eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP › Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile,
    dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Date: Sat, 17 Aug 2002 11:01:34 +0200

    Ty lamerski spamerze, trollu zasmiecajacy caly polski usenet.
    Czy zawsze musisz wszystkim szkodzic ?

    Napisalem ze tematem bezpieczenstwa pgp zajmowalem sie w firmie 10 lat
    temu, gdyz na MIT pgp byl znany i wszyscy go testowali.

    Ty trollu jeden.
    Odpisal mi wczoraj autor publikacji nt. mozliwej metody odczytywania
    informacji zaszyfrowanej pgp przez osobe trzecia i dokladnie
    potwierdzil, ze ta wiedza jest znana od 10 lat.

    I jest to Dr Schneier z Columbia University, wspolautor publikacji na
    ktora sie dzisiaj powoluje cala swiatowa prasa specjalistyczna, cytujac
    w jaki sposob osoba postronna moze przeczytac informacje zaszyfrowana
    pgp.

    Opusc usenet trollu i przestan go zasmiecac swoimi tekstami, bo jest to
    niezdrowe, abys szkodzil ludziom i mieszal im w glowach swoja
    indolencja.
    Nie znasz sie, nie masz pojecia o czym dyskutuje, to przestan
    zamulac usenet swoimi wypocinami.
    Potrzebujesz pomocy terapeuty od uzaleznien internetowych, gdyz blakasz
    sie bez przerwy po usenecie a nie potrafisz napisac nic
    na temat.

    Wynocha stad trollu, sio na drzewo.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).