  • 81. Data: 2007-04-22 13:36:22
    Temat: Re: Psy...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > nawet nie masz pojecia jaka krzywde jeden pies drugiemu moze zrobic
    > kagancem, metalowym kagancem, a zapewne takie byly w uzyciu bo sa
    > najpopularniejsze

    Zakagańcuje go na śmierć ;->

  • 82. Data: 2007-04-22 13:37:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scorpio wrote:

    > To ty jestes umyslowo chory - ona poszczula swego psa ??? Pomysl odwrotnie
    > ze to ona poszczula swego

    Wyraźnie cierpisz na jakąś odmianę schizofrenii...

  • 83. Data: 2007-04-22 14:30:49
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    szerszen wrote:

    > zawolanie i nie sprawialy problemow, to ze takie wypadki sie zdazaja
    > nie oznacza ze wszyscy musza byc ograniczani, nie stosujmy
    > odpowiedzialnosci zbiorowej za kilku matolow

    Właśnie że oznacza. Dokładnie na takiej samej zasadzie działa karanie
    pijanych kierowców. Albo zakaz posiadania broni. Albo nakaz jazdy na
    światłach. Albo mnóstwo innych nakazów/zakazów.

    > ale cos sie tak uparl na szczekajacego lecacego w twoim kierunku, ty
    > chcesz przeciez prowadzic wszystkie psy na smyczy, rowniez te ktore
    > ciebie i twoje dziecko omijaja szerokim lukiem inawet nie zwracaja na
    > ciebie uwagi

    Rozumiem że chciałbyś zostawić w spokoju pijanych kierowców, którzy
    Ciebie i Twoje dziecko omijają szerokim lukiem?

    > nie kazdy wlasciciel czworonoga ma teren, pantwo rowniez nie zapewnia
    > miejsc w ktorych psy moglyby sie wylatac, wiec pytam gdzie ma taki
    > pise biegac?

    A samochód też kupujesz jak Cię nie stać na paliwo?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 84. Data: 2007-04-22 16:15:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:kv4sf4-ijg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zakagańcuje go na śmierć ;->

    np powybija oczy, widzialem juz taki przypadek

  • 85. Data: 2007-04-22 16:19:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > A samochód też kupujesz jak Cię nie stać na paliwo?

    rozumiem ze ty juz w swoim zacietrzewieniu idziesz dalej i wprowadzasz zakaz
    posiadania psow przez wszystkich mieszkajacych w blokach i kamienicach?

    pomijam juz fakt ze nie zawsze ma sie psa z wyboru, ja wiem, oczywiscie
    mozna oddac psa do schroniska, tylko latwo tak mowic jak sie tam nigdy nie
    bylo

  • 86. Data: 2007-04-22 16:19:55
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Wyraźnie cierpisz na jakąś odmianę schizofrenii...

    Raczej ty.
    Sam mam amstaffa i nie wyobrazam sobie abym go spuscil ze smyczy, chyba ze
    zainstalaby taka sytuacja jak powyzej.
    Wkurzaja mnie takie sytuacje ze ludzie spuszczaja psy, ktore potem tancza u
    mego psiaka.
    A wiesz jak trudno go utrzymac na smyczy ?
    Jak nie wiesz to spadaj gownowiedzo.

  • 87. Data: 2007-04-22 16:48:05
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > byzydura

    > wszystko zalezy od tego jak jet pies "ulozony", smycz nie jest panaceum na
    > wszystko, tak samo jak i kaganiec
    Ponieważ debile moga mieć psy to należy wszystkich posiadaczy psów
    trraktować tak samo
    Przykład jest z kierowców można bezpiecznie jeżdzić pnad 90 na godzinke ale
    zę jest duzo debili bez wyobraźni
    to należało postawić szlabanek.
    Ponieważ wsród psów zdarzają sie też debile (nie piszę o Tobie) to należy
    zabezpieczyć innych przed ich poimysłami i słusznie.
    Nie rozumiem w czym przeszkadza Ci wyprowadzenie psa na smyczy?
    Nie chce się chodzic za swoim zwierzakiem?
    I nie pisz mi że pies musi sie wybiegać bo w takim razie nie powiniem
    mieszkać w bloku.

  • 88. Data: 2007-04-22 18:16:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie rozumiem w czym przeszkadza Ci wyprowadzenie psa na smyczy?

    w tym ze pies powinien troche polatac, a nie tylko lazic na smyczy,
    jak juz pisalem, dla jednego psa wystarczy kaganiec, dla innego smycz, a dla
    jeszcze innego oba na raz

    > Nie chce się chodzic za swoim zwierzakiem?

    jakby mi sie nie chcialo to bym nie chodzil, ale dla pa spacer na smyczy to
    nie spacer

    > I nie pisz mi że pies musi sie wybiegać bo w takim razie nie powiniem
    > mieszkać w bloku

    a co ma piernik do wiatraka, wlasnie dlatego ze mieszka w bloku wychodzac na
    spacer powinien polatac luzem

  • 89. Data: 2007-04-22 19:52:17
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Jaruś" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam,
    opiszę teraz pewną sytuację, która zdarzyła się parę godzin temu.
    Mam średniej wielkości pieska (takiego do kolan), mieszańca.

    i ktos wreszcie postapil rozumnie. Gdyby wiecej bylo osob pokroju Twojej
    sasiadki, nie byloby paletajacych sie psow skaczacych na dzieci, biegnacych
    za rowerami itd. Szkoda tylko Twojego psa - odpowiedzial za glupote swej
    pani.

    h.

  • 90. Data: 2007-04-23 01:06:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 kwietnia 2007 00:13
    (autor Angie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0bdm8$jt4$1@news.onet.pl>):

    > Jak nie jak tak? Pies powinien byc na smyczy, zwlaszcza jak ma tendencje
    > do rzucania sie na inne psy. Ty jestes wlascicielka i ty za to
    > odpowiadasz. Sasiadka dopelnila swojego obowiazku - miala psa na smyczy i
    > w kagancu. Gdybys ty miala rownie duzo wyobrazni to nie byloby calego
    > zajscia, prawda?

    Ale jej pies miał kaganiec, więc był ,,zabezpieczony''

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/