  • 141. Data: 2023-05-20 17:05:53
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, bo nie widzę powodu, by szukać czegokolwiek dla osoby, która nie
    > szanuje rozmówcy.

    Ale to ty dzwonisz (i powołujesz się na jakieś głupoty).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 142. Data: 2023-05-20 18:34:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 17:03, Shrek pisze:

    > I w każdym z tych przypadków nie powinno być problemu żeby pokazać
    > dokument _wysłania_ albo zlecenia wysłania towaru.

    Jeśli to handlarz, to pokaże Ci dowolny. A jak nawet sprawdzisz, ze tam
    mieszka osoba, która u niego zamówiła, to kolejny. Albo powie, że
    zgubił. Zgubienie nie jest przestępstwem.

    > To trochę inny przypadek, więc nim zajmijmy się jak rozwiążemy ten
    > najprostszy.

    To znaczy który? Bo dla mnie wszystkie są proste.

    > Znów - powinen być dokument nadania.

    Powinien, ale zginął.

    > Znów trochę inna sprawa.

    Ale nadal masz wyjściową sytuacją podobną, czyli zamówił i nie dostał
    paczki.

    > Taa. Bo nie ma to jak mieszać policję w swoje nielegalne machlojki;)

    Tu byś się zdziwił. Ludziom się wydaje, że to przestępstwo doskonałe, bo
    skąd wiadomo, co było w paczce?

    ?

    > Przecież pisałeś, że jak nie zrobił wielu ludzi pod jednym kontem to
    > zakładasz że to nie oszustwo. A teraz piszesz, że oszuści nie robią
    > dużych wyników pod jednym kontem. To co ty w końcu ścigasz jak z twoich
    > wypowiedzi wychodzi zbiór pusty.

    Ja królika po pokoju najczęściej. A Ty?

    > A co to obywatela obchodzi? Idzcie do ustawodawcy zeby zmienił prawo
    > albo weźcie się do roboty. Od kiedy pilnujecie schodów takie tłumaczenia
    > są gówno warte.

    To zmienił tak, że mało które niedoręczenie paczki jest przestępstwem. I
    o to chodzi w naszej bezsensownej dyskusji.

    > Skoro jesteście w prawie to czego się boicie?

    Ja osobiście niczego. Wielu osobom nie chce się po prostu kopać z
    idiotami. Przyjmują zawiadomienie i po ustawowym terminie czynności
    sprawdzających wydają postanowienie o odmowie wszczęcia. Za
    pośrednictwem prokuratury gość dostaje to po dwóch miesiącach i jest w
    punkcie wyjścia, tylko stracił ze dwie godziny na złożenie
    zawiadomienia, oraz dwa miesiące, więc i sprzedający ma wątpliwości, czy
    to nie oszustwo, skoro facet po zakupie zgłaszać reklamacje, to robi to
    po kilku tygodniach. Uważasz, ze to lepsze rozwiązanie?

    > Przez to że wszczynają postępowania przeciw oszustom nie mają czasu
    > ścigać oszustów?

    No nie zrozumiałeś, ale przyzwyczaiłem się. Nikt niczego nie wszczyna.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 143. Data: 2023-05-20 18:35:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 17:05, Shrek pisze:

    > Ale to ty dzwonisz (i powołujesz się na jakieś głupoty).

    Twoje wypowiedzi aż ociekają mądrościami.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 144. Data: 2023-05-20 19:01:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To znaczy który? Bo dla mnie wszystkie są proste.

    To dlaczego tak płaczesz, że z tym jest tak dużo roboty, że nie
    dalibyście rady tego ogarnąć?

> [...]
    > sprawdzających wydają postanowienie o odmowie wszczęcia.

    > No nie zrozumiałeś, ale przyzwyczaiłem się. Nikt niczego nie wszczyna.

    Czy ty właśnie publicznie przyznałeś, że przyjmujecie zgłoszenie,
    wkładacie do szuflady i macie na to wyjebane, nic z tym nie robicie i
    tylko czekacie z terminem na umorzenie?

    Czyli, że jesteście zwykłymi pasożytami żyjącymi na kosz obywateli...
    Pięknie.
    Kapliczkę na komisariacie też macie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 145. Data: 2023-05-20 19:15:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli to handlarz, to pokaże Ci dowolny.

    Sprawdzenie adresu na dokumencie cię przerasta?

    > Albo powie, że
    > zgubił. Zgubienie nie jest przestępstwem.

    No i? Niemanie alibi też nie jest przestępstwem a jednak się sprawdza.

    > To znaczy który? Bo dla mnie wszystkie są proste.

    Bo ty prosty człowiek jesteś.

    > Powinien, ale zginął.

    Pech - trzeba ruszyć dupę i sprawdzić...

    >>> 12) Paczkę idącą z Chin zablokowali celnicy, bo sobie robią swoją
    >
    > Ale nadal masz wyjściową sytuacją podobną, czyli zamówił i nie dostał
    > paczki.

    No i co z tego? Tak samo jak masz trup - sytuacja podobna jak go zabili
    co jak sam umarł. Czy z tego wynika że nie należy sprawdzać, bo może sam
    wzioł i umar?

> [...]
    > to nie oszustwo, skoro facet po zakupie zgłaszać reklamacje, to robi to
    > po kilku tygodniach. Uważasz, ze to lepsze rozwiązanie?

    Uważam, że lepsze by było jakbyście robili swoją robotę. A jak nie
    robićie to tak jak pisałeś - szreki i kwiatki powinny pisać zarzalenia
    na niedopełnienie obowiązków aż wam się dupy zaczną palić.

    > No nie zrozumiałeś, ale przyzwyczaiłem się. Nikt niczego nie wszczyna.

    Ty masz problem z tym, że nikt cię nie rozumie;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2023-05-20 19:17:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Twoje wypowiedzi aż ociekają mądrościami.

    Misiu - podajesz jakieś argumenty, nagle bez ładu i składu powołująć się
    na zarządzenie komendanta - podajesz najpierw par 2, potem 4 a potem
    masz do mnie pretensję, że to nie ten o który ci chodzi? Czy ty masz rozum?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-05-20 19:46:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 19:01, Kviat pisze:

    > To dlaczego tak płaczesz, że z tym jest tak dużo roboty, że nie
    > dalibyście rady tego ogarnąć?

    Ogarniamy. To nie są przestępstwa. Nie ma żadnego sensu się tym
    zajmować, bo niby co by miało z tego wyniknąć?

    > Czy ty właśnie publicznie przyznałeś, że przyjmujecie zgłoszenie,
    > wkładacie do szuflady i macie na to wyjebane, nic z tym nie robicie i
    > tylko czekacie z terminem na umorzenie?

    Nikt tego nie morzy, bo nie wszczyna. To nie są przestępstwa. Spróbuj to
    ogarnąć. Po za tym, o ile ktoś nei jest - jak przykładowo Ty - uparty,
    to zrozumie, że składanie zawiadomienia o przestępstwie w sprawie nie
    będącej przestępstwem nie ma żadnego sensu. Większość normalnych ludzi
    to ogarnia.

    > Czyli, że jesteście zwykłymi pasożytami żyjącymi na kosz obywateli...

    Nie, staramy sie robić to,co do nas należy.

    > Pięknie.
    > Kapliczkę na komisariacie też macie?

    A w Ameryce nadal biją murzynów?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 148. Data: 2023-05-20 19:52:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 19:15, Shrek pisze:

    > Sprawdzenie adresu na dokumencie cię przerasta?

    W jakim sensie? Już pomijam litościwie brak podstaw do żądania
    przedstawienia takiego dokumentu oraz brak restrykcji jego braku.

    > No i? Niemanie alibi też nie jest przestępstwem a jednak się sprawdza.

    Ale samo w sobie przestępstwem nie jest. Ty próbujesz ścigać kogoś za
    sam brak alibi, a nie przestępstwo.

    > Bo ty prosty człowiek jesteś.
    > Pech - trzeba ruszyć dupę i sprawdzić...

    Co? Czy zginął dokument? Może schował go w szufladzie i nie chce
    pokazać, więc zrobić przeszukanie.

    > No i co z tego? Tak samo jak masz trup - sytuacja podobna jak go zabili
    > co jak sam umarł. Czy z tego wynika że nie należy sprawdzać, bo może sam
    > wzioł i umar?

    Wiesz ilu ludzi codziennie umiera? Nikt nie wszczyna z tego powodu
    śledztwa.

    > Uważam, że lepsze by było jakbyście robili swoją robotę. A jak nie
    > robićie to tak jak pisałeś - szreki i kwiatki powinny pisać zarzalenia
    > na niedopełnienie obowiązków aż wam się dupy zaczną palić.

    No i Policja robi swoją robotę - zajmuje się ściganiem przestępstw.

  • 149. Data: 2023-05-20 19:53:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2023 o 19:17, Shrek pisze:

    > Misiu - podajesz jakieś argumenty, nagle bez ładu i składu powołująć się
    > na zarządzenie komendanta - podajesz najpierw par 2, potem 4 a potem
    > masz do mnie pretensję, że to nie ten o który ci chodzi? Czy ty masz rozum?

    A to moja wina, ze nie dość, że wypowiadasz się o rzeczach, o których
    nie masz zielonego pojęcia, to dodatkowo nie potrafisz sobie znaleźć
    właściwego przepisu? Kulsonów zapytaj :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 150. Data: 2023-05-20 20:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W jakim sensie? Już pomijam litościwie brak podstaw do żądania
    > przedstawienia takiego dokumentu oraz brak restrykcji jego braku.

    Toczące się postępowanie nie wystarczy? Jak byłem poszkodowanym to mnie
    normalnie poprosili o różne papiery i po prostu im wydrukowałem.

    > Ale samo w sobie przestępstwem nie jest.

    No nie jest. Co nie znaczy że nie należy sprawdzić jak się da.

    > Ty próbujesz ścigać kogoś za
    > sam brak alibi, a nie przestępstwo.

    A to już ty sobie wymyśliłeś.

    > Co? Czy zginął dokument? Może schował go w szufladzie i nie chce
    > pokazać, więc zrobić przeszukanie.

    Może po prostu wszcząć postępowanie. Skoro ciebie nie dziwi, że towar
    nie doszedł, sprzedający nie chce pokazać dokumentu wysyłki, to co
    jeszcze musi się stać, żebyś się zaczął zastanawiać czy coś tu nie gra?

    > Wiesz ilu ludzi codziennie umiera? Nikt nie wszczyna z tego powodu
    > śledztwa.

    Jak nie ma wątpliwości że nie była udziału osób trzecich to nie. Tu masz
    zgłoszone podejrzenie czynu zabronionego więc zupełnie odmienną sytuację.

    > No i Policja robi swoją robotę - zajmuje się ściganiem przestępstw.

    Tak średnio, skoro sam przyznawałeś, że ignorujecie pojedyncze
    zgłoszenia, chyba że ktoś połączy kropki że jest tego więcej. paragraf
    nie mówi, że raz to nie oszustwo, więc....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!