    Subject: Re: Przetwarzanie danych osobowych w Żabce
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Mon, 21 Sep 2020 16:58:47 +0200

    Szkodę to ja ponoszę codziennie moralną a często wymierną majątkową
    przez RODOSRODO które ludziom nic nie daje a tylko uciska obywateli.
    Nadal kwitnie handel danymi złodzieje podszywają się przy braniu
    kredytów a tysiące drzew są wycinane żeby wydrukować debilne regułki.

    Ja, Ty ci państwo płacimy wszyscy podatki na urzędasów którzy mogą w
    każdej chwili przywalić porządną karę przedsiębiorcy.
    ZAWSZE bo RODOSRODO jest tak napisane że liczy się tylko kto ma większą
    PAŁĘ. Znaczy prawnika.

    Rzygać mi się chce jak słyszę "przetwarzanie danych osobowych"

    To jest tylko strata sił i środków.