  • 151. Data: 2023-05-20 20:09:04
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to moja wina, ze nie dość, że wypowiadasz się o rzeczach, o których
    > nie masz zielonego pojęcia, to dodatkowo nie potrafisz sobie znaleźć
    > właściwego przepisu?

    Dwa razy znalazłem wskazany przez ciebie, ale ci nie pasował;)

    > Kulsonów zapytaj :-)

    No przecież pytam. Pogódź się z tym że za sprawo przełożonych zostałeś
    kulsonem, a słowo kulson jest już nawet w słowniku
    https://sjp.pwn.pl/mlodziezowe-slowo-roku/haslo/kuls
    on;6368954.html

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 152. Data: 2023-05-20 21:12:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 20:06, Shrek pisze:

    > Toczące się postępowanie nie wystarczy? Jak byłem poszkodowanym to mnie
    > normalnie poprosili o różne papiery i po prostu im wydrukowałem.

    Bo chciałeś. A on nie chce. I chcesz zarządzić przeszukanie celem
    znalezienia papierka, gdyż jego dzierżyciel twierdzi, ze zgubił?

    > No nie jest. Co nie znaczy że nie należy sprawdzić jak się da.

    Ale po co? Równie dobrze możesz zarządzić sprawdzenie, czy facet ma
    czerwone skarpetki. Da się. Nic to do sprawy nie wniesie, ale możesz.

    > A to już ty sobie wymyśliłeś.

    No ścigasz go za brak potwierdzenia nadania, którego on posiadać nie musi.

    > Może po prostu wszcząć postępowanie. Skoro ciebie nie dziwi, że towar
    > nie doszedł, sprzedający nie chce pokazać dokumentu wysyłki, to co
    > jeszcze musi się stać, żebyś się zaczął zastanawiać czy coś tu nie gra?

    Ale komu nie chce go pokazać? Kupującemu - nie ma takiego obowiązku. Ma
    obowiazek dostarczyć towar. Może sam przywieźć. Nie musi wysyłać.
    Policji? Ale co to Policje obchodzi. Zrozum wreszcie, że z punktu
    widzenia oszustwa wysłane lub nie towaru jest czynności zupełnie obojętną.

    > Jak nie ma wątpliwości że nie była udziału osób trzecich to nie. Tu masz
    > zgłoszone podejrzenie czynu zabronionego więc zupełnie odmienną sytuację.

    Dobra. To inaczej. Facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu. Nagle ktoś
    ma wizję i twierdzi, że go zastrzelono. Będziesz wykopywał zwłoki by
    sprawdzić, czy nie ma dziurki od kuli?

    > Tak średnio, skoro sam przyznawałeś, że ignorujecie pojedyncze
    > zgłoszenia, chyba że ktoś połączy kropki że jest tego więcej. paragraf
    > nie mówi, że raz to nie oszustwo, więc....

    Nikt niczego nie ignoruje. nawet pojedyncze zawiadomienie jest badane -
    ale pod kątem popełnienia przestępstwa, nei zaś niewywiązania się z umowy.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 153. Data: 2023-05-20 21:13:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 20:09, Shrek pisze:

    > Dwa razy znalazłem wskazany przez ciebie, ale ci nie pasował;)

    Widocznie nie.

    > No przecież pytam. Pogódź się z tym że za sprawo przełożonych zostałeś
    > kulsonem, a słowo kulson jest już nawet w słowniku
    > https://sjp.pwn.pl/mlodziezowe-slowo-roku/haslo/kuls
    on;6368954.html

    Powiedz, co Ci odpowiedzieli. :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 154. Data: 2023-05-20 21:46:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo chciałeś. A on nie chce. I chcesz zarządzić przeszukanie celem
    > znalezienia papierka, gdyż jego dzierżyciel twierdzi, ze zgubił?

    Czyli co - jak nie chce to trzeba schować łeb w piach i twierdzić, że
    nie ma przesłanek, bo ie chce?

    > Ale po co? Równie dobrze możesz zarządzić sprawdzenie, czy facet ma
    > czerwone skarpetki. Da się. Nic to do sprawy nie wniesie, ale możesz.

    Pokonałeś mnie doświadczeniem. Ja kończę - nie warto żadnych spraw
    prowadzić bo wystarczy że lisek powie że to nie on.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 155. Data: 2023-05-20 21:46:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    on;6368954.html

    > Powiedz, co Ci odpowiedzieli. :-)

    Wykręcają się:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 156. Data: 2023-05-20 22:56:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 21:46, Shrek pisze:

    > Czyli co - jak nie chce to trzeba schować łeb w piach i twierdzić, że
    > nie ma przesłanek, bo ie chce?

    Po prostu trzeba to zrozumieć, że ma takie prawo.

    > Pokonałeś mnie doświadczeniem. Ja kończę - nie warto żadnych spraw
    > prowadzić bo wystarczy że lisek powie że to nie on.

    Warto, o ile są przesłanki, ze to przestępstwo. Jeśli nie ma, to
    pozywasz sprzedawcę. On albo sądowi przedstawi dowód na to, że wywiązał
    się ze zobowiązania, albo sąd wyda prawomocny wyrok. Policja tu nic nie
    pomoże, bo nie ma instrumentów prawnych do rozstrzygania sporów
    cywilnych. I o to mi chodzi, a nei o to, czy się komuś chce, czy nie
    pracować.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 157. Data: 2023-05-20 22:57:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wykręcają się:P

    Może ich wkurza, że piszesz o nich mała literą? Spróbuj więcej szacunku.
    To przeważnie działa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 158. Data: 2023-05-20 23:15:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ogarniamy. To nie są przestępstwa. Nie ma żadnego sensu się tym
    > zajmować, bo niby co by miało z tego wyniknąć?

    Skąd wiesz, że te zgłoszenia nie są przestępstwami, skoro wkładacie to
    do szuflady i się tym nie zajmujecie?

    > Nikt tego nie morzy, bo nie wszczyna.

    Czyli jeszcze gorzej niż myślałem.

    > To nie są przestępstwa. Spróbuj to
    > ogarnąć.

    Skąd wiesz, że dane zgłoszenie to nie przestępstwo, skoro się tym nie
    zajmujecie?
    Spróbuj to ogarnąć.

    > Po za tym, o ile ktoś nei jest - jak przykładowo Ty - uparty,
    > to zrozumie, że składanie zawiadomienia o przestępstwie w sprawie nie
    > będącej przestępstwem nie ma żadnego sensu.

    Dlatego składa się zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa.
    I o ile ktoś nie jest - przykładowo ty - uparty, to rozumie, że skoro
    ktoś takie zawiadomienie składa, to jeszcze nie wiadomo, czy to jest
    przestępstwo, czy nie jest.
    Dlatego to ma sens, bo za to wam obywatele płacą i dali wam specjalne
    uprawnienia, bo tylko wy to możecie sprawdzić i ścigać oszustów.
    Lub umorzyć _po_sprawdzeniu_, a nie po wrzuceniu do szuflady.

    > Większość normalnych ludzi
    > to ogarnia.

    Ale ty nie.

    > Nie, staramy sie robić to,co do nas należy.

    Przecież przed chwilą pisałeś, że wkładacie to do szuflady i macie wyjebane.
    Macie osobowość mnogą? To żaden wstyd, ale przedyskutujcie to między sobą.

    > A w Ameryce nadal biją murzynów?

    Jeśli nawet, to wy też musicie?

    Czyli nadal macie kapliczkę?
    Chyba jakoś spędzacie czas podczas nicnierobienia i czekania na termin
    umorzenia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 159. Data: 2023-05-20 23:42:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo chciałeś. A on nie chce. I chcesz zarządzić przeszukanie celem
    > znalezienia papierka, gdyż jego dzierżyciel twierdzi, ze zgubił?

    Aaaa... to w porządku. Jak potencjalny oszust nie chce, to trudno.
    Nic się już nie da zrobić. Oszukany obywatel musi się z tym pogodzić i już.

    > No ścigasz go za brak potwierdzenia nadania, którego on posiadać nie musi.

    Skoro nie musi, to może bezkarnie oszukiwać.
    Genialne.

    > Ale komu nie chce go pokazać? Kupującemu - nie ma takiego obowiązku.

    No więc skoro towar nie doszedł, a sprzedający nie chce pokazać
    potwierdzenia nadania, to obywatel idzie na policję złożyć zawiadomienie
    o _podejrzenie_ oszustwa.
    Czego nie rozumiesz?

    > Ma obowiazek dostarczyć towar.

    Ale nie dostarczył.

    > Może sam przywieźć. Nie musi wysyłać.

    Ale nie przywiózł.
    Czego ci jeszcze brakuje?

    > Policji? Ale co to Policje obchodzi.

    Skoro to policję nie obchodzi, to na chuj obywatelowi taka policja?

    I żeby była jasność: nie obchodzi takich kulsonów jak ty, którzy nie
    rozumieją swojej pracy i nie wiedzą, po co jest policja i za co
    funkcjonariusze dostają wynagrodzenie z podatków obywateli.
    I psują opinię policji, a potem są zdziwieni dlaczego policja ma taką, a
    nie inną opinię i udają, że nie wiedzą dlaczego policjantów (takich jak
    ty) obywatele nazywają kulsonami.

    Pomijając już twoje ułomności i całkowity brak kompetencji, to już za
    samo to powinieneś być dyscyplinarnie zwolniony - za działanie na szkodę
    policji.

    I robisz to z premedytacją, bo chyba nie jesteś na tyle upośledzony, że
    nie wiesz kogo ludzie nazywają kulsonami... i dlaczego.
    Czy jesteś i faktycznie nie udajesz, że nie wiesz?

    A wiesz skąd się wzięły takie kawały w stylu "jeden umie czytać, a drugi
    pisać"?
    Czy też nie?

    > Dobra. To inaczej. Facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu. Nagle ktoś
    > ma wizję i twierdzi, że go zastrzelono. Będziesz wykopywał zwłoki by
    > sprawdzić, czy nie ma dziurki od kuli?

    Jeśli wykonałeś swoją pracę i masz dowody, że go nie zastrzelono, to nie.
    Czego nie rozumiesz?

    Wkładasz takie zawiadomienie do szuflady i zapominasz o sprawie, bo
    wyczytałeś mu w myślach, że to wizja?
    Skąd wiesz, że facet zmarł na jakąś chorobę w szpitalu, skoro tego nawet
    nie sprawdziłeś?

    > Nikt niczego nie ignoruje. nawet pojedyncze zawiadomienie jest badane -
    > ale pod kątem popełnienia przestępstwa, nei zaś niewywiązania się z umowy.

    Przecież pisałeś, że nie badacie, bo za małe prawdopodobieństwo, bo to
    pojedynczy przypadek, że nie macie pomysłu... że czekacie na termin
    umorzenia i po sprawie.
    To są twoje (wasze?) słowa.
    Znowu nie możesz (nie możecie) się dogadać sam ze sobą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 160. Data: 2023-05-20 23:52:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Może ich wkurza, że piszesz o nich mała literą? Spróbuj więcej szacunku.
    > To przeważnie działa.

    Na szacunek, to trzeba zasłużyć.
    Spróbuj, to przeważnie działa.

    Powrotu do zdrowia życzę.