  • 1. Data: 2015-07-15 16:55:44
    Temat: Przyimek w regulaminie
    Od: kondziu <k...@g...com>

    Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W regulaminie (
    http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslu
    gi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna
    aktywacja Paczki przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to
    że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich odstępach czasowych
    myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14
    dni od ostatniego zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi
    się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni".

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-07-15 17:27:34
    Temat: Re: Przyimek w regulaminie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kondziu wrote:
> [...]
    się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni".

    w sumie mas racje.

    Tylko nic z tego nie wynika.

    bediesz sie kopał z koniem? Stac cie na to?

  • 3. Data: 2015-07-15 18:17:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    kondziu wrote:
    gi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf

    >w sumie mas racje.
    >Tylko nic z tego nie wynika.
    >bediesz sie kopał z koniem? Stac cie na to?

    Ale dlaczego kopal ?
    Nalezy napisac reklamacje.
    Firma powinna ja uznac chocby w imie utrzymania dobrego imienia.

    W razie odmowy nalezy:
    -zmienic operatora przy najblizszej okazji,
    -napisac skarge do UKE/UOKIK ... chyba jednak UKE.

    A tak na dora sprawe, to mozna i pozew do sadu zlozyc ... koszta nie
    sa znow takie duze, a czegos sie nauczysz, przyda sie w przyszlosci
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-07-15 22:16:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-15 o 18:17, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A tak na dora sprawe, to mozna i pozew do sadu zlozyc ... koszta nie sa
    > znow takie duze, a czegos sie nauczysz, przyda sie w przyszlosci :-)

    A ja nie jestem pewien braku racji po stronie operatora. "Przedłużenie o
    kolejne 14 dni" nie określa od kiedy kolejne 14 dni jest liczone, więc
    domyślnie powinno to być 14 dni od daty przedłużenia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-07-18 21:57:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 22:16, Liwiusz pisze:

    > A ja nie jestem pewien braku racji po stronie operatora. "Przedłużenie o
    > kolejne 14 dni" nie określa od kiedy kolejne 14 dni jest liczone, więc
    > domyślnie powinno to być 14 dni od daty przedłużenia.

    Tylko czy słowo "przedłuża" znaczy wtedy to co powinno?
    Właściwe w tym rozumieniu to "aktualizuje", "wznawia" itp.
    Słowo "kolejne" też nic nie zmienia, gdyż w kolejce następny czepia się
    ostatniego.
    Podsumowując, jakbyś chciał rzucić palenie aby sobie przedłużyć życie o
    kilka lat, to się mocno zastanów.
    Napisał bym reklamację.