  • 1. Data: 2004-06-07 01:59:10
    Temat: Przedawnienia itd.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    witajcie, mam taki niewielki problem z firma A.

    1) Czy przedawnienia w stosunku do niezaplaconej FV mozna
    przerwac wysylajac do dluznika "Wezwanie do Zaplaty" listem
    poleconym (za potrwierdzeniem odbioru) ? Mam na mysli Art. 123 KC
    Czy tylko i wylacznie sytuacje opisane w ww. Artykule 123. ?

    2) Czy dla firmy wystawiajacej FV dla klienta (obecnego dluznika),
    dzialajacego i zajmujacego sie tym samym co wystawca FV,
    obowiazuje okres przedawnienia z Art. 123 KC. Ewentualnie jak mozna
    rozumiec Art. 554 KC w ktorym mowa o okresie nie TRZECH a DWOCH Latach.?

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 2. Data: 2004-06-07 07:24:12
    Temat: Re: Przedawnienia itd.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2004 03:59:10 +0200, 328.28.00 naskrobał(a):

> [...]
    > poleconym (za potrwierdzeniem odbioru) ? Mam na mysli Art. 123 KC
    > Czy tylko i wylacznie sytuacje opisane w ww. Artykule 123. ?

    Nie.

> [...]
    > obowiazuje okres przedawnienia z Art. 123 KC. Ewentualnie jak mozna
    > rozumiec Art. 554 KC w ktorym mowa o okresie nie TRZECH a DWOCH Latach.?

    generalnie 2 lata jeżeli w swojej działalności. Natomiast jezeli sprzedaje
    np. majatek przedsiębiorstwa to 3.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-07 07:56:27
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Sebol napisał:

    [...]

    > generalnie 2 lata jeżeli w swojej działalności. Natomiast jezeli sprzedaje
    > np. majatek przedsiębiorstwa to 3.

    reasumujac aby bylo jasne i klarowne. Moja firma A, wystawia B - FV
    w tytule faktury jest "sprzedaz burakow cukrowych". firma B z burakow
    robi cukier.

    Dobrze mysle, sadzac ze jestesmy w branzy ? ;)

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 4. Data: 2004-06-07 09:01:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2004 09:56:27 +0200, 328.28.00 naskrobał(a):

    > reasumujac aby bylo jasne i klarowne. Moja firma A, wystawia B - FV
    > w tytule faktury jest "sprzedaz burakow cukrowych". firma B z burakow
    > robi cukier.

    no to dwa latka.

    > Dobrze mysle, sadzac ze jestesmy w branzy ? ;)

    zalezy w jakiej ;)

  • 5. Data: 2004-06-07 09:14:34
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Sebol napisał: