    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Date: Sat, 20 May 2023 19:01:02 +0200
    <s...@4...net> <a...@w...eu>
    <u427ol$tht$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u42din$3s1et$1@dont-email.me>
    <u42j76$3mh$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4322k$1jo$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u4356o$e89$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4367j$1jo$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <u439d6$gon$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hee9M.3132017$%ng4.298194@fx09.ams1>
    <u45h81$32o$1$RTomasik@news.chmurka.net> <u464nh$cjt6$1@dont-email.me>
    <u469kq$mbi$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u484qh$m4f$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <11ytde6at6nff$.1lskrfe8afqno.dlg@40tude.net>
    <l3T9M.1045200$ttZe.741151@fx06.ams1>
    <u49oc5$94i$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u4a26u$t5q$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u4ane7$94h$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u4aspd$b8p$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > To znaczy który? Bo dla mnie wszystkie są proste.

    To dlaczego tak płaczesz, że z tym jest tak dużo roboty, że nie
    dalibyście rady tego ogarnąć?

    > Ja osobiście niczego. Wielu osobom nie chce się po prostu kopać z
    > idiotami. Przyjmują zawiadomienie i po ustawowym terminie czynności
    > sprawdzających wydają postanowienie o odmowie wszczęcia.

    > No nie zrozumiałeś, ale przyzwyczaiłem się. Nikt niczego nie wszczyna.

    Czy ty właśnie publicznie przyznałeś, że przyjmujecie zgłoszenie,
    wkładacie do szuflady i macie na to wyjebane, nic z tym nie robicie i
    tylko czekacie z terminem na umorzenie?

    Czyli, że jesteście zwykłymi pasożytami żyjącymi na kosz obywateli...
    Pięknie.
    Kapliczkę na komisariacie też macie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr