  • 11. Data: 2020-09-21 22:47:33
    Temat: Re: Przetwarzanie danych osobowych w Żabce
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tym bardziej RODOSRODO nie potrzebne żeby normalnie dać komuś to na co
    zasłużył. ;-)

    Powiem więcej. Żaden prawnik do tego nie jest potrzebny ;-)

  • 12. Data: 2020-09-22 09:59:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-21 o 22:44, _Master_ pisze:

    > I co? Bez ustawy, dyrektywy, bezużytecznych biurw przetwarzanie się nie
    > powiedzie? ;-)

    Jeszcze dopisz że jak będzie padać to te dane zmoczy.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-09-22 11:20:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To teraz RODOSRODO chroni przed deszczem?

  • 14. Data: 2020-09-22 12:45:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-22 o 11:20, _Master_ pisze:

    > To teraz RODOSRODO chroni przed deszczem?

    Jakim trzeba być idiotą aby wysnuć taki wniosek?
    Po tekście "jak będzie padać to te dane zmoczy".
    Jakby chroniło to by nie zmokły. :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-09-22 13:31:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-09-22 o 12:45, RadoslawF pisze:
    > Po tekście "jak będzie padać to te dane zmoczy"

    No właśnie, Co po takim tekście? ;-)

    To bronisz rodo czy jesteś miłośnikiem h2O?

  • 16. Data: 2020-09-22 21:25:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-22 o 13:31, _Master_ pisze:

    > No właśnie, Co po takim tekście? ;-)
    >
    > To bronisz rodo czy jesteś miłośnikiem h2O?

    Ani bronie ani ganie.
    Natomiast na pewno wyśmiewam twoje podejście.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-09-22 22:45:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Moje podejście jest normalne.

    RODO nie daje żadnych plusów dodatnich ;-)

    Wspomnisz moje słowa że RODO zostanie znowelizowane lub SKASOWANE bo
    wszystko załatwiają zwykłe kodeksy.

    A od mieszania herbata nie robi się słodsza.

  • 18. Data: 2020-09-23 01:17:41
    Od: n...@o...pl

    Monika Głowacka <m...@i...eu> napisał(-a):

    > Chyba nie ma na stronie www polityki informacyjnej i klauzul odnośnie
    > przetwarzania danych osobowych z przesyłek Poczty, DHL i innych kurierów.

    A oni przetwarzają te dane?

  • 19. Data: 2020-09-24 08:53:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Opierając się na RODO każdemu przedsiębiorcy można udowodnić że POSIADA
    i PRZETWARZA.
    Można też KAŻDEMU przedsiębiorcy wlepić KARĘ za małe "niedopatrzenie"

    W mojej firmie była drukowana seryjna korespondencja pocztowa (nie
    wybory) ;-)

    I Co? PROBLEM bo trzeba pozakładać Hasła na komputery, zabezpieczyć
    pomieszczenia, spisać odpowiedzialnych, wypełnić papierologię,
    ustanowić/zatrudnić osobę do tych spraw...

    A chodziło o kilka tysięcy rekordów klientów naszego klienta.

    Gdyby chcieć dochować wszystkich wytycznych wartość zamówienia wzrosłaby
    o kilkaset procent.

    GŁUPIE NIE? ;)

    I co w takiej sytuacji się robi? KOMBINUJE żeby nie była to taka właśnie
    kłopotliwa usługa tylko inna... np klient że niby wykonał to na swoich
    biurowych drukarkach atramentowych.