  • 131. Data: 2018-04-08 16:02:21
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-04-18 o 11:59, f...@g...com pisze:

    > I jest następna zagwozdka, komu wysłać mandat? Właściciel mówi że
    > pożyczył sąsiadowi, ale nie poda jego nazwiska bo nie musi, albo
    > samochód należy do firmy i jest 5 kierowców.

    Nie myślałem o wysyłaniu wezwań, tylko zatrzymywaniu na miejscu.

  • 132. Data: 2018-04-08 17:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 11:52, f...@g...com pisze:

    > Rzuć linkiem. Ktoś kupił drogie urządzenie żeby podważyć jego działanie?
    > Wątpię.

    Jeśli dziennikarze, to ktoś to proszę:

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/radar-pols
    kiej-drogowki-ultra-lyte-dwukrotnie-zawyza-predkosc,
    582461.html

    Rzeczywiście, szybko poruszające się budynki to chyba na filmikach z
    iskra były.

    Zakładam też, że część (jeśli nie wszystkie) pomiary, mające dowieść że
    lidar ten nie nadaje się do wiarygodnego pomiaru prędkości robili z
    premedytacja źle. Pytanie czy to dobrze, czy źle, że robili to z
    premedytacją. Z jednej strony dowodzi to stronniczości, z drugiej
    dowodzi, że taki pomiar łatwo naciągnąć - kolo mówi, ze celował najpierw
    w wycieraczki potem w zderzak i to właśnie dodaje km/h. Pytanie czy
    wierzysz w obiektywność policji i czemu ma służyć pomiar instrumentalny
    w odróżnieniu od odczucia policjanta, ze pojazd robił wziu zamiast brumbrum?

    Shrek

  • 133. Data: 2018-04-09 18:52:45
    Od: f...@g...com

    W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 17:10:05 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > w odróżnieniu od odczucia policjanta, ze pojazd robił wziu zamiast brumbrum?

    Jakiś dupny ten przepis o identyfikacji pojazdów, co to niby ma oznaczać?
    Rozpoznawanie typu pojazdu? Oddzielenie jednego od drugiego? A może
    odczytywać numery tablicy?

    Realne jest tylko oddzielenie jednego od drugiego, i z pdfa tego radaru
    wynika, że oddziela. Stacjonarne radary też nie rozpoznają typu pojazdu.