  • 781. Data: 2020-10-26 13:30:23
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 12:00, Budzik pisze:

    > Mimo to, biskup powinien.
    > Chociaz sprobowac. nie oszukujmy sie zreszta, ze taka sprawa zostałaby
    > potraktowana tak samo, jak wtedy kiedy Kowalski zgłasza jakas
    > błachostke.

    Nie widzę powodu, by biskup miał się sam fatygować na Policję. Przecież
    zawiadomienie można złożyć pisemnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 782. Data: 2020-10-26 13:42:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie widzę powodu, by biskup miał się sam fatygować na Policję. Przecież
    > zawiadomienie można złożyć pisemnie.

    W złośliwej interpretacji: Szczwany biskup powinien składać tyle
    podobnych pisemnych doniesień "dla obicia sobie dupy blachą" żeby
    policja i prokuratura zamiast je traktować (bardzo) poważnie
    przeszły w tryb odrabiania pańszczyzny.

    --
    A. Filip

  • 783. Data: 2020-10-26 14:04:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie takie proste - może to ona jego uwiodła...

    -----

  • 784. Data: 2020-10-26 14:51:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie widzę powodu, by biskup miał się sam fatygować na Policję. Przecież
    > zawiadomienie można złożyć pisemnie.

    I tak wezwiecie, więc pofatygować się będzie musiał (chyba, że do
    biskupów komendant jedzie osobiście jak ordynatora do naczelnika).

    --
    Shrek

  • 785. Data: 2020-10-26 23:11:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 13:42, A. Filip pisze:

> [...]
    > podobnych pisemnych doniesień "dla obicia sobie dupy blachą" żeby
    > policja i prokuratura zamiast je traktować (bardzo) poważnie

    Albo ukarała go za "złośliwe niepokojenie".

    --
    Robert Tomasik

  • 786. Data: 2020-10-27 06:39:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Albo ukarała go za "złośliwe niepokojenie".

    Jak kara byłaby (niemal) symboliczna to może być IMHO.

    --
    A. Filip

  • 787. Data: 2020-10-27 06:53:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo ukarała go za "złośliwe niepokojenie".

    WAT?

    --
    Shrek

  • 788. Data: 2020-10-27 07:21:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > WAT?

    A jak myślisz dlaczego doniesienia do prokuratury/policji są (obecnie)
    "o *podejrzeniu* popełnienia przestępstwa" a nie
    o " *popełnieniu* przestępstwa"? Donoszący zostali wytresowani,
    ja nie postawię na to że tresura ustanie ;-)

    --
    A. Filip

  • 789. Data: 2020-10-27 12:01:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przykład nieco nie trafiony z powodu różnicy kulturowej.
    W Skandynawii chłopak nastolatek zostaje u dziewczyny nastolatki (lub nastolatka
    dziewczyna zostaje u takiegoż chłopaka) na noc
    normalnie gdy są rodzice, a mama rano przynosi im śniadanie i pyta, czy było im
    dobrze.
    Po wejściu w pełnoletniość szybko się usamodzielniają (małe mieszkanko).

    -----
    > Jak w takiej Szwecji ta granica podobno jest na poziomie 18 lat (później
    dojrzewają, bo dalej na Północ) to w ogóle mogą mieć tych

  • 790. Data: 2020-10-27 12:38:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2020 o 07:21, A. Filip pisze:

> [...]
    > o " *popełnieniu* przestępstwa"? Donoszący zostali wytresowani,
    > ja nie postawię na to że tresura ustanie ;-)

    Ja, to jeszcze preferuję "... popełnieniu czynu zabronionego opisanego w
    art. ...". Przestępstwo, to to bedzie, jak się uprawomocni wyrok. Jest
    masa przepisów, które mogą spowodować, ze choć ktoś wypełni wszystkie
    znamiona z artykułu, to i tak to przestępstwem nie będzie.

    --
    Robert Tomasik