  • 21. Data: 2020-09-28 16:35:59
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2020 o 23:04, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dyrektor-muze
    um-auschwitz-walczy-o-ulaskawienie-13-latka-z-n,nId,
    4757370
    > W Polsce da się odsiedzieć za kogoś (legalnie) część kary "jak w Nigerii"? ;-)
    > Jak dla mnie podobne deklaracje nie są nawet śmieszne a zaledwie żenujące.

    W ie za kogoś grzywny - o próbie odsiedzenia wyroku nie wspominając. Nie
    sadzę, by prawo Nigerii pozwalało na odsiadywanie przez 100 ludzi kary
    zastępczej i podejrzewam, że osoby deklarujące taką chęć też sobie z
    tego zdają sprawę.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-09-28 19:06:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Kto się rzucił bronić "biednej nauczycielki" którą za dobrowolny
    >stosunek z uczniem skazano w USA na 20 lat czyli tyle co Breivik
    >dostał

    A jak sie skonczylo, bo system prawny w USA jest dosc specyficzny ...
    i co sie dziwic, ze Polanski wolal sp* :_)

    >w postępowej Norwegii za kilkadziesiąt zabójstw? Taka *drakońska*
    >się
    >mieści w twoich standardach "słusznego prawa"? W moich się nie
    >mieści
    >ale jakoś się nie rzuciłem opierdalać standardów "prawa" stanów USA.

    A ile dostalaby ta nauczycielka w Norwegii ?

    >Dla mnie polityczną odwagę w RP3 może mieć ten co publicznie
    >opierdala
    >"dobrych przyjaciół naszych przyjaciół z USA" np. Królestwo Saudów.

    Prezesa publicznie opeirdol, albo brata jego :-)

    Prezydenta mozesz tez sprobowac. Saudowie raczej nie sa pod taka
    ochrona u nas.

    J.

  • 23. Data: 2020-09-28 19:21:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 27.09.2020 o 23:04, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dyrektor-muze
    um-auschwitz-walczy-o-ulaskawienie-13-latka-z-n,nId,
    4757370

    >No tak, bo oczywiście nie zrozumiałeś po co i dlaczego jest ta
    >deklaracja. Tam dzieciak pójdzie do więzienia, bo obraził czyjegoś
    >bożka, a ciebie żenuje, że komuś się chciało zaprotestować w sposób,
    >który nawet katotalibskie prawaki zauważą.
    >Serio? Najistotniejsze dla ciebie jest to, czy faktycznie da się
    >odsiedzieć za tego dzieciaka kawałek wyroku?

    Raczej ile warta ta deklaracja.

    A daleko szukac nie trzeba
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Belchatow.-Ksi
    eza-wezwali-policje-do-13-latka-bo-wyplul-hostie.-Je
    st-reakcja-lodzkiej-kurii

    "Policjanci, którzy pojawili się na miejscu zdarzenia nie uwolnili
    dziecka, ale również zaczęli przesłuchiwać chłopca. Robili to bez
    obecności psychologa, rodziców, łamiąc w ten sposób prawo. W końcu
    zamiast uwolnić dziecko z rąk księży, policjanci wezwali rodziców
    dziecka. Zanim rodzice pojawili się, księża i policjanci wspólnie
    prowadzili tzw. czynności wobec dziecka" - napisali pracownicy
    ośrodka. "

    No i co tam dalej nastapilo ? Zamieciono pod dywan ?

    >Mnie bardziej dziwi to, że są tacy, ktorzy oburzają się na
    >niesprawiedliwość i okrucieństwo w jakimś państwie wyznaniowym, a
    >równocześnie tak bardzo dążą do stworzenia państwa wyznaniowego we
    >własnym kraju.
    >Nie przeszkadza im religia w szkołach,

    A wiesz, tu akurat sprawa jest dwuznaczna.
    Skoro chca, aby ich dzieci uczyly sie religii ... to dlaczego nie w
    szkole ?
    Oczywiscie jako zajecia nieobowiazkowe ... choc to moze nie dla nich
    wszystkich jest takie oczywiste ...

    >finansowanie sekty religijnej z budżetu państwa, nie przeszkadzają im
    >funkcjonariusze kościoła w urzędach, wojsku, policji

    Co by nie mowic - w wojsku zawsze byli, tzn pomijajac czasy
    "komunistyczne".
    Moze i potrzebni, jesli dobrze spelniaja role psychologow.

    Ba - w wojsku amerykanskim tez sa, i to jacys "uniwersalni" - obsluza
    i katolika, i protestanta, i zyda, i muzulmanina.

    >... wieszają krzyże w publicznych instytucjach i bronią ich jak
    >niepodległości.

    Choc z drugiej strony - to francuskie usuwanie pomnika papieza z
    miejskiego trawnika ... po 20 latach ...

    >Ale oczywiście to islamskie państwa wyznaniowe są złe. Tak jakby
    >spali na lekcjach historii. Jak ci ludzie godzą te sprzeczności w
    >swoich głowach?

    Przeciez nie ma zadnej sprzecznosci - nasza wiara jest dobra, a ich
    szatanska :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-09-28 22:12:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-09-28 11:31, _Master_ wrote:
    > Myślę że powinieneś zluzować majty i pomyśleć jak bardzo różni się ta >
    faszystowska religia katolicka w Polsce od państwa wyznaniowego w
    Nigerii.

    Jeszcze.

    > Myślenie nie boli. ;-)

    Więc dlaczego codziennie o 7 mamy już transmisję mszy w programie
    pierwszym telewizji państwowej?

  • 25. Data: 2020-09-28 22:16:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-09-28 12:51, _Master_ wrote:
    > NIE? Nie umiesz? To pogódź się z tym że większość społeczeństwa ma inne
    > zdanie niż Twoje.

    brednie, odpływ z kościoła mamy fantastyczny i postępuje coraz szybciej

    gdyby uczciwie policzyć wg czynów a nie deklaracji robionych przez
    pryzmat sąsiada to już od dawna katolicy są w mniejszości, tak że może
    nie dziś ale już za parę lat będziemy mieli scenariusz irlandzki

  • 26. Data: 2020-09-28 22:22:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2020 22:16:54 +0200, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > pryzmat sąsiada to już od dawna katolicy są w mniejszości, tak że może
    > nie dziś ale już za parę lat będziemy mieli scenariusz irlandzki

    Od paru lat np. ilość małżeństw kościelnych maleje jakieś 5% rocznie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 27. Data: 2020-09-29 06:30:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

> [...]
    > pryzmat sąsiada to już od dawna katolicy są w mniejszości, tak że może
    > nie dziś ale już za parę lat będziemy mieli scenariusz irlandzki

    40% obecnie "ma msze chodzących" to już mniej niż "zjednoczone w
    ateizmie" pozostałe 60%? :-)

    Katolików w czynach (np. chodzeniu na msze) a nie słowach całkiem
    możliwe że jest w RP3 *już* mniej niż 50%. Tyle że jeszcze długo
    starczy na "pakiet kontrolny" bo reszta zjednoczona nie jest.
    A prognozy na bardzo długa metę to "na dwoje babka wróżyła",
    można być pewnym że w końcu zdarzy się coś czego nikt "poważny"
    poważnie nie przewidywał.

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2020-09-29 08:49:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    > sadzę, by prawo Nigerii pozwalało na odsiadywanie przez 100 ludzi kary
    > zastępczej i podejrzewam, że osoby deklarujące taką chęć też sobie z

    A nie wysyłają jasnego sygnału że w porządnym państwie prawa to powinno
    być możliwe? ;-)

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2020-09-29 10:38:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Odchodzenie od Kościoła nie przesądza o zmianie wiary, poglądów, przekonań.

    Większość nadal uważa czyny homoseksualne za GRZECH.

    Homoseksualista jest grzesznikiem ale i człowiekiem któremu należy się
    szacunek. Taki jest w Polsce dominujący pogląd wbrew lewackiej
    propagandzie chrześcijaństwo się skończyło.

    Zawsze znajadzie się jakiś idiota co pobije "murzyna"

    Skala tych zjawisk ani nie rośnie ani się nie nasila. Nasila się
    medialna nagonka dokładnie taka sama jak kłopoty Czaskoskiego z gównem
    warszawskim ;-)

  • 30. Data: 2020-09-29 10:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Odchodzenie od Kościoła nie przesądza o zmianie wiary, poglądów,
    >przekonań.
    >Większość nadal uważa czyny homoseksualne za GRZECH.

    Grzechem sa tez czyny heteroseksualne pozamalzenskie.

    W islamie to nawet bardzo powaznym grzechem - grozi ukamieniowanie.

    J.