  • 141. Data: 2005-07-08 23:20:38
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fan wrote:

    > a do czego Ci ta blacha/ Ba, do czego Ci mundur? Przeciez taki fachowiec
    > nigdy nie bedzie mial doczynienia z praca ktora tego wymaga.

    Po to, że jak jedzie jakiś debil albo ślepa dziumdzia i wymusi na mnie
    pierwszeństwo, to wtedy mogę od ręki wlepić mandat.

    A tak to co mogę? Nafiukać...

    Zaś drogówka siedzi w krzakach z radarami. Bo to prostsze i
    bezpieczniejsze od przejechania się z przepisową prędkością
    nieoznakowanym jednośladem i wyłapanie tych wszystkich, co wyprzedzają w
    niebezpiecznie bliskiej odległości.

    PS: i ponownie sobie powspominam Pana Samochodzika (patrz: cykl ksiażek
    niejakiego Zbigniewa Nienackiego) z lizakiem i legitymacją Społecznej
    Służby Ruchu wlepiajacego mandat ślepemu palantowi, który potrącił
    motocykl... ORMO wróć! ;-> (kask-orzeszek już mam ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)