponę ;)
    BTW: uwaznie czytaj naglowki

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2002-08-20 19:54:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    [...]
    ble
    [...]
    ble
    Przepraszam, czy Pan moglby przestac gdy MY rozmawiamy?
    Aha, polecam rowniez po raz kolejny lekture netykiety
    grupa pl.test do testowania, coz Pan testuje?

    --
    pozdro
    poreba