  • 1. Data: 2005-02-25 18:15:09
    Temat: Mandat i zagranica
    Od: "forescik" <f...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie jak wygląda teraz sprawa ściagania mandatów wystawionych za
    granicą.

    Dostałem chora kwotę 2000sk na Słowacji za parkowanie na zakazie koło
    wyciągu. niestety nie miałem takiej kwoty i dostałem kredytowy.

    Jaka jest ściągalność tych mandatów. Czy po przekroczeniu granicy w
    Polsce można go sobie podarować??

    Kiedyś pare lat temu jesli się przekroczyło granicę to już luz.

    Jaki jest okres ściągnięcia mandatów wystawionych po za Polską??

    Mozna się powołać w przypadku wezwania, że nie wiedziałem co podpisuje,
    ponieważ było coś po słowacku i w sumie nie wiem za co to (według mandatu)?

  • 2. Data: 2005-02-27 18:35:06
    Temat: Re: Mandat i zagranica
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "forescik" napisał:
    > Jaka jest ściągalność tych mandatów. Czy po przekroczeniu granicy w
    > Polsce można go sobie podarować??

    Uuu... Tutaj potrzby jest ktoś kto zna słowackie prawo...

    Ale ściągalność raczej jest kiepska. Z tym, że problem może nie być w
    ściągalności, ale w ustosunkowani się Słowacji do Twojej osoby.
    Nikt raczej za 2000 SK nie będzie robił Ci sprawy w Polsce. Tylko, że mogą
    Ci o tym przypomnieć kiedyś jak będziesz chciał wjechać ponownie do
    Słowacji. Albo płacisz albo Cię nie chcemy ;)
    Kiedyś znajomi ludzie mieli podobne problemy z wjazdem/wyjazdem w Niemczech
    z powodu mandatau.

  • 3. Data: 2005-02-28 09:49:26
    Od: g...@p...onet.pl

    Sprawy Ci raczej nie zaloza, ale jesli zamierzasz czasami tam bywac to mozesz
    miec problemy. Mam znajomych ktorzy zignorowali mandat holenderski (zreszta wg
    mnie wystawiony bezpodstawnie, ale to inna sprawa...) jakis czas temu i nic sie
    nie dzieje - ale tez nie zamierzaja tutaj wracac w najblizszej przyszlosci.

    Natomiast kiedys przekraczalem granice (polska-niemiecka) autobusem i okazalo
    sie ze jeden z pasazerow mial w Niemczech nieuregulowane mandaty - od razu
    dodatkowa godzina stania, facet tlumaczy ze nie ma przy sobie gotowki i moze by
    go puscili do bankomatu - po pewnym czasie sluzbom znudzilo sie wyklocanie i go
    po prostu skuli (na szczescie dla goscia kierowca mu w koncu pozyczyl).

    G.

  • 4. Data: 2005-03-01 00:05:21
    Od: "forescik" <f...@p...onet.pl>

    dziękuje za informacje. niestety mandat był bez podstawy tylko debilność
    policjanta :)

  • 5. Data: 2005-03-01 00:11:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    forescik wrote:
    > dziękuje za informacje. niestety mandat był bez podstawy tylko debilność
    > policjanta :)

    no to już jest jakaś podstawa.

  • 6. Data: 2005-03-01 10:18:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    Użytkownik forescik napisał:
    > dziękuje za informacje. niestety mandat był bez podstawy tylko debilność
    > policjanta :)

    Inne mandaty nie istnieją :(

    --
    spp