  • 21. Data: 2018-03-23 07:17:17
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale Shrek ma rację. To ma mierzyć prędkość konkretnego pojazdu, więc tam
    > takie rzeczy jak stodoły to nie powinny w ogóle się znaleźć - błąd
    > metodologii. Zaproponowałes metodę, która jest "fair", ale nie jestem
    > przekonany czy jest właściwa.

    Nie jest właściwa - nie ma żadnej pewności, że ktorykolwiek pomiar to
    prędkość pojazdu. Tym bardziej, że ta metoda jest jeszcze bardziej niż
    iskra podatna na manipulacje ze strony obsługującego. Tylko proszę mi
    nie pierdolić, że policjant jest funkcjonariuszem publicznym i zawodem
    zaufania, bo śmiechem zabiję;) Funkcjonariusz jest od wyrobienia normy
    dziennej i po to z tą zabawką na poboczu stoi.

    Shrek

  • 22. Data: 2018-03-23 08:25:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zaufania, bo śmiechem zabiję;) Funkcjonariusz jest od wyrobienia normy
    > dziennej i po to z tą zabawką na poboczu stoi.

    Nawet nie trzeba zakładac złej woli. Ktoś będzie jechał dokładnie z
    limitem, drgnie ręka, jest już 1km/h ponad limit i nie będzie zlituj.
    Powinny być jakieś akcelerometry, skanowanie obszaru pomiaru, takie
    sprawy. Czy cóś.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-03-23 08:35:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet nie trzeba zakładac złej woli. Ktoś będzie jechał dokładnie z
    > limitem, drgnie ręka, jest już 1km/h ponad limit i nie będzie zlituj.

    Akurat takich to zwykle puszczają.

    https://img2.dmty.pl//uploads/201511/1447420597_d3yq
    7l_600.jpg ;)

    Choć pokłady dobrej woli znikają wraz z przyblizaniem się końca zmiany i
    niewyrobieniem limitu;)

    > Powinny być jakieś akcelerometry, skanowanie obszaru pomiaru, takie
    > sprawy. Czy cóś.

    Sam już nie wiem. Czy na całym świecie nie ma dobrze działającego
    radaru/lidaru, że co nasi nie kupią to się do śmietnika nadaje?

    Shrek.

  • 24. Data: 2018-03-23 09:40:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Akurat takich to zwykle puszczają.
    >
    > https://img2.dmty.pl//uploads/201511/1447420597_d3yq
    7l_600.jpg ;)

    No to podkręć do granicy gdzie już nie puszczają i odejmij 1 :) Zresztą
    chyba na jakimś joemonsterze oglądałem babkę co miała właśnie 51
    powyżej w zabudowanym i PJ baj baj z tłumaczeniem, że oni to mają
    nagrane, więc jakby puścili to wylecieliby z pracy. W tym przypadku
    dobrze.

    Lidar mi się od wczoraj źle kojarzy.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-03-23 09:51:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > powyżej w zabudowanym i PJ baj baj z tłumaczeniem, że oni to mają
    > nagrane, więc jakby puścili to wylecieliby z pracy. W tym przypadku

    W joemonstery to bym tak do końca nie wierzył. Z tego co pamiętam
    granicą jest chyba 54, ze względu na właśnie tolerancję +/- 3.

    Ciekawsze jest gdzie ją mierzył, bo obstawiam jakieś kretyńskie
    ograniczenia (choć mogę się mylić, ale tak podpowiada mi intuicja i to,
    że generalnie babki +50 nie jeżdzą).

    > Lidar mi się od wczoraj źle kojarzy.

    Żle zmierzyli? ;)

    Shrek

  • 26. Data: 2018-03-23 10:26:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://youtu.be/X5-YZWqCfdM

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2018-03-23 10:41:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://youtu.be/X5-YZWqCfdM

    I to jest przykład patologii (po obydwu stronach), a nawet więcej niż
    obydwu, bo sam program to patologia. Nie popieram jazdy 100@50, nawet w
    słynnym tunelu jeżdzę jak wszycy czyli 80=90@50;) Ale oni zmierzyli
    swoją prędkość. Pomiar prędkości wideorejestratorem to predkośc
    radiowozu =/- chuj wie co. Choćby przypadek Hołowczyca - który dla mnie
    jest burakiem, ale jednak jednak uczciwy pomiar się należy, to pokazuje.

    Patologią jest to, że jakby poszła do sądu (nie wiem jak się skończyło
    bo obejrzałem do połowy) to prawdopodobnie by ją z tego zarzutu
    oczyścili, ewentualnie policzyli biegłym po drodze i czasie. Tyle że by
    jej oddali prawko powiedzmy pół roku po tym jak i tak już by je
    odzyskali. Zakładam że Robert by dodał, że wszystko zostało
    przeprowadzone zgodnie z zasadami i żadnego problemu nie ma - przecież
    oddali;) Te wideorejestratory powinny być zdelegalizowane do pomiaru
    prędkości, a tymczasem zakupili kolejne stokilkadziesiąt sztuk tego złomu.

  • 28. Data: 2018-03-23 11:50:17
    Od: m <m...@g...com>

    > Nawet nie trzeba zakładac złej woli. Ktoś będzie jechał dokładnie z
    > limitem, drgnie ręka, jest już 1km/h ponad limit i nie będzie zlituj.

    Czy każde urządzenie nie ma przypadkiem jakiegoś dopuszczalnego błedu
    pomiaru ?

    p. m.

  • 29. Data: 2018-03-23 11:51:20
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.03.2018 o 07:17, Shrek pisze:

    > Nie jest właściwa - nie ma żadnej pewności, że ktorykolwiek pomiar to
    > prędkość pojazdu.

    Wg mnie jest dopuszczalna. Nie ma żadnej pewności że którykolwiek pomiar
    to prędkość pojazdu, ale jest pewność że każdy pomiar jest nie większy
    niż prędkość pojazdu.

    A o pomiary przekraczające prędkość pojazdu przecież chodzi, nie?

    p. m.

  • 30. Data: 2018-03-23 11:58:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.03.2018 o 07:12, Shrek pisze:

    > Nie - ten miernik ma dokładność plus (minus?) zakres pomiarowy. A jak ci
    > zmierzę, że las raz porusza się z prękością 6km/h, drugi 20, a trzeci 40
    > to będziesz dalej twierdził, że ent porusza się 6km/h. jak puścisz ten
    > miernik w las, to szansa ze wyjdzie zero polega głównie na tym, że
    > zaokrogli prękość ujemną do zera (o ile);)

    Ale w czym problem? ... jeżeli miernik ma dokładność +- 6km/h, wyjdzie z
    tego pomiaru 6km/h, czyli wychodzi że w zakresie dopuszczalnego błedu,
    czyli ent nie dostaje mandatu. (zakładając że dla enta dopuszczalna
    prędkośc to 0km/h).

    p. m.