  • 121. Data: 2005-07-03 21:14:03
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:da9ih1$nqs$1@opal.futuro.pl...

    > Bez 'blachy' - raczej by mi się nie chciało....

    Bez sprawnościówki, to i bez blachy.

  • 122. Data: 2005-07-03 21:21:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na pół etatu... zakładając, że dostałbym do tego 'blachę' bez głupiej
    > sprawnościówki... i biorąc pod uwagę, że i tak mam w miarę przyzwoitą
    > kasę z tłumaczeń (które nie zajmują mi całego etatu)... W sumie mógłbym
    > się skusić - możliwość wlepiania mandatów każdemu palantowi, który
    > wymusi na mnie pierwszeństwo albo zaparkuje blokując cały chodnik była
    > by dla mnie warta więcej niż pieniądze ;->
    >
    > Bez 'blachy' - raczej by mi się nie chciało....

    Oj, tak, wlepianie mandatów to z przyjemnością bym sobie "wyrobił".

  • 123. Data: 2005-07-03 21:33:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Bez sprawnościówki, to i bez blachy.

    A kobiety mają ulgową - do dla komputerowców też mogła by być ulgowa ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 124. Data: 2005-07-03 21:36:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:da9lj2$p2l$1@opal.futuro.pl...

    > A kobiety mają ulgową - do dla komputerowców też mogła by być ulgowa
    ;->

    Teoretycznie każdy policjant na początku trafia do patrolówki, czyli na
    ulicę. Specjalizacja następuje później. Czy to dobrze, to już inna
    sprawa, ale tak jest.

  • 125. Data: 2005-07-03 22:12:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > ;->
    >
    > Teoretycznie każdy policjant na początku trafia do patrolówki, czyli na
    > ulicę. Specjalizacja następuje później. Czy to dobrze, to już inna
    > sprawa, ale tak jest.

    To dlaczego kobiety mają ulgę, hmm?

    Skandal! Dyskryminacja! Liga Kobiet powinna stanowczo to zwalczać! ;)
    BP,NMSP ;->

  • 126. Data: 2005-07-03 22:47:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:da9nsj$q1f$1@opal.futuro.pl...

    > To dlaczego kobiety mają ulgę, hmm?

    W sprawnościówce? Ta sprawnościówka to jakiś tam test. Bodaj Kramer'a
    sie nazywa, ale nie wiem, czy to oficjalna, czy slangowa nazwa ani jak
    się to pisze. Wynik testu zależy nie tylko od płci, ale wieku. Zresztą
    ta sparwnościówka, to temat na osobną dyskusję, bo moim zdaniem akurat
    średnio pasuje do potzreb. Ale nie znam się na tym.

    > Skandal! Dyskryminacja! Liga Kobiet powinna stanowczo to zwalczać! ;)
    > BP,NMSP ;->

    Bez kobiet było by w Policji źle. Przydają się bardzo. Ale jest tez i
    całą masa innych kłopotów z nimi. Jak to z kobietami. :-)

  • 127. Data: 2005-07-03 22:51:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > W sprawnościówce? Ta sprawnościówka to jakiś tam test. Bodaj Kramer'a
    > sie nazywa, ale nie wiem, czy to oficjalna, czy slangowa nazwa ani jak
    > się to pisze. Wynik testu zależy nie tylko od płci, ale wieku. Zresztą

    Kobiety ogólnie mają bardziej ulgowo. Zwłaszcza w tym kretyńskim rzucie
    piłką lekarską...

    > ta sparwnościówka, to temat na osobną dyskusję, bo moim zdaniem akurat
    > średnio pasuje do potzreb. Ale nie znam się na tym.

    Zwłaszcza patrząc na coniektórych starszych stażem policjantów ;->

    > Bez kobiet było by w Policji źle. Przydają się bardzo. Ale jest tez i
    > całą masa innych kłopotów z nimi. Jak to z kobietami. :-)

    Podobnie z komputerowcami ;-)

    A wiadomo - prawdziwy 'geek' kondycję będzie miał raczej średnią ;)

  • 128. Data: 2005-07-03 23:22:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:da9q5o$qtl$1@opal.futuro.pl...

    > Kobiety ogólnie mają bardziej ulgowo. Zwłaszcza w tym kretyńskim
    rzucie
    > piłką lekarską...

    Mają chyba lżejszą piłkę. Zresztą piłka jest tylko raz na początku i
    potem po 40-stce chyba zamiast drążka.

    > Zwłaszcza patrząc na coniektórych starszych stażem policjantów ;->

    Nie o to mi chodzi. Im później zresztą, to spadają wymagania. Chodzi o
    to, że preferuje drobnych, a zwinnych (koperta, drążek, 100 metrów,
    doskok) nad dużymi i silnymi (właśnie piłka) - 1.000 metrów załóżmy jest
    neutralne. No i tacy mają łatwiej. Nie od dziś wiadomo, że jak ktoś jest
    duży, to samym wyglądem zniechęca do zaatakowania. Mały będzie musiał co
    rusz udowadniać, ze jest mistrzem. A jak wiadomo, zawsze można trafić na
    lepszego. Najprościej to widać po tzw. bramkach w klubach i dyskotekach,
    małego mistrza karate spotkasz tam sporadycznie, a jak jest, to ma
    ciężko.

    Test zapożyczono z wojska. Ale żołnierz obecnie rzadko wręcz walczy z
    przeciwnikiem. Tam sprawność i wygibasy to podstawa. Karabin uniesie, a
    to, jak wygląda ma małe znaczenie, bo i tak z reguły napastnik go z
    bliska nie ogląda.

    > Podobnie z komputerowcami ;-)
    > A wiadomo - prawdziwy 'geek' kondycję będzie miał raczej średnią ;)

    Nie, no informatyk raczej w ciążę nie zajdzie blokując etat na dwa
    lata - na ten przykład. Problemów jest więcej.

  • 129. Data: 2005-07-04 06:57:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Mon, 4 Jul 2005 01:22:30 +0200]:

    > Nie, no informatyk raczej w ciążę nie zajdzie

    Khem... Zredagujesz powyzsze, czy bedziemy sie klocic? ;-)

    Kira

  • 130. Data: 2005-07-04 06:58:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Mon, 4 Jul 2005 01:22:30 +0200]:

    > Nie, no informatyk raczej w ciążę nie zajdzie

    Khem... Przeredagujesz powyzsze, czy bedziemy sie klocic? ;-)

    Kira