  • 1. Data: 2015-07-15 16:56:14
    Temat: Przyimek w regulaminie
    Od: kondziu <k...@g...com>

    Będąc zagranicą korzystałem z pakietów internetowych w Play. W regulaminie (
    http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-uslu
    gi-Paczka-roaming-Internet-UE_10042015.pdf ) zapisane jest (II.5.), że "każda kolejna
    aktywacja Paczki przedłuża termin ważności Usługi o kolejne 14 dni". Czy oznacza to
    że okresy te należy sumować? Dokonałem dwóch zakupów w bliskich odstępach czasowych
    myśląc, że tak jest. Niestety, kwota na rachunku sugeruje zupełnie coś innego tj. 14
    dni od ostatniego zakupu. Czy mam tutaj jakąkolwiek podstawę do reklamacji? Wydaje mi
    się, że bardziej jednoznaczne byłoby stwierdzenie "na kolejne 14 dni".

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-07-16 00:48:00
    Temat: Re: Przyimek w regulaminie
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    w tym zajebanym kraju bezprawia kazdy patrzy jak tu zruchac ci dupsko a
    ty durniu wlkasnie se dales zruchac dupsko