  • 1. Data: 2005-06-29 11:14:05
    Temat: INTERNET PO POLSKU
    Od: "Observer" <l...@y...com>

    Ponoć weszła w życie ustawa o rozliczeniu majątkowym w stosunku do osób
    zajmujących się handlem w sieci. Tymczasem takie serwisy jak www.allegro.pl
    czy www.ebay.pl bezkarnie przymykają oko na działania ich użytkowników.

    Znamiennym przykładem jest serwis www.dzialki.net.pl , gdzie handel dotyczy
    sum grubo przekraczających ustawowy 1000zł.

    Jak to w końcu jest? Zgodnie z prawem czy bezprawnie?

    Obsrv. Tmt.

  • 2. Data: 2005-06-29 11:35:18
    Temat: Re: INTERNET PO POLSKU
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Observer" <l...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotyczy
    > sum grubo przekraczających ustawowy 1000zł.
    >
    > Jak to w końcu jest? Zgodnie z prawem czy bezprawnie?

    Witam:)a jaka?:)bo z tego co wiem,to zawsze była..i obowiązuje tych co w
    sieci i poza:)
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2005-06-29 11:41:40
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Użytkownik "Observer" <l...@y...com> napisał w wiadomości

    > Witam:)a jaka?:)bo z tego co wiem,to zawsze była..i obowiązuje tych co w
    > sieci i poza:)
    > pozdrawiam ania

    PS.PCC oczywiście bo to mam na myśli (dot osób fiz nie prow działaności gosp
    .)

  • 4. Data: 2005-06-29 11:54:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Observer napisał(a):
    > Jak to w końcu jest? Zgodnie z prawem czy bezprawnie?

    zgodne, i serwisy nie maja mozliwosci skontrolowac czy ktos dziala
    legalnie, czy nie - zyski ze sprzedazy rozliczasz w PIT rocznym +
    odprowadzasz należne podatki i nie ma do czego się przyczepić.. chyba,
    że sprzedaż nie była jednorazowa - wtedy nosi to znamiona dzialalnosci i
    trzeba zalozyc firme, no ale tu znowu klops - skad takie Allegro ma
    wiedziec, czy ja mam firme, czy nie? Nie moze tego skontrolowac. Na
    podst. danych tez nie - Jan Kowalski - tak przeciez moze sie nazywac
    firma, prawda? A firma moze miec siedzibe w mieszkaniu w bloku, prawda?
    :) Ew. wlasciciel firmy moze wystepowac prywatnie w takim allegro, ale
    wszelkich transakcji dokonuje via firma, prawda? :)

    Bicie piany po prostu =) Serwisy aukcyjne to tylko srodek, pomoc przy
    podejmowaniu transakcji. To tak jakby oskarzac PWPW, ze wyprodukowala
    pieniadze, od ktorych ktos nie odprowadzil potem podatku :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-06-29 15:13:36
    Od: dito <d...@i...pl>

    Observer napisał(a):
> [...]
    > sum grubo przekraczających ustawowy 1000zł.
    >
    > Jak to w końcu jest? Zgodnie z prawem czy bezprawnie?

    Bardzo ciekawy sposób na reklame serwisu dzialki.net.pl, przyrównanie go
    do portali takich jak allegro.pl czy ebay.pl, kurde podziwiam Was
    chlopaki, dobra promocja bez nagabywania i na dodatek pomyslowa.
    Fajnie.

    Pozdrawiam,
    Dawid.