  • 681. Data: 2020-10-18 20:44:35
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:35, Liwiusz pisze:

    > Siłą rzeczy muszę zaprzeczyć, bo jeśli twierdzisz, że różne wyznania
    > dostają wg liczby wiernych, to oczywistym jest, że nie może to być
    > liczba ochrzczonych lub w inny sposób przyjętych kiedykolwiek do
    > organizacji, bowiem wówczas liczba wiernych wszystkich wyznań
    > przekraczałaby liczbę wszystkich Polaków.

    NIekoniecznie - po pierwsze jednak istnieje pula nieochrzczonych -
    ostatnio dynamicznie powiększająca się, po drugie nie jestem pewny czy
    inne sekty też stosują taką posraną logikę (jehowi napewno;).

    --
    Shrek

  • 682. Data: 2020-10-18 20:44:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:41, Shrek pisze:

    > No właśnie ty robisz. Obie strony uważają się za małżeństwo, mają
    > certyfikat, a ty twierdzisz, że małżeństwem nie są i nigdy nie byli.

    Cóż, nic nie poradzę, że tego nie rozumiesz. Prawnik też byłby z ciebie
    marny, skoro byś nie rozumiał istoty sądowego stwierdzenia nieistnienia
    czegoś.

    --
    Liwiusz

  • 683. Data: 2020-10-18 20:45:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:42, Liwiusz pisze:

    > Przykład Piłsudskiego pokazuje, że zmiana wyznania jest możliwa.

    A szczegóły jakieś? No i jakoś ma to się średnio do obecnego prawa.

    --
    Shrek

  • 684. Data: 2020-10-18 20:50:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:45, Shrek pisze:

    > A szczegóły jakieś?

    W każdej biografii jest.

    > No i jakoś ma to się średnio do obecnego prawa.

    Nic mi nie wiadomo, aby państwo decydowało o czyimś wyznaniu, nawet obecnie.

    --
    Liwiusz

  • 685. Data: 2020-10-18 20:52:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:44, Liwiusz pisze:

    > Cóż, nic nie poradzę, że tego nie rozumiesz.

    No to wytłumacz - jestem w małżeństwie, a ty mi mówisz, że moja żona to
    moja "nieżona" - logiczne prawda?

    > Prawnik też byłby z ciebie
    > marny, skoro byś nie rozumiał istoty sądowego stwierdzenia nieistnienia
    > czegoś.

    No to fajnie że trafiłem na takiego muzga, pomożesz - właśnie prowadzę
    sprawę o przywrócenie do pracy. No ale skoro ktoś został zwolniony
    niezgodnie z prawem, to całe prawo pracy jest z dupy - zamiast
    przywrócenia powinno być stwierdzenie nieważności rozwiązania stosunku
    pracy ze wszystkimi konsekwencjami:P Ile bierzesz?

    --
    Shrek

  • 686. Data: 2020-10-18 20:54:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:50, Liwiusz pisze:

    > W każdej biografii jest.

    W sumie nie chce mi się szukać - myślałem że zdanie napiszesz, ale jak
    nie to nie. Aż tak mnie nie interesuje,

    > Nic mi nie wiadomo, aby państwo decydowało o czyimś wyznaniu, nawet
    > obecnie.

    Trzebaby sprawdzić co w konkordacie stoi, bo... może się okazać ponad
    konstytucjyjnymi gwarancjami wolności wyznania.

    --
    Shrek

  • 687. Data: 2020-10-18 20:56:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:52, Shrek pisze:

    > No to wytłumacz - jestem w małżeństwie, a ty mi mówisz, że moja żona to
    > moja "nieżona" - logiczne prawda?

    Znów robisz jakieś błędne założenia i potem dochodzisz do głupot. Skoro
    zaistniały przesłanki do stwierdzenia małżeństwa za nieistniejące, to
    nieprawdą jest, że "jestem w małżeństwie".

    --
    Liwiusz

  • 688. Data: 2020-10-18 20:56:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-18 o 20:54, Shrek pisze:

    > W sumie nie chce mi się szukać - myślałem że zdanie napiszesz, ale jak
    > nie to nie. Aż tak mnie nie interesuje,

    A co mam ci napisać? Zmieniał wyznania, aby żenić się z różnymi laskami.

    --
    Liwiusz

  • 689. Data: 2020-10-18 20:57:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:41, Liwiusz pisze:

    > Nie, ponieważ do małżeństwa nie doszło.

    W momencie ruchania jest to mocno nieuprawniony wniosek.

    > A jest jakiś biologiczny imperatyw, że musi być wg kościoła lege artis?

    A jest jakiś biologiczny imperatyw żeby w ogóle małżeństwem sobie głowę
    zawracać? Tak się zlożyło, że rozmawiamy właśnie o kościelnym lege
    artis, więc...

    > Wymyślasz jakieś chochoły (ten, albo ten wyżej, że ktoś, kto nie ma
    > żony, "rucha żonę"), i się potem dziwisz, że ci się argumentacja sypie.

    No właśnie tobie się sypie.

    --
    Shrek

  • 690. Data: 2020-10-18 20:59:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2020 o 20:56, Liwiusz pisze:

    > Znów robisz jakieś błędne założenia i potem dochodzisz do głupot. Skoro
    > zaistniały przesłanki do stwierdzenia małżeństwa za nieistniejące, to
    > nieprawdą jest, że "jestem w małżeństwie".

    No właśnie na chwilę dyskusji nie zaistniały.

    --
    Shrek