  • 1. Data: 2020-09-18 21:02:42
    Temat: what the fuck
    Od: Shrek <...@w...pl>

    "Kobieta została zabrana do szpitala, gdzie od razu przeszła dwie
    operacje. Mimo tego jej stan jest ciężki i do końca życia będzie
    wymagała całodobowej opieki. Lekarze zgłosili sprawę policjantom, a ci
    szybko zatrzymali czterech mężczyzn. To Paweł G., Bartłomiej J.,
    Sebastian R. oraz Robert S. Wszyscy usłyszeli zarzuty pobicia,
    doprowadzenia do ciężkiego uszczerbku na zdrowiu kobiety, narażenia jej
    na utratę życia i nieudzielenia jej pomocy. Oprócz tego Paweł G. oraz
    Bartłomiej J. usłyszeli zarzuty zgwałcenia 35-latki.

    Najwyższe kary, po 10 i pół roku więzienia, otrzymali Paweł G. i
    Bartłomiej J. Sąd Okręgowy uznał, że brali udział w brutalnym pobiciu
    kobiety, narazili ją na utratę życia, doprowadzili do ciężkiego
    uszczerbku na zdrowiu i nie udzielili jej pomocy. Jednocześnie sąd nie
    zgodził się, że mężczyźni zgwałcili 35-latkę. W ocenie sądu, uprawiając
    z nią seks, "jedynie" wykorzystali jej bezradność."

    Proszę niech ktoś powie, że dziennikarze przekręcili, tylko ze źródłem.

    Chyba jednak rację mieli ci co mówili że nie państwo z kartonu a chlew
    obsrany gównem:(

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-09-19 17:59:19
    Temat: Re: what the fuck
    Od: g...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > Najwyższe kary, po 10 i pół roku więzienia, otrzymali Paweł G. i
    > Bartłomiej J. Sąd Okręgowy uznał

    Ekscytujesz się niepotrzebnie nie znając ani kolejności wydarzeń, ani
    szczegółów i walisz na oślep jak ziober z tymi karami.

    apelacyjny:
    W przypadku obu sąd znacząco złagodził kary skazując ich jedynie na pięć lat
    więzienia

    +

    Wyrok ośmiu i pół roku więzienia ... Sebastiana R., ... uznany winnym doprowadzenia
    do ciężkiego uszczerbku na zdrowiu 35-latki, narażenia jej na utratę życia, pobicia

    Z tego co widać była bibka z alkoholem, dwóch umoczyło
    trzeci pobił. Czego chcesz Szreku? Bawisz się w Ziobera i wszystkim
    chcesz dać po 15ku? Ochłoń.

    > Chyba jednak rację mieli ci co mówili że nie państwo z kartonu a chlew
    > obsrany gównem:(

    Ano! Dajmy Szrekom wolną rękę, niech sądzą na podstawie tego co wyczytali
    w internetach! Bendzie gitowo! Prawdziwa demo-kracja!

  • 3. Data: 2020-09-19 18:15:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A więc może usiłowanie zabójstwa ze skutkiem ewentualnym?

    -----

  • 4. Data: 2020-09-19 20:11:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2020 o 17:59, g...@g...com pisze:

    > Ekscytujesz się niepotrzebnie nie znając ani kolejności wydarzeń, ani
    > szczegółów i walisz na oślep jak ziober z tymi karami.

    opieram się na tym co napisano.

    https://polskatimes.pl/nie-zgwalcili-tylko-wykorzyst
    ali-bezradnosc-skatowanej-kobiety-taki-kontrowersyjn
    y-wyrok-sadu-zapadl-w-poznaniu/ar/c1-15185108

    A napisano, że najpierw pobili a potem uprawiali seks.

    I tak jak napisałem - mam nadzieję, że pismaki przekręcili, bo inaczej
    to chlew obsrany gównem.

    > Ano! Dajmy Szrekom wolną rękę, niech sądzą na podstawie tego co wyczytali
    > w internetach! Bendzie gitowo! Prawdziwa demo-kracja!

    Nie no - uznajmy, że jak kogoś pobijesz do nieprzytomności to można
    gwałcić, bo nie krzyczy...

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-09-19 20:29:30
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 19.09.2020 o 20:11 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > to chlew obsrany gównem.

    > Nie no - uznajmy, że jak kogoś pobijesz do nieprzytomności to można

    Ale za pobicie Ciebie skażą, a za podanie GHB... No właśnie co? Bezkarność
    wg. gąski?

    Kamil

  • 6. Data: 2020-09-19 20:48:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2020 o 20:29, Kubuś Puchatek pisze:

    > Ale za pobicie Ciebie skażą, a za podanie GHB... No właśnie co?
    > Bezkarność wg. gąski?

    No właśnie mam nadzieję, ze coś poprzekręcali. GHB to jeszcze można pod
    "podstępem" jak najbardziej pociągnąć. Ale jak już jedziemy absurdami to
    pobić może jeden, poruchać trzech i co dwójka bez jakiejkolwiek winy?
    Albo już w ogóle po bandzie - przecież "ofiara" może być "nieporadna"
    bez jakiegokolwiek udziału ze strony ruchającego - ot wlazała mu przed
    maskę, to ją przeleciał... Nie - to się kupy nie trzyma - po prostu
    musieli coś przekręcić...

    --
    Shrek