  • 771. Data: 2020-10-24 17:01:15
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 38-60, masakra.

    Ale że co masakra?

    --
    Shrek

  • 772. Data: 2020-10-25 01:58:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale że co masakra?

    Ze nadal tyle tam łazi,

    --
    Marcin

  • 773. Data: 2020-10-25 05:45:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ze nadal tyle tam łazi,

    Aaa. Myślałem że moje oszacowanie jest z dupy.

    A co do łażenia do kościoła - ludzie różne irracjonalne rzeczy robią -
    fajki palą, narkotyki biorą, do kościoła łażą. Niezupełnie bezpodstawne
    jest twierdzenie, że religia to opium dla mas. Chcą chodzić niech chodzą
    jak lubią. Nie moja sprawa. Tylko niech się ode mnie i moich spraw
    odpierdolą. No i sami za to płacą.

    --
    Shrek

  • 774. Data: 2020-10-25 06:39:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > chodzić niech chodzą jak lubią. Nie moja sprawa. Tylko niech się ode
    > mnie i moich spraw odpierdolą. No i sami za to płacą.

    Czyli Trzaskowski (burmistrz Warszawy) "ma prawo (moralne)" płacić
    pieniędzmi podatników na LGBT tylko dlatego że rząd/PiS płaci na KRK?

    --
    A. Filip

  • 775. Data: 2020-10-25 07:11:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2020 o 06:39, A. Filip pisze:

    > Czyli Trzaskowski (burmistrz Warszawy) "ma prawo (moralne)" płacić
    > pieniędzmi podatników na LGBT tylko dlatego że rząd/PiS płaci na KRK?

    Abopeło. Jak dla mnie nie ma prawa, ale na szczęście nikt mnie póki co
    nie próbuje przekonac, że powinienem być lpg. Dyskutujemy po tym, że
    polanie kogoś wodą tworzy z niego katolika i nie można tego cofnąć -
    katolikiem już jesteś zawsze. Co więcej polewamy jak ktoś jest
    nieświadomy. W twoim nietrafionym porównaniu do lpg, jak ktoś cię piwem
    w knajpie obleje, to jesteś oficjalnie pedałem do końca życia i nie
    możesz się z pedalstwa wypisać. Co więcej wszystkie knajpy są pedalskie,
    bo jak ktoś chodzi po knajpach to 98% ludzi zostało oblanych kiedyś
    piwem, wiec som pedały!

    --
    Shrek

  • 776. Data: 2020-10-25 07:58:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > nie możesz się z pedalstwa wypisać. Co więcej wszystkie knajpy są
    > pedalskie, bo jak ktoś chodzi po knajpach to 98% ludzi zostało

    Prawo świeckie "definicją katolika według KRK" przejmuje się
    "niespecjalnie". Ty oznajmiasz (przy okazji dyskusji) że państwo ma nie
    dawać na "organizacje dla katolików". Więc wystękaj czy ma także nie
    dawać na "organizacje dla LGBT" albo co ma robić różnice (prawną).

    Poglądy miej se jakie chcesz, ja sprawdzam czy masz spójne poglądy
    (czy trzymają się kupy z mniejszym smrodem niż kupa).

    --
    A. Filip

  • 777. Data: 2020-10-25 14:57:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2020 o 07:58, A. Filip pisze:

    > Prawo świeckie "definicją katolika według KRK" przejmuje się
    > "niespecjalnie".

    Tak właśnie śrdenio, bo jednak konkordat jest umową międzynarodową.

    > Ty oznajmiasz (przy okazji dyskusji) że państwo ma nie
    > dawać na "organizacje dla katolików". Więc wystękaj czy ma także nie
    > dawać na "organizacje dla LGBT" albo co ma robić różnice (prawną).

    Jak dla mnie nie powinno ani na kościół ani na lpg - przeciż ci jasno
    powiedziałem.

    > Poglądy miej se jakie chcesz, ja sprawdzam czy masz spójne poglądy
    > (czy trzymają się kupy z mniejszym smrodem niż kupa).

    Czego nie rozumiesz?

    --
    Shrek

  • 778. Data: 2020-10-25 18:30:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak swoją drogą to ile wynosi przedawnienie?

    -----
    > gdyby mi ta kolezanka powiedziała ze 10 lat temu, jak była w podstawowce to ja
    nauczyciel wfu obmacywał to wiedziałbym co zrobić.

  • 779. Data: 2020-10-25 18:32:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zgłaszałeś coś na policji?
    Shrek ma już zajady od Twojego posta.

    -----
    > Biskup, powziąwszy usasadnione podejrzenie przestępstwa powinien sam tam pójść i
    zgłosić.

  • 780. Data: 2020-10-26 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Zgłaszałeś coś na policji?
    > Shrek ma już zajady od Twojego posta.

    Mimo to, biskup powinien.
    Chociaz sprobowac. nie oszukujmy sie zreszta, ze taka sprawa zostałaby
    potraktowana tak samo, jak wtedy kiedy Kowalski zgłasza jakas
    błachostke.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,